Leuk filmpjequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom niet dat is toch helemaal hip tegenwoordig
zie het op social media ook vaak voorbij komen dat mensen bi zijn
ja lekker tochquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vol blote kerels die joehoe roepen ter acceptatie.
nee snap ik welquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet nodig om continu te bespreken
maar dan ben je toch in de essentie biseksueel met een voorkeur voor vrouwen danquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:09 schreef Fok-it het volgende:
oh en @:Wietparkiet. Geen idee, ik zal mezelf nooit als biseksueel betitelen of daarvoor uitkomen ofzoaangezien ik relationeel gewoon 100 procent hetero ben, maar seksueel gezien, misschien wel ja
Ja I guess.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maar dan ben je toch in de essentie biseksueel met een voorkeur voor vrouwen dan
ligt er een beetje aan waar je voor jezelf de grens trekt togquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maar dan ben je toch in de essentie biseksueel met een voorkeur voor vrouwen dan
Dus je zou een man pijpen in het park en dan thuis aan de aardappels gaan bij moeder de vrouw?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:09 schreef Fok-it het volgende:
oh en @:Wietparkiet. Geen idee, ik zal mezelf nooit als biseksueel betitelen of daarvoor uitkomen ofzoaangezien ik relationeel gewoon 100 procent hetero ben, maar seksueel gezien, misschien wel ja
Waarheidquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:11 schreef Koen66 het volgende:
Gelukkig is iedereen anders, iedereen gewoon doen waar ie zich prettig bij voelt
niemand betwist ditquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:11 schreef Koen66 het volgende:
Gelukkig is iedereen anders, iedereen gewoon doen waar ie zich prettig bij voelt
Ja inderdaad. Het liefst ook nog terwijl ik zeg tegen dr dat ik `aan het sporten'' benquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dus je zou een man pijpen in het park en dan thuis aan de aardappels gaan bij moeder de vrouw?
truequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:11 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ligt er een beetje aan waar je voor jezelf de grens trekt tog
als het maar geen pedofiel is dan hoor die moet niet doen waar die zich prettig bij voeltquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:11 schreef Koen66 het volgende:
lkkr je kringspier flink trainen ckrquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Het liefst ook nog terwijl ik zeg tegen dr dat ik `aan het sporten'' ben
Serious note: Mijn oom heeft dat gehad. 20+Jaar huwelijk, 2 kinderen. Uit de kast gekomen. Tante in een depressie geraakt en zm gepleegdquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:13 schreef UitStraling het volgende:
Lijkt me overigens niet al te makkelijk, bouw je een leven op met een vrouw of een man kom je daarmee toch niet helemaal aan je trekken.
hebben niet alle bi's, genoeg hebben aan seks binnen liefdevolle relatie genoeg. maar je hebt er ook die poly zijn, maar dat is bij hetero en homo's net zo goedquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:13 schreef UitStraling het volgende:
Lijkt me overigens niet al te makkelijk, bouw je een leven op met een vrouw of een man kom je daarmee toch niet helemaal aan je trekken.
misschien is het dan verstandig om goed te communiceren met je partnerquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:13 schreef UitStraling het volgende:
Ja, is wel een recept voor ongeluk als je van beide kanten bent, dat besef je jezelf niet als je jong bent maar later wel vrees ik.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Serious note: Mijn oom heeft dat gehad. 20+Jaar huwelijk, 2 kinderen. Uit de kast gekomen. Tante in een depressie geraakt en zm gepleegd
Uitzonderingen daargelaten, laten we zeggen binnen het kader van de wetquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
als het maar geen pedofiel is dan hoor die moet niet doen waar die zich prettig bij voelt
Ja vind ik een goeiequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Uitzonderingen daargelaten, laten we zeggen binnen het kader van de wet
https://www.ad.nl/binnenl(...)-gevoelens~a523016d/quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
als het maar geen pedofiel is dan hoor die moet niet doen waar die zich prettig bij voelt
nieuwe generatie ligt dat veel hoger, 1 op de 10 is beetje gedateerdquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)-gevoelens~a523016d/
Als je je bedenkt dat 1 op de 10 mensen ook gay is is dat dan ongeveer net zo veel. Met wat minder sterke gevoelens dan waarschijnlijk maar toch
Oh damn, 1 op de 10 is wel ziek. Dat is wel echt veelquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)-gevoelens~a523016d/
Als je je bedenkt dat 1 op de 10 mensen ook gay is is dat dan ongeveer net zo veel. Met wat minder sterke gevoelens dan waarschijnlijk maar toch
Ja ik ben wel blij dat Conchita Wurst met haar/zijn/het achternaam heet, if ya know what I meanquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:16 schreef wietparkiet het volgende:
word je ook opgewonden van transgenders en zo fokkie
Nee ik snap. Hoeveel ish et nu dan?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:16 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
nieuwe generatie ligt dat veel hoger, 1 op de 10 is beetje gedateerd
bedoel lhbt btw niet pedo
stelde gewoon serieuze vraag schlemielquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik ben wel blij dat Conchita Wurst met haar/zijn/het achternaam heet, if ya know what I mean![]()
![]()
https://www.independent.c(...)i-lgbt-a7969876.htmlquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik snap. Hoeveel ish et nu dan?
Mooi scheldwoord blijft dat schlemielquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
stelde gewoon serieuze vraag schlemiel
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
stelde gewoon serieuze vraag schlemiel
Maar wanneer zijn het pedofiele gevoelens.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik snap. Hoeveel ish et nu dan?
Schlemiel van de wedstrijdquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mooi scheldwoord blijft dat schlemiel
Volgens mij val jij sowieso op androgyn, of het nu man of vrouw is.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
SorryMaar nee daar val ik niet op
Al vind ik androgyne vrouwen soms best knap, geen idee of daar nog een verband in zit, maar goed
16 is geen pedofilie lijkt mijquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Maar wanneer zijn het pedofiele gevoelens.
Als je bijvoorbeeld nu kijkt naar sommige chicks van 16 met naveltruitjes en zonder BH, ik snap wel dat het voor oudere mannen wellicht opwindend is. Denk dat de jeugd zichzelf nu ook heel erg sexualiseert.
ja blijft goeie hequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mooi scheldwoord blijft dat schlemiel
oh okeequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
SorryMaar nee daar val ik niet op
Al vind ik androgyne vrouwen soms best knap, geen idee of daar nog een verband in zit, maar goed
Hm daar zit wel verschil in ja.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:20 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
https://www.independent.c(...)i-lgbt-a7969876.html
16 is de age of consent lolquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja officieel minderjarig dus officieel wel pedofiel dacht ik
zestien mag gewoon en vind ik ook prima leeftijd tbhquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Als je bijvoorbeeld nu kijkt naar sommige chicks van 16 met naveltruitjes en zonder BH, ik snap wel dat het voor oudere mannen wellicht opwindend is. Denk dat de jeugd zichzelf nu ook heel erg sexualiseert.
Nee dat vind ik ook niet pedo nee. Daarbij is 16 gewoon legaal dus als je die wilt neuken, tsja niemand houdt je tegen.(MITS VRIJWILLIG NATUURLIJKquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja maar dat is dus puur contextquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Maar als een vent van 30 op een 16 jarige geilt vind ik dat ook een pedo lol
Nee niet echt. Ik kan heel vrouwelijk ook heel aantrekkelijk vinden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij val jij sowieso op androgyn, of het nu man of vrouw is.
is ook sociale druk lijkt mij, dat mensen zo reageren, sowieso is het idee dat seks met tieners smerig is iets heel recentsquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat vind ik ook niet pedo nee. Daarbij is 16 gewoon legaal dus als je die wilt neuken, tsja niemand houdt je tegen.(MITS VRIJWILLIG NATUURLIJK) De norm is nog wel dat 99 procent je een perv zal vinden en het niet vind kunnen als je lets say 25+ bent.
Ingewikkeld allemaal dit dat.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee niet echt. Ik kan heel vrouwelijk ook heel aantrekkelijk vinden.
Ja beetje de grens tussen perv en pedo dan jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat vind ik ook niet pedo nee. Daarbij is 16 gewoon legaal dus als je die wilt neuken, tsja niemand houdt je tegen.(MITS VRIJWILLIG NATUURLIJK) De norm is nog wel dat 99 procent je een perv zal vinden en het niet vind kunnen als je lets say 25+ bent.
Ja maar dat vind ik persoonlijk wel al beetje te zegmaar, voor mij is vuistregel wel dat als je ouder dan 20 bent chick wel minstens 18 moet zijn, zou nu bv ook geen 16 jarige pakken omdat het persoonlijk fout voelt. Maar ja, gevoel en feiten zijn anders uiteraardquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja maar dat is dus puur context
een 22 jarige die op een 16 jarige valt is al een heel ander verhaal
Denk dat een hoop binnenshuis nu gebeurt hoor. Omdat er niet meerzo open over gesproken kan worden inderdaad als tientallen jaren geledenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:26 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
is ook sociale druk lijkt mij, dat mensen zo reageren, sowieso is het idee dat seks met tieners smerig is iets heel recents
ja dat ervaar ik zelf ook wel zo hoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja beetje de grens tussen perv en pedo dan ja
[..]
Ja maar dat vind ik persoonlijk wel al beetje te zegmaar, voor mij is vuistregel wel dat als je ouder dan 20 bent chick wel minstens 18 moet zijn, zou nu bv ook geen 16 jarige pakken omdat het persoonlijk fout voelt. Maar ja, gevoel en feiten zijn anders uiteraard
Heel simpel: Pedo is niks anders, als je je seksueel aangetrokken voelt tot boys-girls zonder secundaire geslachtskenmerken. En aangezien die normaliter op je 12de al aanwezig zijn is het onder de 12 pedo. Daarboven heb je weer andere termen overigens: Efebofiel enzoquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja beetje de grens tussen perv en pedo dan ja
[..]
Ja maar dat vind ik persoonlijk wel al beetje te zegmaar, voor mij is vuistregel wel dat als je ouder dan 20 bent chick wel minstens 18 moet zijn, zou nu bv ook geen 16 jarige pakken omdat het persoonlijk fout voelt. Maar ja, gevoel en feiten zijn anders uiteraard
dit dusquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heel simpel: Pedo is niks anders, als je je seksueel aangetrokken voelt tot boys-girls zonder secundaire geslachtskenmerken. En aangezien die normaliter op je 12de al aanwezig zijn is het onder de 12 pedo. Daarboven heb je weer andere termen overigens: Efebofiel enzo
Ja weet niet denk beetje het idee dat je op 18 echt consent kan geven en minder snel beinvloedt wordt ofzo, psychologisch vooral he.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja dat ervaar ik zelf ook wel zo hoor
maar ja als je bedenkt dat wanneer die chick 18 is en jij dan 24 dan kan het wel weer
dat is toch apart
Aha. Ja ik verdiep me er verder niet erg in, vind het allemaal weinig boeiend. Vooral vreemd.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heel simpel: Pedo is niks anders, als je je seksueel aangetrokken voelt tot boys-girls zonder secundaire geslachtskenmerken. En aangezien die normaliter op je 12de al aanwezig zijn is het onder de 12 pedo. Daarboven heb je weer andere termen overigens: Efebofiel enzo
denk dat dat wel meevaltquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja weet niet denk beetje het idee dat je op 18 echt consent kan geven en minder snel beinvloedt wordt ofzo, psychologisch vooral he.
[..]
Aha. Ja ik verdiep me er verder niet erg in, vind het allemaal weinig boeiend. Vooral vreemd.
Waarom vreemd? Als jij een chick door de stad ziet lopen en je staart haar naar vanwege haar lichaam en je komt er later achter dat ze 14 is ipv 18 voel je je dan pedo?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja weet niet denk beetje het idee dat je op 18 echt consent kan geven en minder snel beinvloedt wordt ofzo, psychologisch vooral he.
[..]
Aha. Ja ik verdiep me er verder niet erg in, vind het allemaal weinig boeiend. Vooral vreemd.
Gewoon gaan johquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:56 schreef CharlesKinbote het volgende:
wil naar pride maar heb geen vrienden
Zou mijzelf dan wel van een brug werpen jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom vreemd? Als jij een chick door de stad ziet lopen en je staart haar naar vanwege haar lichaam en je komt er later achter dat ze 14 is ipv 18 voel je je dan pedo?
is wat ik net zei, die sociale druk. alsof je hersenen kunnen herkennen hoe oud iemand is en op basis daarvan beslissen of je diegene seksueel aantrekkelijk mag vinden of nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom vreemd? Als jij een chick door de stad ziet lopen en je staart haar naar vanwege haar lichaam en je komt er later achter dat ze 14 is ipv 18 voel je je dan pedo?
nja ik had dat van de week op werk. was een meid die er best leuk uitzag maar toen ik even met haar stond te praten en ik naar haar leeftijd vroeg schrok ik wel toen ze me vertelde dat ze 16 was. ik voelde me niet vies maar wel soort van schaamte of zoquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk wel, maar toch werkt het in mijn hoofd anders.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
denk dat dat wel meevalt
op je 16'de ben je niet heel veel anders dan op je 18'de vaak
Nee doel meer op echte pedofilie, hoe je op kinderen onder de 12 kan geilen vind ik vreemd en ziekquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:33 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
is wat ik net zei, die sociale druk. alsof je hersenen kunnen herkennen hoe oud iemand is en op basis daarvan beslissen of je diegene seksueel aantrekkelijk mag vinden of nietben voor age of consent natuurlijk maar het idee dat pedoseksualiteit 'tegennatuurlijk' is is natuurlijk debiel, het is gewoon een (terechte) ethische keuze die wij als samenleving gemaakt hebben
Ja natuurlijk kan dat wel je ziet heus wel of een baby klaar is voor zo iets...quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:33 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
is wat ik net zei, die sociale druk. alsof je hersenen kunnen herkennen hoe oud iemand is en op basis daarvan beslissen of je diegene seksueel aantrekkelijk mag vinden of nietben voor age of consent natuurlijk maar het idee dat pedoseksualiteit 'tegennatuurlijk' is is natuurlijk debiel, het is gewoon een (terechte) ethische keuze die wij als samenleving gemaakt hebben
Dan was je al heel vaakdood geweest nu want je ziet tegenwoordig amper meer verschilquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zou mijzelf dan wel van een brug werpen ja
Tussen 14 jarige of iemand van mijn leeftijd?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan was je al heel vaakdood geweest nu want je ziet tegenwoordig amper meer verschil
Mja, daarom moet er ook openlijk over gepraat kunnen worden. En niet alleen maar via Facebook dat ze gestenigd mogen wordenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk wel, maar toch werkt het in mijn hoofd anders.
[..]
Nee doel meer op echte pedofilie, hoe je op kinderen onder de 12 kan geilen vind ik vreemd en ziek
Uh ja? Sommige chicks van die leeftijd al volledig volgroeid hoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Tussen 14 jarige of iemand van mijn leeftijd?
Ja klopt, hulp moet ook anoniem kunnen. Je hoort er weleens over maar snap dat voor een hoop hulp zoeken ook moeilijk isquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mja, daarom moet er ook openlijk over gepraat kunnen worden. En niet alleen maar via Facebook dat ze gestenigd mogen worden
Dat is mij nog nooit voorgekomen hoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uh ja? Sommige chicks van die leeftijd al volledig volgroeid hoor
moet je eens voor een vmbo school gaan wachtenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat is mij nog nooit voorgekomen hoor
Ik zal eens een bril voor jullie aanschaffenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet je eens voor een vmbo school gaan wachten
al het lekkers wat daar langs komt nou poehoe
Willem II kampioenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:39 schreef JanCees het volgende:
lol eredivisie al begonnen @:fok-it
gekkigheid
Ja, ik heb er nog niet zoveel van meegekregen ookquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:39 schreef JanCees het volgende:
lol eredivisie al begonnen @:fok-it
gekkigheid
Twente-PSVquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik heb er nog niet zoveel van meegekregen ookVanavond miss maar even wat potjes kijken
Nja jij was ook zo toch? Dat je ze liever dood hebt?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja klopt, hulp moet ook anoniem kunnen. Je hoort er weleens over maar snap dat voor een hoop hulp zoeken ook moeilijk is
hihahoquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik zal eens een bril voor jullie aanschaffen
ajax niet vandaag ?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Twente-PSV
Vitesse-Ajax
Verder niet heel boeiend
Hij zit gewoon te trollen of hij durft het niet toe te gevenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hihaho
maar het is soms gewoon ontzettend moeilijk om te zien hoe oud iemand is hoor
nee flippingcoin is gewoon heel domquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij zit gewoon te trollen of hij durft het niet toe te gevenDat kan niet anders
Ja natuurlijk maar laten we alsjeblieft niet doen alsof het voor een 40jarige normaal is een 12jarige te verkrachten allez hèquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hihaho
maar het is soms gewoon ontzettend moeilijk om te zien hoe oud iemand is hoor
Hey hou even je muilquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij zit gewoon te trollen of hij durft het niet toe te gevenDat kan niet anders
verkrachten?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja natuurlijk maar laten we alsjeblieft niet doen alsof het voor een 40jarige normaal is een 12jarige te verkrachten allez hè
Voor grensgevallen is de wetgeving al in orde
Ja als je als 40jarige seks hebt met een 12 jarige is dat gewoon verkrachtingquote:
volgens mij volg je het niet helemaalquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja natuurlijk maar laten we alsjeblieft niet doen alsof het voor een 40jarige normaal is een 12jarige te verkrachten allez hè
Voor grensgevallen is de wetgeving al in orde
Vroeger zat ik wel echt in dat hoekje ja.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja jij was ook zo toch? Dat je ze liever dood hebt?
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet je eens voor een vmbo school gaan wachten
al het lekkers wat daar langs komt nou poehoe
Niemand heeft het toch over seks? We zeggen alleen dat je leeftijd moeilijker kan inschatten tegenwoordig omdat chicks al sneller volgroeid zijn dan vroegerquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja als je als 40jarige seks hebt met een 12 jarige is dat gewoon verkrachting
Ik kijk wel naar flippiequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik heb er nog niet zoveel van meegekregen ookVanavond miss maar even wat potjes kijken
ziedendquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:45 schreef FlippingCoin het volgende:
Nou ik vind dat jullie er bedenkelijke opvattingen op na houden
Ik zeg niet dat jullie smerige pedo's zijn maar...
Lolquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:45 schreef FlippingCoin het volgende:
omdat we genuanceerder discusseren dan "alle pedo's moeten dood!!!!!"quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:45 schreef FlippingCoin het volgende:
Ja goed ideequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:50 schreef Fok-it het volgende:
Maar laten we het maar over simplistische onderwerpen hebben he, hoef je ook niet bang te zijn dat je een verschrikkelijke controversiële mening erop nahoudt
Ik had het ook nog aan homofilie kunnen linken dan was je denk ik helemaal aardig mad geweest.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:50 schreef Fok-it het volgende:
Maar laten we het maar over simplistische onderwerpen hebben he, hoef je ook niet bang te zijn dat je een verschrikkelijke controversiële mening erop nahoudt
Je moet toch een x-aantal uur in een donkere ruimte zitten daarna?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja goed idee
Ik heb gister mijn ogen gelaserd
In minder dan 24 uur heb ik alweer 95% scherp zicht. Dat is toch bizar?
ken wel een donkere ruimte waar je met plezier paar uurtjes door kunt brengenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet toch een x-aantal uur in een donkere ruimte zitten daarna?
Niet eens, wel een zonnebril en pet op.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet toch een x-aantal uur in een donkere ruimte zitten daarna?
Dat is wel bizar ja. Lijkt me ook pijnlijke ingreep of valt het mee?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Niet eens, wel een zonnebril en pet op.
Ze verdoven je ogen, je kijk 1 min naar een laser en voelt niks. En klaar.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wel bizar ja. Lijkt me ook pijnlijke ingreep of valt het mee?
En achteraf merk je ook niks van de ingreep?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ze verdoven je ogen, je kijk 1 min naar een laser en voelt niks. En klaar.
Ben nog steeds onder de indruk van hoe snel en professioneel het allemaal is.
Gisteren had ik wel pijnlijke ogen en hoofdpijn, maar dat komt ook deels door de antibiotica.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En achteraf merk je ook niks van de ingreep?
Klinkt aardig heftig welquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Gisteren had ik wel pijnlijke ogen en hoofdpijn, maar dat komt ook deels door de antibiotica.
Je moet veel druppelen, je mag 3 dagen niet douchen, 2 weken met zonnebril naar buiten en daarna is het eigenlijk klaar.
En 3 dagen slapen met een oogmasker, dat is wel kut
Ja op den duur wel groot gelijkquote:
Dat zou ik wel mee vinden vallen denk ik. Heb nog geen bril nodig gehad tot nu toe, maar als het je leuk staat zou ik dat wel prima vindenquote:
Ja daarom, eerste weken zijn wel heftig maar dan ben je er wel vanaf.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja op den duur wel groot gelijk
Ja maar het is niet alleen leuk staan he.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zou ik wel mee vinden vallen denk ik. Heb nog geen bril nodig gehad tot nu toe, maar als het je leuk staat zou ik dat wel prima vinden
Nee boksen kan met een bril niet dan raak je hardstikke blindquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja daarom, eerste weken zijn wel heftig maar dan ben je er wel vanaf.
[..]
Ja maar het is niet alleen leuk staan he.
Constant je bril omhoog drukken omdat die van je neus zakt
Als het regent zie je geen kut
Schoonmaken
Kwijtraken en moeten zoeken terwijl je bijna niks ziet
En nog wel meer nadelen. Voetballen/boksen is ook niet echt leuk.
Ja true. Ja geen idee. Mijn ogen zijn vanaf mijn geboorte al het pijnpuntje geweest maar ik heb grappig genoeg nooit bril nodig gehad. Denk straks later alleen leesbril dan. Nou ja dan heb ik die problemen ook nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja daarom, eerste weken zijn wel heftig maar dan ben je er wel vanaf.
[..]
Ja maar het is niet alleen leuk staan he.
Constant je bril omhoog drukken omdat die van je neus zakt
Als het regent zie je geen kut
Schoonmaken
Kwijtraken en moeten zoeken terwijl je bijna niks ziet
En nog wel meer nadelen. Voetballen/boksen is ook niet echt leuk.
Daarom, of iemand slaat hem scheefquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee boksen kan met een bril niet dan raak je hardstikke blind
Ja beter man haha, jij had toch iets met je ogen ook? Had je weleens verteld dacht ikquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja true. Ja geen idee. Mijn ogen zijn vanaf mijn geboorte al het pijnpuntje geweest maar ik heb grappig genoeg nooit bril nodig gehad. Denk straks later alleen leesbril dan. Nou ja dan heb ik die problemen ook niet
Ja, Oculo Motorische Apraxie, zo heet hetquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Daarom, of iemand slaat hem scheef
[..]
Ja beter man haha, jij had toch iets met je ogen ook? Had je weleens verteld dacht ik
Even opgezocht, dat lijkt mee te vallen gelukkig. Je kan tenminste zien, als is geen diepte zien wel kut :/quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, Oculo Motorische Apraxie, zo heet heten ik kan geen diepte zien
ik ook maar zie echt geen flikker zonderquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:08 schreef wietparkiet het volgende:
maar ja ik heb een sterkte van -1,5 of zo dus heb er zonder bril niet heel veel last van
lolquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:10 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ik ook maar zie echt geen flikker zonder
inb4 kijk in de spiegel whehe
Ja geen idee, ik weet niet hoe de rest van de wereld ziet en zij weten niet hoe ik zie dus dat zal ik nooit weten wat ik misquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Even opgezocht, dat lijkt mee te vallen gelukkig. Je kan tenminste zien, als is geen diepte zien wel kut :/
Maar volgens de website die ik vond komt het er eig op neer dat je niet snel je ogen kan bewegen, dus een snel bewegend object niet kan volgen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja geen idee, ik weet niet hoe de rest van de wereld ziet en zij weten niet hoe ik zie dus dat zal ik nooit weten wat ik misNou ja ik mis een auto uiteraard
'middagquote:
Ja, ik kan me niet in 1 keer focussen op 1 punt inderdaad. Maar dat ik geen diepte kan zien zorgt eigenlijk voor meer problemen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Maar volgens de website die ik vond komt het er eig op neer dat je niet snel je ogen kan bewegen, dus een snel bewegend object niet kan volgen?
auwquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:12 schreef CharlesKinbote het volgende:
maat van mij heeft een kunstoog, op zijn vijfde een stuk gebroken fles in z'n oog gekregen
Ik zal je eens iets dieps laten zien.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:13 schreef Fok-it het volgende:
Ja, ik kan me niet in 1 keer focussen op 1 punt inderdaad. Maar dat ik geen diepte kan zien zorgt eigenlijk voor meer problemen.
Ja, daar heeft mijn moeder ook last van. Is altijd bang als we op bergen lopenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik kan me niet in 1 keer focussen op 1 punt inderdaad. Maar dat ik geen diepte kan zien zorgt eigenlijk voor meer problemen.
Zo danquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik zal je eens iets dieps laten zien.
wilde een 'inb4' doen maar dacht toen, 'niemand is zo stompzinnig', maar helaasquote:
Seems to be the hardest wordquote:
Gvd nu heb ik dit nummer in mijn hoofdquote:
Okéquote:
De Onnoembare. Gohquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:19 schreef CharlesKinbote het volgende:
is mijn sig jullie ooit opgevallen trouwens
Hmf. Fok wordt steeds meer bewoond door ziekelijke gekkiesquote:
Hou je bek.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat zeg je toch niet tegen eva lol
Hoe moet ik het dan opvatten?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Oh, vat je het persoonlijk op?
Dankjequote:
Dat ontken ik ook nietquote:
Dat 'hey lekkertje' een beetje een gekke begroeting isquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hoe moet ik het dan opvatten?
[..]
Dankje
Wat maakt mij een Eva dan?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Dat zeg je toch niet tegen eva lol
jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hmf. Fok wordt steeds meer bewoond door ziekelijke gekkies
Nou,ik heb oprecht nooit begrepen waarom ik de Eva Braun van Discord werd genoemd.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Deze zou je dan dus wel moeten snappen.
Echt niet? Beetje geschiedenis, cmonquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:29 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nou,ik heb oprecht nooit begrepen waarom ik de Eva Braun van Discord werd genoemd.
Nee echt niet. Geschiedenis was mijn beste vak, en al helemaal de tweede wereldoorlog. Maar deze vergelijking snap ik echt niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Echt niet? Beetje geschiedenis, cmon
Hoe was je bday trouwens?
Dan weet je toch dat de man van eva braun een dictator wasquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee echt niet. Geschiedenis was mijn beste vak, en al helemaal de tweede wereldoorlog. Maar deze vergelijking snap ik echt niet.
Was kut.
Ik heb toch geen relatie met I. of wat dan ook. Dus dan slaat het toch nergens op?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Dan weet je toch dat de man van eva braun een dictator was
En hoezo kut? Heb je niks leuks gedaan ofzo?
Ja, ik heb het niet verzonnen hequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik heb toch geen relatie met I. of wat dan ook. Dus dan slaat het toch nergens op?
Nee, hele dag gewerkt en daarna nog snel naar een vriendin gegaan omdat ze problemen heeft.
Zeg je nu dat @I. een dictator is?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik heb toch geen relatie met I. of wat dan ook. Dus dan slaat het toch nergens op?
Nee, hele dag gewerkt en daarna nog snel naar een vriendin gegaan omdat ze problemen heeft.
JC kwam hiermeequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ja, ik heb het niet verzonnen heWeet eigenlijk niet wie daar eerst mee kwam.
En dat is wel gaar. Je gaat het nog wel vieren toch? Ga anders eten met paar vriendinnen ofzo
Nee, maar vandaag geen zin om hier verder op in te gaan. Heb al teveel aan mijn hoofd nu.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zeg je nu dat @:i. een dictator is?
@:jancees
quote:
Huhhquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
en daarna nog snel naar een vriendin gegaan
Met wie geen ruzie meer?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
JC kwam hiermeemaar wat mij betreft hebben we geen ruzie meer
Nee, ik vier mijn verjaardag al jaren niet meer. En ik heb geen vriendinnen. Vanavond wel uit eten met mijn ouders.
Dan heb je vriendenquote:
je mag me gewoon mentionen hoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:25 schreef Fok-it het volgende:
De helft van de users in dat topic is echt rijp voor het pieter baan
Jij hebt niet in dat topic gepostquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je mag me gewoon mentionen hoor
ik vier me verjaardag ook nooit hoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Met wie geen ruzie meer?
En is dat als verjaardagsding? Vind het altijd wel gaar als mensen niks doen op hun verjaardag, jammer dat je zo ver wegwoontVind altijd wel dat mensen zich speciaal moeten voelen op hun verjaardag
Hadden je collega's je nog wel gefeliciteerd?
oh ik las dit topicquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt niet in dat topic gepost
Maar anders had ik je wel genoemd inderdaad
Ja feest moet ook alleen met close vrienden toch, mensen die ik nooit zie hoeven ook niet te komen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik vier me verjaardag ook nooit hoor
vind het altijd beetje geforceerd als je elk jaar een feest gaat geven voor mensen die je vaak toch bijna nooit spreekt. ga dan gewoon chillen
maar die vrienden zie ik hoe dan ook elk weekend wel, dan ga ik geen feestje geven puur omdat ik jarig benquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja feest moet ook alleen met close vrienden toch, mensen die ik nooit zie hoeven ook niet te komen.
Ja moet je zelf weten natuurlijkquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maar die vrienden zie ik hoe dan ook elk weekend wel, dan ga ik geen feestje geven puur omdat ik jarig ben
Ik heb daar gelukkig alleen online last vanquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:53 schreef FlippingCoin het volgende:
ik krijg alleen maar cadeau's van mijn vriendin de rest van de wereld haat mij ondertussen
interesseert me allemaal vrij weinigquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja moet je zelf weten natuurlijkMaar ik vind het altijd wel leuk om een cadeau te geven/ontvangen of iets leuks te doen.
Als zwarte piet maar blijft hequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
interesseert me allemaal vrij weinig
kan me ook geen flikker schelenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Als zwarte piet maar blijft he
komt wel goed ouwe dibbesquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik heb daar gelukkig alleen online last van
Sterkte FC, met je volgende verjaardag stuur ik wel wat op
How so?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:53 schreef FlippingCoin het volgende:
de rest van de wereld haat mij ondertussen
Je vriendin geeft zeker al meer dan voldoende?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
komt wel goed ouwe dibbes
maar bedankt
ik zwets maar, normaliter maak ik mij niet snel ongunstig bevondenquote:
ja die weet wel wat ik leuk vindquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Je vriendin geeft zeker al meer dan voldoende?
Ja dat scheeltquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja die weet wel wat ik leuk vind
Je kwam net anders aardig in de buurtquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik zwets maar, normaliter maak ik mij niet snel ongunstig bevonden
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kwam net anders aardig in de buurt
Groot gelijk hoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]![]()
ja maar daar moet je niet te veel aandacht aan besteden als je snel op de kast geraakt, vind het wel eens leuk om wp te vervelen
Flips druppelt zelf nog naquote:
Daar heb ik niks aan, moet alleen oogdruppels om de 30 minquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kom je wel barricaderen
[..]
Pfff vannacht boy oh boy
Heb 1 vriendin, de rest zijn heb ik vrienden. OF zei vriendinnen.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Met wie geen ruzie meer?
En is dat als verjaardagsding? Vind het altijd wel gaar als mensen niks doen op hun verjaardag, jammer dat je zo ver wegwoontVind altijd wel dat mensen zich speciaal moeten voelen op hun verjaardag
Hadden je collega's je nog wel gefeliciteerd?
Hoezo haat ik op jou dan, ik doe toch normaal tegen jou?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ja mij maakt het niet uit
vind alleen jammer dat je altijd zo op mij haat
Ja weet ik maar je mag me niet, dat is anders dan normaal tegen iemand doen tochquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hoezo haat ik op jou dan, ik doe toch normaal tegen jou?
Je kan geen beste vrienden zijn met iemand, maar wel gewoon leuk met elkaar omgaan hier. Dan is het toch prima?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ja weet ik maar je mag me niet, dat is anders dan normaal tegen iemand doen toch
Ja nee ik maak er ook geen probleem van, vind het alleen jammer.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Je kan geen beste vrienden zijn met iemand, maar wel gewoon leuk met elkaar omgaan hier. Dan is het toch prima?
Sorry maar ik heb nu echt even andere dingen aan mijn hoofd.
Ik vind zoveel dingen jammer.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ja nee ik maak er ook geen probleem van, vind het alleen jammer.
En ja, dat is ook zo ja.
Ja geen probleem verder hoor haha, neem je tijd enzo.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik vind zoveel dingen jammer.
Daarom, mijn hoofd loopt even over op dit moment.
'middagquote:
Dat.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:37 schreef hemarookworst het volgende:
Ik vier ook nooit mijn verjaardag. Ja ben een jaartje ouder geworden jippie niks speciaals
Doe mijn UI na, schijnt te helpenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb last van mijn keel jongens
Ik gooi er wel een extra biertje in straks.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Doe mijn UI na, schijnt te helpen
vriendelijke vrindquote:
Dat las je helemaal nietquote:
ja hoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je ook onvriendelijke vrinden?
Maar het zijn toch je vrindenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja hoor
zeer onvriendelijke vrinden zelfs
Leuk maar kan me echt aan m'n anus jeukenquote:
Wat zou Max doen als het aan zijn anus jeukt in die autoquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Leuk maar kan me echt aan m'n anus jeuken
Beetje zijn kringspier samentrekken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:11 schreef Fok-it het volgende:
Wat zou Max doen als het aan zijn anus jeukt in die auto
Even de pook erin raggenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Beetje zijn kringspier samentrekken.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
F1 auto's hebben toch van die flippers
ja maar die kunnen ook naar zijnquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maar het zijn toch je vrinden
Ik heb geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja aan het stuur waar ze mee schakelen ipv een pook
ohquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijkIkben niet zo in de f1 thuis
jaquote:
Je maakt het er echt niet beter op hoor met dit soort opmerkingen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Voor de perfecte geniale uni vrienden onder ons:
Wou de naam weten, dat weet een domme MBO debiel natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je maakt het er echt niet beter op hoor met dit soort opmerkingen.
Die geniale uni vrienden hebben gisteren je kapotte oog opgelapt, kappen met dit soort onzin, en laat je IQ eens testen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Als je het scherm zegmaar kleiner maakt met dat vierkantje rechtsboven, hoe noem je dat in het Engels? Wil graag gta sa op een half scherm spelen
Ja, die zijn wel goed.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die geniale uni vrienden hebben gisteren je kapotte oog opgelapt, kappen met dit soort onzin, en laat je IQ eens testen.
windowed speel je danquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Als je het scherm zegmaar kleiner maakt met dat vierkantje rechtsboven, hoe noem je dat in het Engels? Wil graag gta sa op een half scherm spelen
mss in windows xp mode uitvoerenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja dat, alleen heeft mijn scherm nu rare kleuren
Nee ja heb gefixt via de hdmi kabel, beetje een rare computerquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
mss in windows xp mode uitvoeren
Shots are fired.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:49 schreef UitStraling het volgende:
Die geniale uni vrienden hebben gisteren je kapotte oog opgelapt, kappen met dit soort onzin, en laat je IQ eens testen.
Normaal doen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Verre van hoor. Als je dat al als shots ziet snap ik waarom je zo vaak gekwetst bent.
En je EQ ook even laten testen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Verre van hoor. Als je dat al als shots ziet snap ik waarom je zo vaak gekwetst bent.
En dat voegt iets toe?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En je EQ ook even laten testen.
Pleurt lekker op dan ipv met hem samen spannen met je shots firedquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:05 schreef Kopjechino het volgende:
Ja, want dit is pesten
Maar zoals ik al zei heb ik zaken aan mijn hoofd die daadwerkelijk belangrijk zijn en de moeite waard zijn om mij druk over te maken. Dit is er absoluut niet 1 van.
Nee.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Pleurt lekker op dan ipv met hem samen spannen met je shots fired
Dat voegt dusdanig iets toe aangezien jouw manier van reageren verre van normaal is. Dus dat na laten kijken is geen onverstandig advies. Je bent heel erg verbaal agressief, opgefokt, kort lontje. Zit hoop anger in jouquote:
Zoek anders eerst even de betekenis op van psychopaat, tevens zijn psychopaten vaak zeer intelligent, wat dus ook niet overeen komt met je vorige post. Maar ik snap dat je als schizofreen dingen door de war haalt. Je bent gewoon een vies jong dat denkt dat die serieus met topmodellen afspreekt, en denkt mij hier de les te kunnen lezen. Je gooit hier elke dag 100 alineas vol met poep, verwacht je nou echt dat ik je serieus neem?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:09 schreef UitStraling het volgende:
Psychopaat dus, zoals ik al zei, zoek gewoon hulp je slechte ogen zijn serieus niet je grootste probleem
Ja, ik denk dat EQ testen daar weinig verschil in gaat maken. En het was gezellig toch vanmiddag?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat voegt dusdanig iets toe gezien jouw manier van reageren verre van normaal is. Dus dat na laten kijken is geen onverstandig advies. Je bent heel erg verbaal agressief, opgefokt, kort lontje. Zit hoop anger in jou
Je kan inderdaad tijdje normaal mee posten, maar er hoeft maar iets te gebeuren en dat verandert 360 graden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat EQ testen daar weinig verschil in gaat maken. En het was gezellig toch vanmiddag?
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
mss in windows xp mode uitvoeren
Wanneer ik geziekt word hap ik wel ja, vind ik zelf ook niet leuk, maar ik kan dat niet gewoon niet laten. Wanneer mensen geen domme opmerkingen rg mij maken is er niks aan de handquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan inderdaad tijdje normaal mee posten, maar er hoeft maar iets te gebeuren en dat verandert 360 graden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |