Ze moet steeds kiezen tussen twee opties. Dit is er een van. De andere is de Mata Hari uithangen ( veel te veel eer voor haar, maar goed) en proberen van daaruit haar ass te redden.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh ik had Frustie leper ingeschat , maar goed, Gerrie heeft zijn score binnen, op naar Sjellie weer , nog twee weken
Nee, Fruts wilde tot St Juttemis blijven knuffelen en "Droge Sex"quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:10 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Maar ik snap het ff niet. Zij wilde toch wel neuken, maar hij niet?
Hoe zal dit aflopen?quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:12 schreef DKUp het volgende:
Zometeen de volgende ronde?
Kijk verder om daar achter te komen
Ze kon de depressive slachtofferrol nog pakken , na "bedreigd" te zijn vandaagquote:Op maandag 12 augustus 2019 00:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze moet steeds kiezen tussen twee opties. Dit is er een van. De andere is de Mata Hari uithangen ( veel te veel eer voor haar, maar goed) en proberen van daaruit haar ass te redden.
Dat was niet wat ze tegen Merel zei.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee, Fruts wilde tot St Juttemis blijven knuffelen en "Droge Sex"
Anderen doen het ook, maar bij haar valt het op omdat ze mooi is, een goede kont heeft en ook goed kan bewegen. Is bedreigend voor sommige vrouwen. Je ziet er een ook kijken van what the hell.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:10 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja mooi en sexy mag gezegd worden, maar dat wiebelen en uitdagen als je een bezoekster bent op een markt, dat vind ik .... zacht gezegd... apart.
Oja, dat is ook een optie.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze kon de depressive slachtofferrol nog pakken , na "bedreigd" te zijn vandaag
Heb je dat andere gifje nog?quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Anderen doen het ook, maar bij haar valt het op omdat ze mooi is, een goede kont heeft en ook goed kan bewegen. Is bedreigend voor sommige vrouwen. Je ziet er een ook kijken van what the hell.
Ik heb verder geen oordeel over haar. Ze is mooi en ze kan haar lichaam laten praten.
Misschien is ze een Merel of een Franny of wie dan ook. Ik zie het wel. Voor nu.... ze durft en het kan er wat mij betreft nog mee door. Het is niet ordinair. Ze doet wel iets wat weinig vrouwen kunnen. Dat dan weer wel.
quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee, Fruts wilde tot St Juttemis blijven knuffelen en "Droge Sex"
Bedreigend? Echt niet.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Anderen doen het ook, maar bij haar valt het op omdat ze mooi is, een goede kont heeft en ook goed kan bewegen. Is bedreigend voor sommige vrouwen. Je ziet er een ook kijken van what the hell.
Ik heb verder geen oordeel over haar. Ze is mooi en ze kan haar lichaam laten praten.
Misschien is ze een Merel of een Franny of wie dan ook. Ik zie het wel. Voor nu.... ze durft en het kan er wat mij betreft nog mee door. Het is niet ordinair. Ze doet wel iets wat weinig vrouwen kunnen. Dat dan weer wel.
Deze?quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Heb je dat andere gifje nog?
En Frustie zou haar beentjes niet meer openen…quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:15 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat was niet wat ze tegen Merel zei.En ze maakte ook steeds toespelingen naar Gerrit toe.
Gerrit heeft gezegd dat hij geen sex meer in Utopia.
Ze krijgt ze in een spuit (vloeibare vorm).quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:20 schreef PoezeligDing het volgende:
Zit Tranny nog steeds in een depressie dan? Dan slikt ze de verkeerde pillen.
Als het haar uitkomt jaquote:Op maandag 12 augustus 2019 00:20 schreef PoezeligDing het volgende:
Haar hooikoortspillen,ze kent het verschil niet.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:20 schreef PoezeligDing het volgende:
Dat wijf met die Kardashian reet komt echt om haar geur te verspreiden. Die weet de camera wel te lokken.quote:
Ze weet dat ze het heeft. Dat is duidelijk en dat is ook niet moeilijk. Dan moet je blind zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:21 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Dat wijf met die Kardashian reet komt echt om haar geur te verspreiden. Die weet de camera wel te lokken.
Smaken verschillen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze weet dat ze het heeft. Dat is duidelijk en dat is ook niet moeilijk. Dan moet je blind zijn.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:22 schreef snetje het volgende:
Aha eindelijk aangebroken ...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Ik weet het, ik weet het..... Merel is ook een optie.quote:
Of van die kussens , ze zat steeds haar broek op te hijsen , bang dat ze er uit zouden floepen?quote:
Lelijk wijf net een kerelquote:Op maandag 12 augustus 2019 00:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze weet dat ze het heeft. Dat is duidelijk en dat is ook niet moeilijk. Dan moet je blind zijn.
[ afbeelding ]
Geen idee of ze nep zijn, maar ik vind de verhouding niet mooi.quote:
Wie drinkt dat?quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:22 schreef snetje het volgende:
Aha eindelijk aangebroken ...
[ afbeelding ]
schelequote:Op maandag 12 augustus 2019 00:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op dat andere gifje waar ze met Gerrit op de foto gaat wil Gerrit haar kussen bij het draaien ?!quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]Ik ken een Fries liedje,gooi hem straks wel in de SC.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |