Zou zomaar kunnen, weet het niet meer. Kan me alleen herinneren dat Jessie (vr) het deed. Ik ken dat ook als een soort streektaal en het irriteerde mij toen niet, want het paste bij haar.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Volgens mij komt het bij taalvirtuooT Greet vandaan.
Ze blijft hopen dat zij haar lief gaat vinden.quote:
Wie weet, misschien komt deze weer.quote:
Hij schuift haar sws de schuld in dr meuk....quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:40 schreef PoezeligDing het volgende:
Greet kan niet beloven dat het alleenbij Tranny blijft.
Is dat Mariska op je Ui? Ik herken je bijna niet, leut!quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:41 schreef FOKoffieleut het volgende:
deel je geheimen met de sekteleiders milani
Maar is dat omdat je weet dat dat een issue is?quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:43 schreef Mumbojumbo het volgende:
Toch heb ik bij Jordy ook niet het idee dat hij zo sterk in het leven staat.
Ja ik zie een ''meid niets raakt me'' houding van een 21 jarig jongetje die gewoon liefde en acceptatie van zn ouders nodig heeft.
Ik snap het helemaal,zie precies hetzelfde.En volgens mij Jordie ook.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:41 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze blijft hopen dat zij haar lief gaat vinden.In plaats van zich te richten op mensen die ze wel kan vertrouwen, blijft ze hunkeren naar goedkeuring van de mensen die ze niet vertrouwt.
Beetje wazig, maar hopelijk snap je me.
Zeker weten!quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:44 schreef FOKoffieleut het volgende:
jordie heeft toch meer talent als huisshrink dan hiske
quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik snap het helemaal,zie precies hetzelfde.En volgens mij Jordie ook.
Mooi gesprekquote:Op zondag 11 augustus 2019 23:44 schreef FOKoffieleut het volgende:
jordie heeft toch meer talent als huisshrink dan hiske
Greet is gewoon een vrij vogeltjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |