Leuk filmpjequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom niet dat is toch helemaal hip tegenwoordig
zie het op social media ook vaak voorbij komen dat mensen bi zijn
ja lekker tochquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vol blote kerels die joehoe roepen ter acceptatie.
nee snap ik welquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet nodig om continu te bespreken
maar dan ben je toch in de essentie biseksueel met een voorkeur voor vrouwen danquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:09 schreef Fok-it het volgende:
oh en @:Wietparkiet. Geen idee, ik zal mezelf nooit als biseksueel betitelen of daarvoor uitkomen ofzoaangezien ik relationeel gewoon 100 procent hetero ben, maar seksueel gezien, misschien wel ja
Ja I guess.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maar dan ben je toch in de essentie biseksueel met een voorkeur voor vrouwen dan
ligt er een beetje aan waar je voor jezelf de grens trekt togquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maar dan ben je toch in de essentie biseksueel met een voorkeur voor vrouwen dan
Dus je zou een man pijpen in het park en dan thuis aan de aardappels gaan bij moeder de vrouw?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:09 schreef Fok-it het volgende:
oh en @:Wietparkiet. Geen idee, ik zal mezelf nooit als biseksueel betitelen of daarvoor uitkomen ofzoaangezien ik relationeel gewoon 100 procent hetero ben, maar seksueel gezien, misschien wel ja
Waarheidquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:11 schreef Koen66 het volgende:
Gelukkig is iedereen anders, iedereen gewoon doen waar ie zich prettig bij voelt
niemand betwist ditquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:11 schreef Koen66 het volgende:
Gelukkig is iedereen anders, iedereen gewoon doen waar ie zich prettig bij voelt
Ja inderdaad. Het liefst ook nog terwijl ik zeg tegen dr dat ik `aan het sporten'' benquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dus je zou een man pijpen in het park en dan thuis aan de aardappels gaan bij moeder de vrouw?
truequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:11 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ligt er een beetje aan waar je voor jezelf de grens trekt tog
als het maar geen pedofiel is dan hoor die moet niet doen waar die zich prettig bij voeltquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:11 schreef Koen66 het volgende:
lkkr je kringspier flink trainen ckrquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Het liefst ook nog terwijl ik zeg tegen dr dat ik `aan het sporten'' ben
Serious note: Mijn oom heeft dat gehad. 20+Jaar huwelijk, 2 kinderen. Uit de kast gekomen. Tante in een depressie geraakt en zm gepleegdquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:13 schreef UitStraling het volgende:
Lijkt me overigens niet al te makkelijk, bouw je een leven op met een vrouw of een man kom je daarmee toch niet helemaal aan je trekken.
hebben niet alle bi's, genoeg hebben aan seks binnen liefdevolle relatie genoeg. maar je hebt er ook die poly zijn, maar dat is bij hetero en homo's net zo goedquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:13 schreef UitStraling het volgende:
Lijkt me overigens niet al te makkelijk, bouw je een leven op met een vrouw of een man kom je daarmee toch niet helemaal aan je trekken.
misschien is het dan verstandig om goed te communiceren met je partnerquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:13 schreef UitStraling het volgende:
Ja, is wel een recept voor ongeluk als je van beide kanten bent, dat besef je jezelf niet als je jong bent maar later wel vrees ik.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Serious note: Mijn oom heeft dat gehad. 20+Jaar huwelijk, 2 kinderen. Uit de kast gekomen. Tante in een depressie geraakt en zm gepleegd
Uitzonderingen daargelaten, laten we zeggen binnen het kader van de wetquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
als het maar geen pedofiel is dan hoor die moet niet doen waar die zich prettig bij voelt
Ja vind ik een goeiequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Uitzonderingen daargelaten, laten we zeggen binnen het kader van de wet
https://www.ad.nl/binnenl(...)-gevoelens~a523016d/quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
als het maar geen pedofiel is dan hoor die moet niet doen waar die zich prettig bij voelt
nieuwe generatie ligt dat veel hoger, 1 op de 10 is beetje gedateerdquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)-gevoelens~a523016d/
Als je je bedenkt dat 1 op de 10 mensen ook gay is is dat dan ongeveer net zo veel. Met wat minder sterke gevoelens dan waarschijnlijk maar toch
Oh damn, 1 op de 10 is wel ziek. Dat is wel echt veelquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)-gevoelens~a523016d/
Als je je bedenkt dat 1 op de 10 mensen ook gay is is dat dan ongeveer net zo veel. Met wat minder sterke gevoelens dan waarschijnlijk maar toch
Ja ik ben wel blij dat Conchita Wurst met haar/zijn/het achternaam heet, if ya know what I meanquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:16 schreef wietparkiet het volgende:
word je ook opgewonden van transgenders en zo fokkie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |