Jij hebt een goede Usernaam.quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jij hebt een goede Usernaam.
Je vergeet de dromenvangers.quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:16 schreef PsychPablo het volgende:
Heeft Shelley al die beha's al verkocht ? Lippenbalsems ? Lippenstiften ? Lampenkappen ? Oh wacht ze is nu een actrice wachtend op de filmavond
Kijk uit je raam....quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jij hebt een goede Usernaam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
Silent DJ Dylan.quote:
Hair extensions, cursus van 500 euroquote:Op maandag 12 augustus 2019 01:16 schreef PsychPablo het volgende:
Heeft Shelley al die beha's al verkocht ? Lippenbalsems ? Lippenstiften ? Lampenkappen ? Oh wacht ze is nu een actrice wachtend op de filmavond
Dit oogt best standvastig.quote:
Een Burgje op zn tijd.. heerlijk. Maar plz zonder cola. Net zoals whiskey met ijsquote:
Dat is ook zonde,verpest de hele smaak.quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:21 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Een Burgje op zn tijd.. heerlijk. Maar plz zonder cola. Net zoals whiskey met ijs![]()
Yep, heel naar.quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:21 schreef PsychPablo het volgende:
Sneue vrouwen , echt waar . Incluis Dylan .
Kaylee ook.quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:24 schreef Paco55 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gevoel had ik al weken terug. Dyl en Mylene....
Zo hangt Mylene de laatste tijd bij iedereen ... behalve bij Jens ...quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:24 schreef Paco55 het volgende:
[ afbeelding ]
Kaylee was op enig moment nog jaloers, dat weet ik nog.quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:24 schreef Paco55 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat klopt. Vandaag knuffelde ze Gerrit of all people.quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:29 schreef snetje het volgende:
[..]
Zo hangt Mylene de laatste tijd bij iedereen ... behalve bij Jens ...
For old times sake.quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Vandaag knuffelde ze Gerrit of all people.
Ik weet het niet. Na wat ze vanavond aan Jordy vertelde, kan dat ook meespelen. Houd je bullies tevreden, strijk ze niet tegen de haren in en dan ben je safe (vertaald).quote:
Ik denk als Jens weg is dat ze wel weer bij Gerrit in zijn nest kruiptquote:Op maandag 12 augustus 2019 01:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Vandaag knuffelde ze Gerrit of all people.
Ben ik een weeskindje?quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:34 schreef Straatverlichting het volgende:
Het is echt te grappig om te zien hoe die luitjes niet met drank om kunnen gaan. Ik pak nog een biertje. Paco, Duveltje?
Echt te erg om aan te horen, ik doe een bouillon.quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:34 schreef Straatverlichting het volgende:
Het is echt te grappig om te zien hoe die luitjes niet met drank om kunnen gaan. Ik pak nog een biertje. Paco, Duveltje?
Off topic maarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |