Ze krijgt ze in een spuit (vloeibare vorm).quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:20 schreef PoezeligDing het volgende:
Zit Tranny nog steeds in een depressie dan? Dan slikt ze de verkeerde pillen.
Als het haar uitkomt jaquote:Op maandag 12 augustus 2019 00:20 schreef PoezeligDing het volgende:
Haar hooikoortspillen,ze kent het verschil niet.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:20 schreef PoezeligDing het volgende:
Dat wijf met die Kardashian reet komt echt om haar geur te verspreiden. Die weet de camera wel te lokken.quote:
Ze weet dat ze het heeft. Dat is duidelijk en dat is ook niet moeilijk. Dan moet je blind zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:21 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Dat wijf met die Kardashian reet komt echt om haar geur te verspreiden. Die weet de camera wel te lokken.
Smaken verschillen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze weet dat ze het heeft. Dat is duidelijk en dat is ook niet moeilijk. Dan moet je blind zijn.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:22 schreef snetje het volgende:
Aha eindelijk aangebroken ...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Ik weet het, ik weet het..... Merel is ook een optie.quote:
Of van die kussens , ze zat steeds haar broek op te hijsen , bang dat ze er uit zouden floepen?quote:
Lelijk wijf net een kerelquote:Op maandag 12 augustus 2019 00:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze weet dat ze het heeft. Dat is duidelijk en dat is ook niet moeilijk. Dan moet je blind zijn.
[ afbeelding ]
Geen idee of ze nep zijn, maar ik vind de verhouding niet mooi.quote:
Wie drinkt dat?quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:22 schreef snetje het volgende:
Aha eindelijk aangebroken ...
[ afbeelding ]
schelequote:Op maandag 12 augustus 2019 00:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op dat andere gifje waar ze met Gerrit op de foto gaat wil Gerrit haar kussen bij het draaien ?!quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]Ik ken een Fries liedje,gooi hem straks wel in de SC.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |