quote:
Thanks..quote:Op zondag 11 augustus 2019 22:53 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
ff naar het topic vanaf 9.30 uur vanmorgen.
Volgens mij zat ze aan de wijnquote:Op zondag 11 augustus 2019 23:01 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Wat dan, want ze vond de drank van Shelly smerig.
Waarom?quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:02 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Heb dan ook de ballen om het meteen te doen
ik rob muntzquote:
Dat zou dom zijnquote:Op zondag 11 augustus 2019 23:02 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Huh? wat een onzinnige reactiequote:Op zondag 11 augustus 2019 23:02 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
lijkt er ook wel op jaquote:
Echt opgeknapt.quote:
Jaquote:Op zondag 11 augustus 2019 23:09 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En ze verstoort een mannengesprek.
Maar wat kan ons (mij) de goede raad van familie schelen? Ik wil sodom en gomora, bloed aan de paal, de hel op aarde. Alles beter dan mensen die redelijk blijven.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Huh? wat een onzinnige reactie
Haar familie heeft gezegd dat ze dat beter niet kan doen , of eerst een nachtje erover slapen
En sowieso is het beter om niet direct te reageren op iets, Zeker als je nog in je emotie zit moet je dat soort dingen al helemaal niet direct doen
Ik zie liever mensen die niet pesten of gepest wordenquote:Op zondag 11 augustus 2019 23:10 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Maar wat kan ons (mij) de goede raad van familie schelen? Ik wil sodom en gomora, bloed aan de paal, de hel op aarde. Alles beter dan mensen die redelijk blijven.
quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik moet aan Sjamp denken ook
[ afbeelding ]
En Tranny buitensluiten of bedreigen?quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie liever mensen die niet pesten of gepest worden
Ik herken haar bijna niet als ze lachtquote:Op zondag 11 augustus 2019 23:11 schreef Mumbojumbo het volgende:
Geloof dat Risje een behoorlijk slokkie op heeft
Tranny sluit zichzelf al buitenquote:Op zondag 11 augustus 2019 23:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En Tranny buitensluiten of bedreigen?
Is pesten daar inherent aan?quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie liever mensen die niet pesten of gepest worden
Ik vind ze ook veel beter bij elkaar passenquote:Op zondag 11 augustus 2019 23:17 schreef zodeju het volgende:
Eigenlijk lijkt het of Jens het steeds beter met Andrea kan vinden.....die kunnen elkaar aan kijken en een soort van verstandshouding hebben. Althans zo lijkt het.
er kunnen natuurlijk ook gewoon vriendschappen ontstaan.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:17 schreef zodeju het volgende:
Eigenlijk lijkt het of Jens het steeds beter met Andrea kan vinden.....die kunnen elkaar aan kijken en een soort van verstandshouding hebben. Althans zo lijkt het.
Dat is ook zo, ze kunnen elkaar ook ff vastpakken.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:17 schreef zodeju het volgende:
Tuurlijk. Daarin herkent men de geboren meeloper.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:17 schreef PoezeligDing het volgende:
Lulletje rozenwater Dillul vindt de terror van het bezoek van Shelley geweldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |