Uh ja? Sommige chicks van die leeftijd al volledig volgroeid hoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Tussen 14 jarige of iemand van mijn leeftijd?
Ja klopt, hulp moet ook anoniem kunnen. Je hoort er weleens over maar snap dat voor een hoop hulp zoeken ook moeilijk isquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mja, daarom moet er ook openlijk over gepraat kunnen worden. En niet alleen maar via Facebook dat ze gestenigd mogen worden
Dat is mij nog nooit voorgekomen hoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uh ja? Sommige chicks van die leeftijd al volledig volgroeid hoor
moet je eens voor een vmbo school gaan wachtenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat is mij nog nooit voorgekomen hoor
Ik zal eens een bril voor jullie aanschaffenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet je eens voor een vmbo school gaan wachten
al het lekkers wat daar langs komt nou poehoe
Willem II kampioenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:39 schreef JanCees het volgende:
lol eredivisie al begonnen @:fok-it
gekkigheid
Ja, ik heb er nog niet zoveel van meegekregen ookquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:39 schreef JanCees het volgende:
lol eredivisie al begonnen @:fok-it
gekkigheid
Twente-PSVquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik heb er nog niet zoveel van meegekregen ookVanavond miss maar even wat potjes kijken
Nja jij was ook zo toch? Dat je ze liever dood hebt?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja klopt, hulp moet ook anoniem kunnen. Je hoort er weleens over maar snap dat voor een hoop hulp zoeken ook moeilijk is
hihahoquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik zal eens een bril voor jullie aanschaffen
ajax niet vandaag ?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Twente-PSV
Vitesse-Ajax
Verder niet heel boeiend
Hij zit gewoon te trollen of hij durft het niet toe te gevenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hihaho
maar het is soms gewoon ontzettend moeilijk om te zien hoe oud iemand is hoor
nee flippingcoin is gewoon heel domquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij zit gewoon te trollen of hij durft het niet toe te gevenDat kan niet anders
Ja natuurlijk maar laten we alsjeblieft niet doen alsof het voor een 40jarige normaal is een 12jarige te verkrachten allez hèquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hihaho
maar het is soms gewoon ontzettend moeilijk om te zien hoe oud iemand is hoor
Hey hou even je muilquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij zit gewoon te trollen of hij durft het niet toe te gevenDat kan niet anders
verkrachten?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja natuurlijk maar laten we alsjeblieft niet doen alsof het voor een 40jarige normaal is een 12jarige te verkrachten allez hè
Voor grensgevallen is de wetgeving al in orde
Ja als je als 40jarige seks hebt met een 12 jarige is dat gewoon verkrachtingquote:
volgens mij volg je het niet helemaalquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja natuurlijk maar laten we alsjeblieft niet doen alsof het voor een 40jarige normaal is een 12jarige te verkrachten allez hè
Voor grensgevallen is de wetgeving al in orde
Vroeger zat ik wel echt in dat hoekje ja.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja jij was ook zo toch? Dat je ze liever dood hebt?
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet je eens voor een vmbo school gaan wachten
al het lekkers wat daar langs komt nou poehoe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |