Jessie staat in de douchequote:Op zondag 11 augustus 2019 22:49 schreef Rhosyn het volgende:
Jessie is naar bed gegaan zonder merel. Lijkt het.
Merel nu in haar eigen bed?
Jessie is aan het douchen of zit op de wcquote:Op zondag 11 augustus 2019 22:49 schreef Rhosyn het volgende:
Jessie is naar bed gegaan zonder merel. Lijkt het.
Merel nu in haar eigen bed?
Ja, zie ik nu.quote:Op zondag 11 augustus 2019 22:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jessie is aan het douchen of zit op de wc
heeft ie idd ook gedaanquote:
Misschien tegen haar teddy ??quote:Op zondag 11 augustus 2019 22:50 schreef snetje het volgende:
Jordy die altijd recht op de man af gaat en mensen gelijk aanspreekt ... heeft het nu met iedereen al over Merel gehad ... Merel zelf ook al? ...
Nee tuurlijk niet. Er zijn er daar maar een paar die recht voor hun raap zijn. Maar als ik die namen hier noem word ik afgeschoten.quote:Op zondag 11 augustus 2019 22:50 schreef snetje het volgende:
Jordy die altijd recht op de man af gaat en mensen gelijk aanspreekt ... heeft het nu met iedereen al over Merel gehad ... Merel zelf ook al? ...
Ik zie Gerrit tandenpoetsen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 22:51 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Leuk gesprek.![]()
Gerrit gooit ff een biertje achterover.
Nah wel dusquote:Op zondag 11 augustus 2019 22:52 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Er zijn er daar maar een paar die recht voor hun raap zijn. Maar als ik die namen hier noem word ik afgeschoten.
ff naar het topic vanaf 9.30 uur vanmorgen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 22:52 schreef Angelique61 het volgende:
Heeft er iemand misschien een fotootje van die homovriend van shel gemaakt?
Tuurlijk niet. Het zijn maar getypte letters.quote:Op zondag 11 augustus 2019 22:52 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Er zijn er daar maar een paar die recht voor hun raap zijn. Maar als ik die namen hier noem word ik afgeschoten.
Jessiequote:Op zondag 11 augustus 2019 22:52 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 augustus 2019 22:54 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat was vlak daarvoor, klok klok klok, terwijl hij al zei dat de alcohol erin hakte.
Ah, dankjewel.quote:
Die aangeschaft zijn, maar niet werken.quote:Op zondag 11 augustus 2019 22:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo veel nieuwe dingen zeg douches met een munt systeem
quote:Op zondag 11 augustus 2019 22:56 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Die aangeschaft zijn, maar niet werken.
Net Donald Trump ieder geval zelfde kleurquote:Op zondag 11 augustus 2019 22:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Omg die moeder van Shell heeft opeens een soort kapsel
Merel heeft weer genoeg drankjes opquote:Op zondag 11 augustus 2019 22:59 schreef Rhosyn het volgende:
Merel en Jessie innig in bed. Jessie wil lezen Merel vraagt kusjes. Jessie kijkt naar de cam en drukt Merel haar hoofd naar zijn schouder. Merel draait zich om. en SL
Ze moeten morgen vroeg op.quote:Op zondag 11 augustus 2019 22:59 schreef Mumbojumbo het volgende:
Ik weet niet hoor. Had toch wel wat meer van het feestje verwacht
en weer een vol glas.quote:
Te grappigquote:Op zondag 11 augustus 2019 23:00 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Net Donald Trump ieder geval zelfde kleur
Wat dan, want ze vond de drank van Shelly smerig.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:01 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Merel heeft weer genoeg drankjes op
Heb dan ook de ballen om het meteen te doenquote:Op zondag 11 augustus 2019 23:01 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze moeten morgen vroeg op.![]()
En Shelly wil wachten met dingen aangaan, omdat er bezoek aankomt voor Merel en Franny?
quote:
Thanks..quote:Op zondag 11 augustus 2019 22:53 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
ff naar het topic vanaf 9.30 uur vanmorgen.
Volgens mij zat ze aan de wijnquote:Op zondag 11 augustus 2019 23:01 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Wat dan, want ze vond de drank van Shelly smerig.
Waarom?quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:02 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Heb dan ook de ballen om het meteen te doen
ik rob muntzquote:
Dat zou dom zijnquote:Op zondag 11 augustus 2019 23:02 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Huh? wat een onzinnige reactiequote:Op zondag 11 augustus 2019 23:02 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
lijkt er ook wel op jaquote:
Echt opgeknapt.quote:
Jaquote:Op zondag 11 augustus 2019 23:09 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En ze verstoort een mannengesprek.
Maar wat kan ons (mij) de goede raad van familie schelen? Ik wil sodom en gomora, bloed aan de paal, de hel op aarde. Alles beter dan mensen die redelijk blijven.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Huh? wat een onzinnige reactie
Haar familie heeft gezegd dat ze dat beter niet kan doen , of eerst een nachtje erover slapen
En sowieso is het beter om niet direct te reageren op iets, Zeker als je nog in je emotie zit moet je dat soort dingen al helemaal niet direct doen
Ik zie liever mensen die niet pesten of gepest wordenquote:Op zondag 11 augustus 2019 23:10 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Maar wat kan ons (mij) de goede raad van familie schelen? Ik wil sodom en gomora, bloed aan de paal, de hel op aarde. Alles beter dan mensen die redelijk blijven.
quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik moet aan Sjamp denken ook
[ afbeelding ]
En Tranny buitensluiten of bedreigen?quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie liever mensen die niet pesten of gepest worden
Ik herken haar bijna niet als ze lachtquote:Op zondag 11 augustus 2019 23:11 schreef Mumbojumbo het volgende:
Geloof dat Risje een behoorlijk slokkie op heeft
Tranny sluit zichzelf al buitenquote:Op zondag 11 augustus 2019 23:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En Tranny buitensluiten of bedreigen?
Is pesten daar inherent aan?quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie liever mensen die niet pesten of gepest worden
Ik vind ze ook veel beter bij elkaar passenquote:Op zondag 11 augustus 2019 23:17 schreef zodeju het volgende:
Eigenlijk lijkt het of Jens het steeds beter met Andrea kan vinden.....die kunnen elkaar aan kijken en een soort van verstandshouding hebben. Althans zo lijkt het.
er kunnen natuurlijk ook gewoon vriendschappen ontstaan.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:17 schreef zodeju het volgende:
Eigenlijk lijkt het of Jens het steeds beter met Andrea kan vinden.....die kunnen elkaar aan kijken en een soort van verstandshouding hebben. Althans zo lijkt het.
Dat is ook zo, ze kunnen elkaar ook ff vastpakken.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:17 schreef zodeju het volgende:
Tuurlijk. Daarin herkent men de geboren meeloper.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:17 schreef PoezeligDing het volgende:
Lulletje rozenwater Dillul vindt de terror van het bezoek van Shelley geweldig.
quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:19 schreef Verida het volgende:
[..]
er kunnen natuurlijk ook gewoon vriendschappen ontstaan.
Dat 'een' is er al vanaf Jessie van Jeffry. Shelley heeft dat op enig moment overgenomen. Er waren meer mensen die dat deden.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:08 schreef MacDeMarco het volgende:
Mylene praat shelley taal''een shelley''
Het is er zo één die de laatste schop geeft als iemand al buiten westen op straat ligt.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:20 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Tuurlijk. Daarin herkent men de geboren meeloper.
Zegt de man die zelf constant rare bekken trekt.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:19 schreef puzziepie het volgende:
![]()
![]()
Jordy ergert zich kapot aan Mylene , ze moet hem beloven dat ze niet meer die rare bek trekt
[ afbeelding ]
quote:
Volgens mij komt het bij taalvirtuooT Greet vandaan.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat 'een' is er al vanaf Jessie van Jeffry. Shelley heeft dat op enig moment overgenomen. Er waren meer mensen die dat deden.
Die blijft door drank overeindquote:
En echte fitties zijn er ook niet geweest. Al met al nogal een apotheose.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:03 schreef 5thencounter het volgende:
Een Nachtkaars is deze hele fuckin klotedag ..verknalt door de Streameikels Achter
Pffffttt uit
[ afbeelding ]
Ja, begint mij ook op te vallen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:17 schreef zodeju het volgende:
Dit kan ze niet handelenquote:Op zondag 11 augustus 2019 23:26 schreef Flow3r het volgende:
wat een dom gelul van Mylene, ze begon al goed met haar "mag ik even uitspreken? "
Ach nog even en ze gaat weer agressief met haar armen zwaaien en met vingers wijzen om haar punt duidelijk te maken ...quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:19 schreef puzziepie het volgende:
![]()
![]()
Jordy ergert zich kapot aan Mylene , ze moet hem beloven dat ze niet meer die rare bek trekt
[ afbeelding ]
Hij zet haar gewoon in de hoek.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit kan ze niet handelen![]()
Jordy heeft zo gelijk
Ze probeert zich nu heel erg in te houden door onverschillig te reageren op wat Jordy zegt ,quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:27 schreef snetje het volgende:
[..]
Ach nog even en ze gaat weer agressief met haar armen zwaaien en met vingers wijzen om haar punt duidelijk te maken ...
quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit kan ze niet handelen![]()
Jordy heeft zo gelijk
Hij zegt het heel mooi.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:28 schreef Maria44 het volgende:
Hij zegt het wel netjes in haar gezicht, dat ze een kontkruiper is bij de mensen die haar niet mogen.
Misschien moet ze eens stoppen met doen alsof ze de wijsheid in pacht heeftquote:Op zondag 11 augustus 2019 23:30 schreef Lavenderr het volgende:
Best zielig. Ze heeft moeite met zich daar staande te houden. Ze is ook nog zo jong.
Dat is maar een klein deeltje van allesquote:Op zondag 11 augustus 2019 23:30 schreef Lavenderr het volgende:
Best zielig. Ze heeft moeite met zich daar staande te houden. Ze is ook nog zo jong.
BS.. zij is er mee begonnen..quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:30 schreef PoezeligDing het volgende:
Greet: Ik wil je hart niet breken, ik wil je geen pijn doen, je hebt ook een depressie en ik wil niet dat je verder in de stront zakt.
Kortom, wel seks en zo, maar geen relatie.
Wat op zich prima is (mijn woorden), maar dit trekt Tranny niet.
Maar zij huppelt de hele tijd dat mensen haar en Greet en zo'n leuk setje vinden. Ze doet nu wel heel stoer, maar dit vindt ze echt niet leuk om te horen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
BS.. zij is er mee begonnen..
Dat zou idd beter voor haar zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is maar een klein deeltje van alles
Ze heeft een pest verleden en heeft ADHD
Ze moet naar een psych en wat gaan doen met haar problemen ipv leunen op Jens
quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:33 schreef puzziepie het volgende:
Ratel ratel ratel
Zoveel opgekropte woede en machteloosheid
Zo'n angst voor iedereen en en alles
Vraag me wel eens af..Was ik ook zo irritant?quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Misschien moet ze eens stoppen met doen alsof ze de wijsheid in pacht heeft![]()
Interessant gelul voor een 20 jarige, hoe toch op
quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:33 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Vraag me wel eens af..Was ik ook zo irritant?
En jahaa ik weet het, ben ik nog steeds.
Ze gaat nu goed met Merel en schijnbaar zint dat sommigen niet ...quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:30 schreef Lavenderr het volgende:
Best zielig. Ze heeft moeite met zich daar staande te houden. Mylene is ook nog zo jong.
Wat zou ze raar opkijken als hij zei "Nee, heb moeite om mijn kots binnen te houden. Maar kleine Gerritje is de baas.".quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:34 schreef PoezeligDing het volgende:
Vind je het wel leuk om naast mij te liggen?![]()
Dat laatste vind ik erg meevallen hoorquote:Op zondag 11 augustus 2019 23:33 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Ze wil ook door iedereen leuk gevonden worden.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:33 schreef puzziepie het volgende:
Ratel ratel ratel
Zoveel opgekropte woede en machteloosheid
Zo'n angst voor iedereen en en alles
quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:33 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Idd, dat valt bij sommigen slecht.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:34 schreef snetje het volgende:
[..]
Ze gaat nu goed met Merel en schijnbaar zint dat sommigen niet ...
Die hoopt buiten lekkere wijven te kunnen scoren.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:36 schreef Sofia2019 het volgende:
Ger wil de lusten en niet de lasten. Hij wil franny best knuffelen en neuken maar absoluut geen relatie.
Dat komt omdat Merel haar net zo hard laat vallen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Idd, dat valt bij sommigen slecht.
Ze gaat "nog wel" goed met Merel, maar die heeft Jessie weer dus dat duurt niet lang meer,quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:34 schreef snetje het volgende:
[..]
Ze gaat nu goed met Merel en schijnbaar zint dat sommigen niet ...
quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze wil ook door iedereen leuk gevonden worden.
Jordie doet dit heel netjes.
Amyquote:Op zondag 11 augustus 2019 23:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die hoopt buiten lekkere wijven te kunnen scoren.
Dankquote:Op zondag 11 augustus 2019 23:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik erg meevallen hoor
en gebruikt en over haar roddelt en haar naar beneden haalt.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat komt omdat Merel haar net zo hard laat vallen.
GGreet wil dr neuken en verder niet....quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:36 schreef Sofia2019 het volgende:
Ger wil de lusten en niet de lasten. Hij wil franny best knuffelen en neuken maar absoluut geen relatie.
En dat ziet Mylène niet.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:38 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
en gebruikt en over haar roddelt en haar naar beneden haalt.
Zou zomaar kunnen, weet het niet meer. Kan me alleen herinneren dat Jessie (vr) het deed. Ik ken dat ook als een soort streektaal en het irriteerde mij toen niet, want het paste bij haar.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Volgens mij komt het bij taalvirtuooT Greet vandaan.
Ze blijft hopen dat zij haar lief gaat vinden.quote:
Wie weet, misschien komt deze weer.quote:
Hij schuift haar sws de schuld in dr meuk....quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:40 schreef PoezeligDing het volgende:
Greet kan niet beloven dat het alleenbij Tranny blijft.
Is dat Mariska op je Ui? Ik herken je bijna niet, leut!quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:41 schreef FOKoffieleut het volgende:
deel je geheimen met de sekteleiders milani
Maar is dat omdat je weet dat dat een issue is?quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:43 schreef Mumbojumbo het volgende:
Toch heb ik bij Jordy ook niet het idee dat hij zo sterk in het leven staat.
Ja ik zie een ''meid niets raakt me'' houding van een 21 jarig jongetje die gewoon liefde en acceptatie van zn ouders nodig heeft.
Ik snap het helemaal,zie precies hetzelfde.En volgens mij Jordie ook.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:41 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze blijft hopen dat zij haar lief gaat vinden.In plaats van zich te richten op mensen die ze wel kan vertrouwen, blijft ze hunkeren naar goedkeuring van de mensen die ze niet vertrouwt.
Beetje wazig, maar hopelijk snap je me.
Zeker weten!quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:44 schreef FOKoffieleut het volgende:
jordie heeft toch meer talent als huisshrink dan hiske
quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik snap het helemaal,zie precies hetzelfde.En volgens mij Jordie ook.
Mooi gesprekquote:Op zondag 11 augustus 2019 23:44 schreef FOKoffieleut het volgende:
jordie heeft toch meer talent als huisshrink dan hiske
Greet is gewoon een vrij vogeltjequote:
Jawel.....quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:41 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze blijft hopen dat zij haar lief gaat vinden.In plaats van zich te richten op mensen die ze wel kan vertrouwen, blijft ze hunkeren naar goedkeuring van de mensen die ze niet vertrouwt.
Beetje wazig, maar hopelijk snap je me.
Ik vermoed een Emeter in cola blikjes ofzoquote:Op zondag 11 augustus 2019 23:41 schreef FOKoffieleut het volgende:
deel je geheimen met de sekteleiders milani
Yep haar kop staat hem niet aan .. das duidelijk... Billen kut neukenquote:Op zondag 11 augustus 2019 23:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Greet is gewoon een vrij vogeltje
Nee. Ik zoek altijd wel iets achter bepaald gedrag.Maar het kan dat ik gewoon een emo ben he.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:43 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Maar is dat omdat je weet dat dat een issue is?
quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:47 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Nee. Ik zoek altijd wel iets achter bepaald gedrag.Maar het kan dat ik gewoon een emo ben he.
Goed bezig.quote:
quote:
Jammer dat er geen evenement is, want dan komt die andere dame wel voor Gerrit om de boel op te schudden.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:48 schreef chufi het volgende:
Ja die 2 zijn aan elkaar verbonden de komende 2 week '
onder het mom vab de stemmingen ....
.. en haar durft aan te pakken en vasthoudt als een pitbull.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:49 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Hij schuwt de confrontatie niet, maar heeft duidelijk goede bedoelingen met Mylene.
![]()
En eindelijk iemand die niet meteen zijn eigen verhaal erin gooit.
Vaak wel ja. Persoonlijk neem ik ook eerder iets aan van iemand die zelf door de ''stront'' is gegaan.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:48 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]En toch kan je zelf issues hebben en toch anderen goede raad geven. Misschien wel juist dan.
quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
.. en haar durft aan te pakken en vasthoudt als een pitbull.
quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:51 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Vaak wel ja. Persoonlijk neem ik ook eerder iets aan van iemand die zelf door de ''stront'' is gegaan.
Inderdaad, spijker en kop ! Yordi heeft zijn been er net af gehakt, het bloed druppelt nog en vraagt aan Mileentje hoe gaat het nu met jou, zonder over zijn eigen wond te praten, echt goed.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:49 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Hij schuwt de confrontatie niet, maar heeft duidelijk goede bedoelingen met Mylene.
![]()
En eindelijk iemand die niet meteen zijn eigen verhaal erin gooit.
Dat dus.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:53 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Ik vond het een mooi gesprek en heb dit soort gesprekken gemist in Utopia 2.
Ze is zo bang om geen piemol meet binnen bereik te hebben, niet voor seks maar om erbij te horen dat ze alles oké vindt.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:52 schreef chufi het volgende:
Echt ..... Greet ! Stel je voor ik bek met een dame op de markt, wat zou e doen
Fran: Ja ja ja hmm janmmm is ok denk ik
Beetje luguber, maar het klopt wel.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:53 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Inderdaad, spijker en kop ! Yordi heeft zijn been er net af gehakt, het bloed druppelt nog en vraagt aan Mileentje hoe gaat het nu met jou, zonder over zijn eigen wond te praten, echt goed.
Zeker. Ik hou daar ook van. Wel klote dat ik nu moet kiezen. Wil ook wel weten wat er gebeurt bij geile Gerrit.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:53 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Ik vond het een mooi gesprek en heb dit soort gesprekken gemist in Utopia 2.
Mooie beeldspraak.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:53 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Inderdaad, spijker en kop ! Yordi heeft zijn been er net af gehakt, het bloed druppelt nog en vraagt aan Mileentje hoe gaat het nu met jou, zonder over zijn eigen wond te praten, echt goed.
Intentie-verhaal-luisteren naar een ander.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:53 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Beetje luguber, maar het klopt wel.
Gerrit wil weten of hij kan hoeren en snoeren en toch Franny koest kan houden.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:55 schreef chufi het volgende:
Gerrit is echt fout .. Begrijp niet dat ie er nog in zit
Mooi he?quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:55 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Intentie-verhaal-luisteren naar een ander.En nog raad geven ook.
quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Gerrit wil weten of hij kan hoeren en snoeren en toch Franny koest kan houden.
En daarna als er naar gevraagd word lult ie het weer wegquote:Op zondag 11 augustus 2019 23:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Gerrit wil weten of hij kan hoeren en snoeren en toch Franny koest kan houden.
quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:56 schreef Sambalbaai het volgende:
Franny zou nooit een relatie nemen in Utopia.![]()
Ze ging er bijna trouwen.
Wtf, waar slaat dat nou op.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:53 schreef chufi het volgende:
Eigenlijk is Greet een soort Epstein maar dan met IRL meisjes
Goh dat ze nog wakker isquote:Op zondag 11 augustus 2019 23:57 schreef puzziepie het volgende:
Leuk om Maris zo te zien
[ afbeelding ]
Ze had ook niet zoveel verdriet over Tim. Gerrit moest haar duidelijk maken dat ze dat wel had.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:56 schreef Sambalbaai het volgende:
Franny zou nooit een relatie nemen in Utopia.![]()
Ze ging er bijna trouwen.
Willllll je nog een RRRREd bulllll, Maris heeft de belarennnnn op haaarrr tongggggg.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:57 schreef puzziepie het volgende:
Leuk om Maris zo te zien
[ afbeelding ]
Alleen jammer dat ze alleen zo kan zijn als ze alcohol op heeftquote:Op zondag 11 augustus 2019 23:57 schreef puzziepie het volgende:
Leuk om Maris zo te zien
[ afbeelding ]
Ze weet dan nog niet welk antwoord het beste is.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:58 schreef 5thencounter het volgende:
Frustie blijft maar vragen hoezo vraag je dat? relatiemateriaal ? Is het alleen lust? Hoezo zeg je voor nu wel?
Retorische vragenkut , kan dat lang volhouden
quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze had ook niet zoveel verdriet. Gerrit moest haar duidelijk maken dat ze dat wel had.![]()
Nou Gerrit, ze was alleen bedroefd om zichzelf, zo zonder piemel/backup. Ik denk dat het laatste ook er meespeelt. Bij stemming wordt ze altijd panisch en gaat ze bij iedereen klessebessen.
Ik zie haar voor het eerst eindelijk wat ontspannenquote:Op zondag 11 augustus 2019 23:59 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze alleen zo kan zijn als ze alcohol op heeft
Ik snap de vergelijking wel.quote:
Ze zou vaker een borrel moeten drinken iddquote:Op maandag 12 augustus 2019 00:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie haar voor het eerst eindelijk wat ontspannen
Ze gaat helemaal losquote:Op maandag 12 augustus 2019 00:00 schreef Sambalbaai het volgende:
Mariska moet elke morgen maar eerst een flinke borrel nemen ipv een kop koffie.
Had ik niet verwacht,even leek het of iedereen naar bed ging.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:00 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
De drank vloeit nog rijkelijk.
[ afbeelding ]
Toch zit er een nasmaak aan ... hij wil iedereen tegen Merel hebben ...quote:
Jaquote:Op maandag 12 augustus 2019 00:01 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Ze zou vaker een borrel moeten drinken idd
Kan ook door de koffie.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:00 schreef Sambalbaai het volgende:
Mariska moet elke morgen maar eerst een flinke borrel nemen ipv een kop koffie.
Hier werd zelfs Gerrit een beetje bang van ...quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wie weet, misschien komt deze weer.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie haar voor het eerst eindelijk wat ontspannen
Ja zie je, de sfeer is meteen een stuk beter.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
Het scheelt wel dat Merel er niet bij is.
Minderjarigen betalen voor seks, en Gerrit die geen vaste relatie wil vind je wel gelijkwaardig. Ok.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik snap de vergelijking wel.
Merkbaar.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:03 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja zie je, de sfeer is meteen een stuk beter.
Oh? Ik zie het heel anders , niet last van een nasmaak , hij had gelijk over Merel .quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:01 schreef snetje het volgende:
[..]
Toch zit er een nasmaak aan ... hij wil iedereen tegen Merel hebben ...
quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:02 schreef Mumbojumbo het volgende:
Jammer dat Jessie al in bed ligt. Heb het vermoeden dat een dronken Maris een stiekeme lullenknijpster is
quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:03 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja zie je, de sfeer is meteen een stuk beter.
Gerrit was flabbergasted, die dacht.... wie.. ik??? Meen je dat?quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:02 schreef snetje het volgende:
[..]
Hier werd zelfs Gerrit een beetje bang van ...
Hier in de cos was bijna iedereen lyrisch over deze vrouw, maar zoals ze aan Gerrit zat te sjorren en als een del poseerde voor de foto. Daar zou ik gelijk op afknappen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:02 schreef snetje het volgende:
[..]
Hier werd zelfs Gerrit een beetje bang van ...
Jammer dat Jessie al in bed ligt. Heb het vermoeden dat een dronken Maris een stiekeme lullenknijpster is
Ze is mooi en sexy... niets mis mee. Dat mag gezegd worden. Wat haar verdere kwaliteiten zijn, is nog niet van belang.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:05 schreef shiitake het volgende:
[..]
Hier in de cos was bijna iedereen lyrisch over deze vrouw, maar zoals ze aan Gerrit zat te sjorren en als een del poseerde voor de foto. Daar zou ik gelijk op afknappen.
Zo voorspelbaar.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:04 schreef 5thencounter het volgende:
Te laat… ze neuken al
[ afbeelding ]
Ja, de naam heeft hij al.. geile Gerrit. Laat zich nu ook helpen door een zwakzinnige (met het verstand van een kind).quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Minderjarigen betalen voor seks, en Gerrit die geen vaste relatie wil vind je wel gelijkwaardig. Ok.
Ik kreeg het idee dat het snoepje nog niet uitgewerkt was en ze rechtstreeks van de afterparty door gegaan is naar Utopia .quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:05 schreef shiitake het volgende:
[..]
Hier in de cos was bijna iedereen lyrisch over deze vrouw, maar zoals ze aan Gerrit zat te sjorren en als een del poseerde voor de foto. Daar zou ik gelijk op afknappen.
Zozoquote:Op maandag 12 augustus 2019 00:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, de naam heeft hij al.. geile Gerrit. Laat zich nu ook helpen door een zwakzinnige (met het verstand van een kind).
Ja mooi en sexy mag gezegd worden, maar dat wiebelen en uitdagen als je een bezoekster bent op een markt, dat vind ik .... zacht gezegd... apart.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze is mooi en sexy... niets mis mee. Dat mag gezegd worden. Wat haar verdere kwaliteiten zijn, is nog niet van belang.
Nahh ik had Frustie leper ingeschat , maar goed, Gerrie heeft zijn score binnen, op naar Sjellie weer , nog twee wekenquote:
Ben benieuwd of de schuimpjes zo rechtschapen gaan reageren.quote:
Maar ik snap het ff niet. Zij wilde toch wel neuken, maar hij niet?quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:08 schreef 5thencounter het volgende:
Heeft Frustie toch maar gekozen voor het vastneuken van Gerrrie, bang dattie misschien zou afhaken
Succesvolle act opgevoerd weer
Ze viel echt op,ik zag het als spontaan.Maar smaken mogen verschillen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze is mooi en sexy... niets mis mee. Dat mag gezegd worden. Wat haar verdere kwaliteiten zijn, is nog niet van belang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |