Wat zou Max doen als het aan zijn anus jeukt in die autoquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Leuk maar kan me echt aan m'n anus jeuken
Beetje zijn kringspier samentrekken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:11 schreef Fok-it het volgende:
Wat zou Max doen als het aan zijn anus jeukt in die auto
Even de pook erin raggenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Beetje zijn kringspier samentrekken.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
F1 auto's hebben toch van die flippers
ja maar die kunnen ook naar zijnquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maar het zijn toch je vrinden
Ik heb geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja aan het stuur waar ze mee schakelen ipv een pook
ohquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijkIkben niet zo in de f1 thuis
jaquote:
Je maakt het er echt niet beter op hoor met dit soort opmerkingen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Voor de perfecte geniale uni vrienden onder ons:
Wou de naam weten, dat weet een domme MBO debiel natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je maakt het er echt niet beter op hoor met dit soort opmerkingen.
Die geniale uni vrienden hebben gisteren je kapotte oog opgelapt, kappen met dit soort onzin, en laat je IQ eens testen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Als je het scherm zegmaar kleiner maakt met dat vierkantje rechtsboven, hoe noem je dat in het Engels? Wil graag gta sa op een half scherm spelen
Ja, die zijn wel goed.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die geniale uni vrienden hebben gisteren je kapotte oog opgelapt, kappen met dit soort onzin, en laat je IQ eens testen.
windowed speel je danquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Als je het scherm zegmaar kleiner maakt met dat vierkantje rechtsboven, hoe noem je dat in het Engels? Wil graag gta sa op een half scherm spelen
mss in windows xp mode uitvoerenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja dat, alleen heeft mijn scherm nu rare kleuren
Nee ja heb gefixt via de hdmi kabel, beetje een rare computerquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
mss in windows xp mode uitvoeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |