Je kan geen beste vrienden zijn met iemand, maar wel gewoon leuk met elkaar omgaan hier. Dan is het toch prima?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ja weet ik maar je mag me niet, dat is anders dan normaal tegen iemand doen toch
Ja nee ik maak er ook geen probleem van, vind het alleen jammer.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Je kan geen beste vrienden zijn met iemand, maar wel gewoon leuk met elkaar omgaan hier. Dan is het toch prima?
Sorry maar ik heb nu echt even andere dingen aan mijn hoofd.
Ik vind zoveel dingen jammer.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ja nee ik maak er ook geen probleem van, vind het alleen jammer.
En ja, dat is ook zo ja.
Ja geen probleem verder hoor haha, neem je tijd enzo.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik vind zoveel dingen jammer.
Daarom, mijn hoofd loopt even over op dit moment.
'middagquote:
Dat.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:37 schreef hemarookworst het volgende:
Ik vier ook nooit mijn verjaardag. Ja ben een jaartje ouder geworden jippie niks speciaals
Doe mijn UI na, schijnt te helpenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb last van mijn keel jongens
Ik gooi er wel een extra biertje in straks.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Doe mijn UI na, schijnt te helpen
vriendelijke vrindquote:
Dat las je helemaal nietquote:
ja hoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je ook onvriendelijke vrinden?
Maar het zijn toch je vrindenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja hoor
zeer onvriendelijke vrinden zelfs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |