Ik begrijp het nog steeds niet. Hoe kunnen ze bijv. Hiske niet doorhebben.quote:
Ik denk dat wij gek zijnquote:Op maandag 12 augustus 2019 00:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Soms vraag je je af of ze gek zijn.
Of ze probeert haar te bespelen?quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:48 schreef PsychPablo het volgende:
Mariska met haar drukke baan heeft álles gezien kruipt Shelley in de kont .
quote:
Begrijp ik nu dat ze zegt dat het geen zin heeft.....en weer dat ze het letterlijk in haar post heeft gehad.....wie bedoelt ze dan.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:47 schreef PoezeligDing het volgende:
Shelly wil een statement maken door op Greet te stemmen, want tijdens de stemming mag hij niks terug zeggen?
Dat heb ik dan weer niet gehoord. Sowwy.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Begrijp ik nu dat ze zegt dat het geen zin heeft.....en weer dat ze het letterlijk in haar post heeft gehad.....wie bedoelt ze dan.
Soms?quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Soms vraag je je af of ze gek zijn.
Maris heeft aan Andrea doorgespeeld dat Jes, Ger en Merel op haar gaan.quote:
Nou ja aangezien YouTubes gewoon weer mogen blijkbaar ...quote:
Waren 2 verschillende dingen. Volgens Mariska heeft het geen nut om uit principe op Gerrit te stemmen. En in de post van Maris kan stond dat Mariska helemaal n iemand kon en moest vertrouwen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Begrijp ik nu dat ze zegt dat het geen zin heeft.....en weer dat ze het letterlijk in haar post heeft gehad.....wie bedoelt ze dan.
Ze ligt vaak op bed ook.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:53 schreef FOKoffieleut het volgende:
mariska is in de kuil of in de buurt of aan het werk maar heeft alles door, observeert maar door
Drankquote:Op maandag 12 augustus 2019 00:53 schreef PsychPablo het volgende:
Ik denk dat ik gewoon gek wordt , ik snap helemaal niks van vandaag . De bijzondere rollenswitch van enkele inwoners kan ik niet behappen .
Ik ben niet gek. Weet niet van jou.quote:
Ik ben best een beetje gek.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ben niet gek. Weet niet van jou.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |