Shots are fired.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:49 schreef UitStraling het volgende:
Die geniale uni vrienden hebben gisteren je kapotte oog opgelapt, kappen met dit soort onzin, en laat je IQ eens testen.
Normaal doen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Verre van hoor. Als je dat al als shots ziet snap ik waarom je zo vaak gekwetst bent.
En je EQ ook even laten testen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Verre van hoor. Als je dat al als shots ziet snap ik waarom je zo vaak gekwetst bent.
En dat voegt iets toe?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En je EQ ook even laten testen.
Pleurt lekker op dan ipv met hem samen spannen met je shots firedquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:05 schreef Kopjechino het volgende:
Ja, want dit is pesten
Maar zoals ik al zei heb ik zaken aan mijn hoofd die daadwerkelijk belangrijk zijn en de moeite waard zijn om mij druk over te maken. Dit is er absoluut niet 1 van.
Nee.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Pleurt lekker op dan ipv met hem samen spannen met je shots fired
Dat voegt dusdanig iets toe aangezien jouw manier van reageren verre van normaal is. Dus dat na laten kijken is geen onverstandig advies. Je bent heel erg verbaal agressief, opgefokt, kort lontje. Zit hoop anger in jouquote:
Zoek anders eerst even de betekenis op van psychopaat, tevens zijn psychopaten vaak zeer intelligent, wat dus ook niet overeen komt met je vorige post. Maar ik snap dat je als schizofreen dingen door de war haalt. Je bent gewoon een vies jong dat denkt dat die serieus met topmodellen afspreekt, en denkt mij hier de les te kunnen lezen. Je gooit hier elke dag 100 alineas vol met poep, verwacht je nou echt dat ik je serieus neem?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:09 schreef UitStraling het volgende:
Psychopaat dus, zoals ik al zei, zoek gewoon hulp je slechte ogen zijn serieus niet je grootste probleem
Ja, ik denk dat EQ testen daar weinig verschil in gaat maken. En het was gezellig toch vanmiddag?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat voegt dusdanig iets toe gezien jouw manier van reageren verre van normaal is. Dus dat na laten kijken is geen onverstandig advies. Je bent heel erg verbaal agressief, opgefokt, kort lontje. Zit hoop anger in jou
Je kan inderdaad tijdje normaal mee posten, maar er hoeft maar iets te gebeuren en dat verandert 360 graden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat EQ testen daar weinig verschil in gaat maken. En het was gezellig toch vanmiddag?
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
mss in windows xp mode uitvoeren
Wanneer ik geziekt word hap ik wel ja, vind ik zelf ook niet leuk, maar ik kan dat niet gewoon niet laten. Wanneer mensen geen domme opmerkingen rg mij maken is er niks aan de handquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan inderdaad tijdje normaal mee posten, maar er hoeft maar iets te gebeuren en dat verandert 360 graden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |