Jawel.....quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:41 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze blijft hopen dat zij haar lief gaat vinden.In plaats van zich te richten op mensen die ze wel kan vertrouwen, blijft ze hunkeren naar goedkeuring van de mensen die ze niet vertrouwt.
Beetje wazig, maar hopelijk snap je me.
Ik vermoed een Emeter in cola blikjes ofzoquote:Op zondag 11 augustus 2019 23:41 schreef FOKoffieleut het volgende:
deel je geheimen met de sekteleiders milani
Yep haar kop staat hem niet aan .. das duidelijk... Billen kut neukenquote:Op zondag 11 augustus 2019 23:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Greet is gewoon een vrij vogeltje
Nee. Ik zoek altijd wel iets achter bepaald gedrag.Maar het kan dat ik gewoon een emo ben he.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:43 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Maar is dat omdat je weet dat dat een issue is?
quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:47 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Nee. Ik zoek altijd wel iets achter bepaald gedrag.Maar het kan dat ik gewoon een emo ben he.
Goed bezig.quote:
quote:
Jammer dat er geen evenement is, want dan komt die andere dame wel voor Gerrit om de boel op te schudden.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:48 schreef chufi het volgende:
Ja die 2 zijn aan elkaar verbonden de komende 2 week '
onder het mom vab de stemmingen ....
.. en haar durft aan te pakken en vasthoudt als een pitbull.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:49 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Hij schuwt de confrontatie niet, maar heeft duidelijk goede bedoelingen met Mylene.
![]()
En eindelijk iemand die niet meteen zijn eigen verhaal erin gooit.
Vaak wel ja. Persoonlijk neem ik ook eerder iets aan van iemand die zelf door de ''stront'' is gegaan.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:48 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]En toch kan je zelf issues hebben en toch anderen goede raad geven. Misschien wel juist dan.
quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
.. en haar durft aan te pakken en vasthoudt als een pitbull.
quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:51 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Vaak wel ja. Persoonlijk neem ik ook eerder iets aan van iemand die zelf door de ''stront'' is gegaan.
Inderdaad, spijker en kop ! Yordi heeft zijn been er net af gehakt, het bloed druppelt nog en vraagt aan Mileentje hoe gaat het nu met jou, zonder over zijn eigen wond te praten, echt goed.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:49 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Hij schuwt de confrontatie niet, maar heeft duidelijk goede bedoelingen met Mylene.
![]()
En eindelijk iemand die niet meteen zijn eigen verhaal erin gooit.
Dat dus.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:53 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Ik vond het een mooi gesprek en heb dit soort gesprekken gemist in Utopia 2.
Ze is zo bang om geen piemol meet binnen bereik te hebben, niet voor seks maar om erbij te horen dat ze alles oké vindt.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:52 schreef chufi het volgende:
Echt ..... Greet ! Stel je voor ik bek met een dame op de markt, wat zou e doen
Fran: Ja ja ja hmm janmmm is ok denk ik
Beetje luguber, maar het klopt wel.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:53 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Inderdaad, spijker en kop ! Yordi heeft zijn been er net af gehakt, het bloed druppelt nog en vraagt aan Mileentje hoe gaat het nu met jou, zonder over zijn eigen wond te praten, echt goed.
Zeker. Ik hou daar ook van. Wel klote dat ik nu moet kiezen. Wil ook wel weten wat er gebeurt bij geile Gerrit.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:53 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Ik vond het een mooi gesprek en heb dit soort gesprekken gemist in Utopia 2.
Mooie beeldspraak.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:53 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Inderdaad, spijker en kop ! Yordi heeft zijn been er net af gehakt, het bloed druppelt nog en vraagt aan Mileentje hoe gaat het nu met jou, zonder over zijn eigen wond te praten, echt goed.
Intentie-verhaal-luisteren naar een ander.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:53 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Beetje luguber, maar het klopt wel.
Gerrit wil weten of hij kan hoeren en snoeren en toch Franny koest kan houden.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:55 schreef chufi het volgende:
Gerrit is echt fout .. Begrijp niet dat ie er nog in zit
Mooi he?quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:55 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Intentie-verhaal-luisteren naar een ander.En nog raad geven ook.
quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Gerrit wil weten of hij kan hoeren en snoeren en toch Franny koest kan houden.
En daarna als er naar gevraagd word lult ie het weer wegquote:Op zondag 11 augustus 2019 23:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Gerrit wil weten of hij kan hoeren en snoeren en toch Franny koest kan houden.
quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:56 schreef Sambalbaai het volgende:
Franny zou nooit een relatie nemen in Utopia.![]()
Ze ging er bijna trouwen.
Wtf, waar slaat dat nou op.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:53 schreef chufi het volgende:
Eigenlijk is Greet een soort Epstein maar dan met IRL meisjes
Goh dat ze nog wakker isquote:Op zondag 11 augustus 2019 23:57 schreef puzziepie het volgende:
Leuk om Maris zo te zien
[ afbeelding ]
Ze had ook niet zoveel verdriet over Tim. Gerrit moest haar duidelijk maken dat ze dat wel had.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:56 schreef Sambalbaai het volgende:
Franny zou nooit een relatie nemen in Utopia.![]()
Ze ging er bijna trouwen.
Willllll je nog een RRRREd bulllll, Maris heeft de belarennnnn op haaarrr tongggggg.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:57 schreef puzziepie het volgende:
Leuk om Maris zo te zien
[ afbeelding ]
Alleen jammer dat ze alleen zo kan zijn als ze alcohol op heeftquote:Op zondag 11 augustus 2019 23:57 schreef puzziepie het volgende:
Leuk om Maris zo te zien
[ afbeelding ]
Ze weet dan nog niet welk antwoord het beste is.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:58 schreef 5thencounter het volgende:
Frustie blijft maar vragen hoezo vraag je dat? relatiemateriaal ? Is het alleen lust? Hoezo zeg je voor nu wel?
Retorische vragenkut , kan dat lang volhouden
quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze had ook niet zoveel verdriet. Gerrit moest haar duidelijk maken dat ze dat wel had.![]()
Nou Gerrit, ze was alleen bedroefd om zichzelf, zo zonder piemel/backup. Ik denk dat het laatste ook er meespeelt. Bij stemming wordt ze altijd panisch en gaat ze bij iedereen klessebessen.
Ik zie haar voor het eerst eindelijk wat ontspannenquote:Op zondag 11 augustus 2019 23:59 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze alleen zo kan zijn als ze alcohol op heeft
Ik snap de vergelijking wel.quote:
Ze zou vaker een borrel moeten drinken iddquote:Op maandag 12 augustus 2019 00:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie haar voor het eerst eindelijk wat ontspannen
Ze gaat helemaal losquote:Op maandag 12 augustus 2019 00:00 schreef Sambalbaai het volgende:
Mariska moet elke morgen maar eerst een flinke borrel nemen ipv een kop koffie.
Had ik niet verwacht,even leek het of iedereen naar bed ging.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:00 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
De drank vloeit nog rijkelijk.
[ afbeelding ]
Toch zit er een nasmaak aan ... hij wil iedereen tegen Merel hebben ...quote:
Jaquote:Op maandag 12 augustus 2019 00:01 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Ze zou vaker een borrel moeten drinken idd
Kan ook door de koffie.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:00 schreef Sambalbaai het volgende:
Mariska moet elke morgen maar eerst een flinke borrel nemen ipv een kop koffie.
Hier werd zelfs Gerrit een beetje bang van ...quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wie weet, misschien komt deze weer.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie haar voor het eerst eindelijk wat ontspannen
Ja zie je, de sfeer is meteen een stuk beter.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
Het scheelt wel dat Merel er niet bij is.
Minderjarigen betalen voor seks, en Gerrit die geen vaste relatie wil vind je wel gelijkwaardig. Ok.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik snap de vergelijking wel.
Merkbaar.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:03 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja zie je, de sfeer is meteen een stuk beter.
Oh? Ik zie het heel anders , niet last van een nasmaak , hij had gelijk over Merel .quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:01 schreef snetje het volgende:
[..]
Toch zit er een nasmaak aan ... hij wil iedereen tegen Merel hebben ...
quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:02 schreef Mumbojumbo het volgende:
Jammer dat Jessie al in bed ligt. Heb het vermoeden dat een dronken Maris een stiekeme lullenknijpster is
quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:03 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja zie je, de sfeer is meteen een stuk beter.
Gerrit was flabbergasted, die dacht.... wie.. ik??? Meen je dat?quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:02 schreef snetje het volgende:
[..]
Hier werd zelfs Gerrit een beetje bang van ...
Hier in de cos was bijna iedereen lyrisch over deze vrouw, maar zoals ze aan Gerrit zat te sjorren en als een del poseerde voor de foto. Daar zou ik gelijk op afknappen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:02 schreef snetje het volgende:
[..]
Hier werd zelfs Gerrit een beetje bang van ...
Jammer dat Jessie al in bed ligt. Heb het vermoeden dat een dronken Maris een stiekeme lullenknijpster is
Ze is mooi en sexy... niets mis mee. Dat mag gezegd worden. Wat haar verdere kwaliteiten zijn, is nog niet van belang.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:05 schreef shiitake het volgende:
[..]
Hier in de cos was bijna iedereen lyrisch over deze vrouw, maar zoals ze aan Gerrit zat te sjorren en als een del poseerde voor de foto. Daar zou ik gelijk op afknappen.
Zo voorspelbaar.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:04 schreef 5thencounter het volgende:
Te laat… ze neuken al
[ afbeelding ]
Ja, de naam heeft hij al.. geile Gerrit. Laat zich nu ook helpen door een zwakzinnige (met het verstand van een kind).quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Minderjarigen betalen voor seks, en Gerrit die geen vaste relatie wil vind je wel gelijkwaardig. Ok.
Ik kreeg het idee dat het snoepje nog niet uitgewerkt was en ze rechtstreeks van de afterparty door gegaan is naar Utopia .quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:05 schreef shiitake het volgende:
[..]
Hier in de cos was bijna iedereen lyrisch over deze vrouw, maar zoals ze aan Gerrit zat te sjorren en als een del poseerde voor de foto. Daar zou ik gelijk op afknappen.
Zozoquote:Op maandag 12 augustus 2019 00:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, de naam heeft hij al.. geile Gerrit. Laat zich nu ook helpen door een zwakzinnige (met het verstand van een kind).
Ja mooi en sexy mag gezegd worden, maar dat wiebelen en uitdagen als je een bezoekster bent op een markt, dat vind ik .... zacht gezegd... apart.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze is mooi en sexy... niets mis mee. Dat mag gezegd worden. Wat haar verdere kwaliteiten zijn, is nog niet van belang.
Nahh ik had Frustie leper ingeschat , maar goed, Gerrie heeft zijn score binnen, op naar Sjellie weer , nog twee wekenquote:
Ben benieuwd of de schuimpjes zo rechtschapen gaan reageren.quote:
Maar ik snap het ff niet. Zij wilde toch wel neuken, maar hij niet?quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:08 schreef 5thencounter het volgende:
Heeft Frustie toch maar gekozen voor het vastneuken van Gerrrie, bang dattie misschien zou afhaken
Succesvolle act opgevoerd weer
Ze viel echt op,ik zag het als spontaan.Maar smaken mogen verschillen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze is mooi en sexy... niets mis mee. Dat mag gezegd worden. Wat haar verdere kwaliteiten zijn, is nog niet van belang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |