Of vertoeft bij de HAP of is in het ziekenhuis.quote:
Oh ok. Dan vermoed ik dat het Hiske is die ze kan vertrouwen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:52 schreef KeesAnders het volgende:
[..]
Waren 2 verschillende dingen. Volgens Mariska heeft het geen nut om uit principe op Gerrit te stemmen. En in de post van Maris kan stond dat Mariska helemaal n iemand kon en moest vertrouwen.
Ow? Oeps... wist ik niet eens. Had ook Jens kunnen zijn, maar Gerrit haat Andrea.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:52 schreef juul. het volgende:
[..]
Maris heeft aan Andrea doorgespeeld dat Jes, Ger en Merel op haar gaan.
Wat Maris niet weet dat dat al lang vd baan is
Ik ben een heleboel dingen, maar niet gek, Ik stap zo in mijn raket en vlieg naar de maan.quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ben een heleboel dingen, maar niet gek, Ik stap zo in mijn raket en vlieg naar de maan.
Was ook bang voor Jens, vooral omdat hij ook niet buiten populair is en zou het zo zonde vinden.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ow? Oeps... wist ik niet eens. Had ook Jens kunnen zijn, maar Gerrit haat Andrea.
Jens moet blijven.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Was ook bang voor Jens, vooral omdat hij ook niet buiten populair is en zou het zo zonde vinden.
Geloof ik niks vanquote:Op maandag 12 augustus 2019 00:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ben een heleboel dingen, maar niet gek, Ik stap zo in mijn raket en vlieg naar de maan.
Kift van Lexie , die wil zelf seksquote:Op maandag 12 augustus 2019 00:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
Lexy over Gerrit;Hij heeft geneukt.
Het kwam wat langzaam op gang.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:58 schreef Straatverlichting het volgende:
Lol.. wanneer je slechts sinds een paar minuten kijkt op stream 1:![]()
![]()
wtf...
Twas weer gezellie zo te lezenmy god
Goed bezig...quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het kwam wat langzaam op gang.
De kapper niet vergeten hé ... ineens blonde plukken ...quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Of vertoeft bij de HAP of is in het ziekenhuis.
quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:03 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Kost me wel moeite zonder te kokken hoor
quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:05 schreef snetje het volgende:
Shelley: Mijn moeder is niet eng ...
Nou? ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |