is ook sociale druk lijkt mij, dat mensen zo reageren, sowieso is het idee dat seks met tieners smerig is iets heel recentsquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat vind ik ook niet pedo nee. Daarbij is 16 gewoon legaal dus als je die wilt neuken, tsja niemand houdt je tegen.(MITS VRIJWILLIG NATUURLIJK) De norm is nog wel dat 99 procent je een perv zal vinden en het niet vind kunnen als je lets say 25+ bent.
Ingewikkeld allemaal dit dat.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee niet echt. Ik kan heel vrouwelijk ook heel aantrekkelijk vinden.
Ja beetje de grens tussen perv en pedo dan jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat vind ik ook niet pedo nee. Daarbij is 16 gewoon legaal dus als je die wilt neuken, tsja niemand houdt je tegen.(MITS VRIJWILLIG NATUURLIJK) De norm is nog wel dat 99 procent je een perv zal vinden en het niet vind kunnen als je lets say 25+ bent.
Ja maar dat vind ik persoonlijk wel al beetje te zegmaar, voor mij is vuistregel wel dat als je ouder dan 20 bent chick wel minstens 18 moet zijn, zou nu bv ook geen 16 jarige pakken omdat het persoonlijk fout voelt. Maar ja, gevoel en feiten zijn anders uiteraardquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja maar dat is dus puur context
een 22 jarige die op een 16 jarige valt is al een heel ander verhaal
Denk dat een hoop binnenshuis nu gebeurt hoor. Omdat er niet meerzo open over gesproken kan worden inderdaad als tientallen jaren geledenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:26 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
is ook sociale druk lijkt mij, dat mensen zo reageren, sowieso is het idee dat seks met tieners smerig is iets heel recents
ja dat ervaar ik zelf ook wel zo hoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja beetje de grens tussen perv en pedo dan ja
[..]
Ja maar dat vind ik persoonlijk wel al beetje te zegmaar, voor mij is vuistregel wel dat als je ouder dan 20 bent chick wel minstens 18 moet zijn, zou nu bv ook geen 16 jarige pakken omdat het persoonlijk fout voelt. Maar ja, gevoel en feiten zijn anders uiteraard
Heel simpel: Pedo is niks anders, als je je seksueel aangetrokken voelt tot boys-girls zonder secundaire geslachtskenmerken. En aangezien die normaliter op je 12de al aanwezig zijn is het onder de 12 pedo. Daarboven heb je weer andere termen overigens: Efebofiel enzoquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja beetje de grens tussen perv en pedo dan ja
[..]
Ja maar dat vind ik persoonlijk wel al beetje te zegmaar, voor mij is vuistregel wel dat als je ouder dan 20 bent chick wel minstens 18 moet zijn, zou nu bv ook geen 16 jarige pakken omdat het persoonlijk fout voelt. Maar ja, gevoel en feiten zijn anders uiteraard
dit dusquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heel simpel: Pedo is niks anders, als je je seksueel aangetrokken voelt tot boys-girls zonder secundaire geslachtskenmerken. En aangezien die normaliter op je 12de al aanwezig zijn is het onder de 12 pedo. Daarboven heb je weer andere termen overigens: Efebofiel enzo
Ja weet niet denk beetje het idee dat je op 18 echt consent kan geven en minder snel beinvloedt wordt ofzo, psychologisch vooral he.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja dat ervaar ik zelf ook wel zo hoor
maar ja als je bedenkt dat wanneer die chick 18 is en jij dan 24 dan kan het wel weer
dat is toch apart
Aha. Ja ik verdiep me er verder niet erg in, vind het allemaal weinig boeiend. Vooral vreemd.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heel simpel: Pedo is niks anders, als je je seksueel aangetrokken voelt tot boys-girls zonder secundaire geslachtskenmerken. En aangezien die normaliter op je 12de al aanwezig zijn is het onder de 12 pedo. Daarboven heb je weer andere termen overigens: Efebofiel enzo
denk dat dat wel meevaltquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja weet niet denk beetje het idee dat je op 18 echt consent kan geven en minder snel beinvloedt wordt ofzo, psychologisch vooral he.
[..]
Aha. Ja ik verdiep me er verder niet erg in, vind het allemaal weinig boeiend. Vooral vreemd.
Waarom vreemd? Als jij een chick door de stad ziet lopen en je staart haar naar vanwege haar lichaam en je komt er later achter dat ze 14 is ipv 18 voel je je dan pedo?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja weet niet denk beetje het idee dat je op 18 echt consent kan geven en minder snel beinvloedt wordt ofzo, psychologisch vooral he.
[..]
Aha. Ja ik verdiep me er verder niet erg in, vind het allemaal weinig boeiend. Vooral vreemd.
Gewoon gaan johquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:56 schreef CharlesKinbote het volgende:
wil naar pride maar heb geen vrienden
Zou mijzelf dan wel van een brug werpen jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom vreemd? Als jij een chick door de stad ziet lopen en je staart haar naar vanwege haar lichaam en je komt er later achter dat ze 14 is ipv 18 voel je je dan pedo?
is wat ik net zei, die sociale druk. alsof je hersenen kunnen herkennen hoe oud iemand is en op basis daarvan beslissen of je diegene seksueel aantrekkelijk mag vinden of nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom vreemd? Als jij een chick door de stad ziet lopen en je staart haar naar vanwege haar lichaam en je komt er later achter dat ze 14 is ipv 18 voel je je dan pedo?
nja ik had dat van de week op werk. was een meid die er best leuk uitzag maar toen ik even met haar stond te praten en ik naar haar leeftijd vroeg schrok ik wel toen ze me vertelde dat ze 16 was. ik voelde me niet vies maar wel soort van schaamte of zoquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk wel, maar toch werkt het in mijn hoofd anders.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
denk dat dat wel meevalt
op je 16'de ben je niet heel veel anders dan op je 18'de vaak
Nee doel meer op echte pedofilie, hoe je op kinderen onder de 12 kan geilen vind ik vreemd en ziekquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:33 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
is wat ik net zei, die sociale druk. alsof je hersenen kunnen herkennen hoe oud iemand is en op basis daarvan beslissen of je diegene seksueel aantrekkelijk mag vinden of nietben voor age of consent natuurlijk maar het idee dat pedoseksualiteit 'tegennatuurlijk' is is natuurlijk debiel, het is gewoon een (terechte) ethische keuze die wij als samenleving gemaakt hebben
Ja natuurlijk kan dat wel je ziet heus wel of een baby klaar is voor zo iets...quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:33 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
is wat ik net zei, die sociale druk. alsof je hersenen kunnen herkennen hoe oud iemand is en op basis daarvan beslissen of je diegene seksueel aantrekkelijk mag vinden of nietben voor age of consent natuurlijk maar het idee dat pedoseksualiteit 'tegennatuurlijk' is is natuurlijk debiel, het is gewoon een (terechte) ethische keuze die wij als samenleving gemaakt hebben
Dan was je al heel vaakdood geweest nu want je ziet tegenwoordig amper meer verschilquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zou mijzelf dan wel van een brug werpen ja
Tussen 14 jarige of iemand van mijn leeftijd?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan was je al heel vaakdood geweest nu want je ziet tegenwoordig amper meer verschil
Mja, daarom moet er ook openlijk over gepraat kunnen worden. En niet alleen maar via Facebook dat ze gestenigd mogen wordenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk wel, maar toch werkt het in mijn hoofd anders.
[..]
Nee doel meer op echte pedofilie, hoe je op kinderen onder de 12 kan geilen vind ik vreemd en ziek
Uh ja? Sommige chicks van die leeftijd al volledig volgroeid hoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Tussen 14 jarige of iemand van mijn leeftijd?
Ja klopt, hulp moet ook anoniem kunnen. Je hoort er weleens over maar snap dat voor een hoop hulp zoeken ook moeilijk isquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mja, daarom moet er ook openlijk over gepraat kunnen worden. En niet alleen maar via Facebook dat ze gestenigd mogen worden
Dat is mij nog nooit voorgekomen hoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uh ja? Sommige chicks van die leeftijd al volledig volgroeid hoor
moet je eens voor een vmbo school gaan wachtenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat is mij nog nooit voorgekomen hoor
Ik zal eens een bril voor jullie aanschaffenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet je eens voor een vmbo school gaan wachten
al het lekkers wat daar langs komt nou poehoe
Willem II kampioenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:39 schreef JanCees het volgende:
lol eredivisie al begonnen @:fok-it
gekkigheid
Ja, ik heb er nog niet zoveel van meegekregen ookquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:39 schreef JanCees het volgende:
lol eredivisie al begonnen @:fok-it
gekkigheid
Twente-PSVquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik heb er nog niet zoveel van meegekregen ookVanavond miss maar even wat potjes kijken
Nja jij was ook zo toch? Dat je ze liever dood hebt?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja klopt, hulp moet ook anoniem kunnen. Je hoort er weleens over maar snap dat voor een hoop hulp zoeken ook moeilijk is
hihahoquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik zal eens een bril voor jullie aanschaffen
ajax niet vandaag ?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Twente-PSV
Vitesse-Ajax
Verder niet heel boeiend
Hij zit gewoon te trollen of hij durft het niet toe te gevenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hihaho
maar het is soms gewoon ontzettend moeilijk om te zien hoe oud iemand is hoor
nee flippingcoin is gewoon heel domquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij zit gewoon te trollen of hij durft het niet toe te gevenDat kan niet anders
Ja natuurlijk maar laten we alsjeblieft niet doen alsof het voor een 40jarige normaal is een 12jarige te verkrachten allez hèquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hihaho
maar het is soms gewoon ontzettend moeilijk om te zien hoe oud iemand is hoor
Hey hou even je muilquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij zit gewoon te trollen of hij durft het niet toe te gevenDat kan niet anders
verkrachten?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja natuurlijk maar laten we alsjeblieft niet doen alsof het voor een 40jarige normaal is een 12jarige te verkrachten allez hè
Voor grensgevallen is de wetgeving al in orde
Ja als je als 40jarige seks hebt met een 12 jarige is dat gewoon verkrachtingquote:
volgens mij volg je het niet helemaalquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja natuurlijk maar laten we alsjeblieft niet doen alsof het voor een 40jarige normaal is een 12jarige te verkrachten allez hè
Voor grensgevallen is de wetgeving al in orde
Vroeger zat ik wel echt in dat hoekje ja.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja jij was ook zo toch? Dat je ze liever dood hebt?
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet je eens voor een vmbo school gaan wachten
al het lekkers wat daar langs komt nou poehoe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |