Constant gekwetstheid zoeken is nog veel meer 2019.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, homofoob zijn anno 2019 is nog stuk klachtwaardiger
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:01 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
terechte klacht
van mij mogen "ze" als abstract idee bestaan, maar zodra ik het zie op straat of televisie motte ze oprrote!!
quote:
lmao onder welke steen lig jijquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
zijn ook mega veel kinderen
die worden dus gelijk geconfronteerd met naakte mannen en smerigheid
Dat zegt niemand.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:03 schreef Koen66 het volgende:
Wtf, ben je tegenwoordig al homofoob als je niet naar de pride gaat en xenofoob als je niks met het suikerfeest te maken wil hebbenin het kwadraat
heb jij moeite met grappen en grollen te herkennenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:03 schreef Koen66 het volgende:
Wtf, ben je tegenwoordig al homofoob als je niet naar de pride gaat en xenofoob als je niks met het suikerfeest te maken wil hebbenin het kwadraat
??quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:03 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
[..]
lmao onder welke steen lig jij
En met teruglezenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
heb jij moeite met grappen en grollen te herkennen
Ik ken een hysterische relnicht die er elke thuiswedstrijd zit en ook wel eens in de VIP ruimte terecht komt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:02 schreef Tjacka het volgende:
Net als of een nicht naar Ajax gaat. Zoveel heb ik met de prids
oh wist ik niet lolquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:05 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
flip-bi is tog algemeen bekend
Oh ik ben totaal niet gekwetst hoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Constant gekwetstheid zoeken is nog veel meer 2019.
wat vind je precies tenenkrommendquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ik ben totaal niet gekwetst hoorHet is meer tenenkrommend.
klopt, mensen die zich gekwetst voelen door twee boten die één dag in het jaar verschijnen, gênantquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Constant gekwetstheid zoeken is nog veel meer 2019.
Ja vond ik ook alquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:03 schreef Koen66 het volgende:
Vol blote kerels die joehoe roepen ter acceptatie.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:06 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
klopt, mensen die zich gekwetst voelen door twee boten die één dag in het jaar verschijnen, gênant
BEN JIJ BISEKSUEEELL??quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet nodig om continu te bespreken
waarom niet dat is toch helemaal hip tegenwoordigquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet nodig om continu te bespreken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |