Nee ik snap. Hoeveel ish et nu dan?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:16 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
nieuwe generatie ligt dat veel hoger, 1 op de 10 is beetje gedateerd
bedoel lhbt btw niet pedo
stelde gewoon serieuze vraag schlemielquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik ben wel blij dat Conchita Wurst met haar/zijn/het achternaam heet, if ya know what I mean![]()
![]()
https://www.independent.c(...)i-lgbt-a7969876.htmlquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik snap. Hoeveel ish et nu dan?
Mooi scheldwoord blijft dat schlemielquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
stelde gewoon serieuze vraag schlemiel
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
stelde gewoon serieuze vraag schlemiel
Maar wanneer zijn het pedofiele gevoelens.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik snap. Hoeveel ish et nu dan?
Schlemiel van de wedstrijdquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mooi scheldwoord blijft dat schlemiel
Volgens mij val jij sowieso op androgyn, of het nu man of vrouw is.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
SorryMaar nee daar val ik niet op
Al vind ik androgyne vrouwen soms best knap, geen idee of daar nog een verband in zit, maar goed
16 is geen pedofilie lijkt mijquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Maar wanneer zijn het pedofiele gevoelens.
Als je bijvoorbeeld nu kijkt naar sommige chicks van 16 met naveltruitjes en zonder BH, ik snap wel dat het voor oudere mannen wellicht opwindend is. Denk dat de jeugd zichzelf nu ook heel erg sexualiseert.
ja blijft goeie hequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mooi scheldwoord blijft dat schlemiel
oh okeequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
SorryMaar nee daar val ik niet op
Al vind ik androgyne vrouwen soms best knap, geen idee of daar nog een verband in zit, maar goed
Hm daar zit wel verschil in ja.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:20 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
https://www.independent.c(...)i-lgbt-a7969876.html
16 is de age of consent lolquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja officieel minderjarig dus officieel wel pedofiel dacht ik
zestien mag gewoon en vind ik ook prima leeftijd tbhquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Als je bijvoorbeeld nu kijkt naar sommige chicks van 16 met naveltruitjes en zonder BH, ik snap wel dat het voor oudere mannen wellicht opwindend is. Denk dat de jeugd zichzelf nu ook heel erg sexualiseert.
Nee dat vind ik ook niet pedo nee. Daarbij is 16 gewoon legaal dus als je die wilt neuken, tsja niemand houdt je tegen.(MITS VRIJWILLIG NATUURLIJKquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja maar dat is dus puur contextquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Maar als een vent van 30 op een 16 jarige geilt vind ik dat ook een pedo lol
Nee niet echt. Ik kan heel vrouwelijk ook heel aantrekkelijk vinden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij val jij sowieso op androgyn, of het nu man of vrouw is.
is ook sociale druk lijkt mij, dat mensen zo reageren, sowieso is het idee dat seks met tieners smerig is iets heel recentsquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat vind ik ook niet pedo nee. Daarbij is 16 gewoon legaal dus als je die wilt neuken, tsja niemand houdt je tegen.(MITS VRIJWILLIG NATUURLIJK) De norm is nog wel dat 99 procent je een perv zal vinden en het niet vind kunnen als je lets say 25+ bent.
Ingewikkeld allemaal dit dat.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee niet echt. Ik kan heel vrouwelijk ook heel aantrekkelijk vinden.
Ja beetje de grens tussen perv en pedo dan jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat vind ik ook niet pedo nee. Daarbij is 16 gewoon legaal dus als je die wilt neuken, tsja niemand houdt je tegen.(MITS VRIJWILLIG NATUURLIJK) De norm is nog wel dat 99 procent je een perv zal vinden en het niet vind kunnen als je lets say 25+ bent.
Ja maar dat vind ik persoonlijk wel al beetje te zegmaar, voor mij is vuistregel wel dat als je ouder dan 20 bent chick wel minstens 18 moet zijn, zou nu bv ook geen 16 jarige pakken omdat het persoonlijk fout voelt. Maar ja, gevoel en feiten zijn anders uiteraardquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja maar dat is dus puur context
een 22 jarige die op een 16 jarige valt is al een heel ander verhaal
Denk dat een hoop binnenshuis nu gebeurt hoor. Omdat er niet meerzo open over gesproken kan worden inderdaad als tientallen jaren geledenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:26 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
is ook sociale druk lijkt mij, dat mensen zo reageren, sowieso is het idee dat seks met tieners smerig is iets heel recents
ja dat ervaar ik zelf ook wel zo hoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja beetje de grens tussen perv en pedo dan ja
[..]
Ja maar dat vind ik persoonlijk wel al beetje te zegmaar, voor mij is vuistregel wel dat als je ouder dan 20 bent chick wel minstens 18 moet zijn, zou nu bv ook geen 16 jarige pakken omdat het persoonlijk fout voelt. Maar ja, gevoel en feiten zijn anders uiteraard
Heel simpel: Pedo is niks anders, als je je seksueel aangetrokken voelt tot boys-girls zonder secundaire geslachtskenmerken. En aangezien die normaliter op je 12de al aanwezig zijn is het onder de 12 pedo. Daarboven heb je weer andere termen overigens: Efebofiel enzoquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja beetje de grens tussen perv en pedo dan ja
[..]
Ja maar dat vind ik persoonlijk wel al beetje te zegmaar, voor mij is vuistregel wel dat als je ouder dan 20 bent chick wel minstens 18 moet zijn, zou nu bv ook geen 16 jarige pakken omdat het persoonlijk fout voelt. Maar ja, gevoel en feiten zijn anders uiteraard
dit dusquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heel simpel: Pedo is niks anders, als je je seksueel aangetrokken voelt tot boys-girls zonder secundaire geslachtskenmerken. En aangezien die normaliter op je 12de al aanwezig zijn is het onder de 12 pedo. Daarboven heb je weer andere termen overigens: Efebofiel enzo
Ja weet niet denk beetje het idee dat je op 18 echt consent kan geven en minder snel beinvloedt wordt ofzo, psychologisch vooral he.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja dat ervaar ik zelf ook wel zo hoor
maar ja als je bedenkt dat wanneer die chick 18 is en jij dan 24 dan kan het wel weer
dat is toch apart
Aha. Ja ik verdiep me er verder niet erg in, vind het allemaal weinig boeiend. Vooral vreemd.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heel simpel: Pedo is niks anders, als je je seksueel aangetrokken voelt tot boys-girls zonder secundaire geslachtskenmerken. En aangezien die normaliter op je 12de al aanwezig zijn is het onder de 12 pedo. Daarboven heb je weer andere termen overigens: Efebofiel enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |