Boos ziedend woedend furieus woest laaiend witheetquote:
Je vergeet : madquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 02:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Boos ziedend woedend furieus woest laaiend witheet
Was het gister zo slecht?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 08:47 schreef Kopjechino het volgende:
Goedemorgen.
Dat vandaag een betere dag mag worden
Ik hoop mee voor jequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 08:47 schreef Kopjechino het volgende:
Goedemorgen.
Dat vandaag een betere dag mag worden
De afsluiter was nogal naar. Wel een verjaardag om niet te vergeten (helaas).quote:
Klotequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 08:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
De afsluiter was nogal naar. Wel een verjaardag om niet te vergeten (helaas).
quote:
Dat is iets wat ik hier niet zo kan zeggen eigenlijk, sorry.quote:
Hmmkayquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 08:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
Dat is iets wat ik hier niet zo kan zeggen eigenlijk, sorry.
En de rest dan?quote:
Hoi fijne manquote:
Wat is er volgende week???quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:09 schreef wietparkiet het volgende:
hallo flipssssss
heb je al zin in volgende week
Haagsieeequote:
oh zat verkeerd te kijken denk ikquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoi fijne man
[..]
Wat is er volgende week???
[..]
Haagsieee
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh zat verkeerd te kijken denk ik
dat duurt nog even hoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geeft niet. Je herinnert me er wel aan dat een vriend jarig is
Rust hoop ikquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag, vriendjes?
Dat vergeet ik sowieso niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat duurt nog even hoor
dat is in september pas
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:30 schreef wietparkiet het volgende:
was gister met de reachtruck tegen een stapel pallets aangereden
toen moest ik ze allemaal oprapen en werd ik uitgelachen
Ah lekker flippsquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Rust hoop ik
En tijd om ps4 te spelen
[..]
Dat vergeet ik sowieso niet.
was even vergeten hoe naar je soms kan zijnquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]en ik kan ze geen ongelijk geven
En jou?quote:
Ik herinner je er wel aanquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
was even vergeten hoe naar je soms kan zijn
dat blijktquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En jou?
[..]
Ik herinner je er wel aan
ja hequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Prima tijdstip als je vroeg slaapt
Flexibiliteit is altijd fijnquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja he
mijn werkgever zei trouwens dat hij het tof vond dat ik zo snel kon schakelen met werktijden trouwens
Lekker hoor.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:40 schreef Flippiee het volgende:
Misschien ga ik maar tuinmeubelen kopen.
Wij gaan morgen voor een tweede kat kijken.quote:
ik heb er hier wel 3 die je gewoon af kan halenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij gaan morgen voor een tweede kat kijken.
Helemaal naar fucking Friesland.
Waarom helemaal daar?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij gaan morgen voor een tweede kat kijken.
Helemaal naar fucking Friesland.
Correctquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik gok raskat en daar zit een fokker van desbetreffende ras
Waar kom je vandaan dan? Kon je niet een kat uit het plaatselijke asiel nemen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb echt geen zin om dat hele eind te rijden.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar kom je vandaan dan? Kon je niet een kat uit het plaatselijke asiel nemen?
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Moet speciale anti-allergie kat zijn voor mijn tere gestel.
Eens.quote:
Hier? Graag!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even dickpic posten ter gelegenheid.
hoezoquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is een racistische dag.
thnx broquote:
vijf euroquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even dickpic posten ter gelegenheid.
Zwarte zaterdagquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 11:00 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
hoezo
[..]
thnx bro
[..]
vijf euro
Euro per cm.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 11:00 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
hoezo
[..]
thnx bro
[..]
vijf euro
mooiquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is een racistische dag.
Jouw probleemquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 11:42 schreef UitStraling het volgende:
Een vrije zaterdagochtend nog en ik heb al tien werkgerelateerde telefoontjes gehad![]()
Gooi slaolie in dat ding en zet hem uitquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 11:42 schreef UitStraling het volgende:
Een vrije zaterdagochtend nog en ik heb al tien werkgerelateerde telefoontjes gehad![]()
Goede idee.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 11:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Gooi slaolie in dat ding en zet hem uit
Is een optie maar goed dan laat ik anderen spartelen met problemen die ik misschien wat makkelijker kan oplossen, zo zit ik niet in elkaar.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 11:44 schreef wietparkiet het volgende:
zou als ik werktelefoon heb die gewoon uitzetten in het weekend
Het is zaterdag manquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 11:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is een optie maar goed dan laat ik anderen spartelen met problemen die ik misschien wat makkelijker kan oplossen, zo zit ik niet in elkaar.
dus jij moet het geneuzel van je incompetente collega's oplossenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 11:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is een optie maar goed dan laat ik anderen spartelen met problemen die ik misschien wat makkelijker kan oplossen, zo zit ik niet in elkaar.
Mensen moeten ook eens leren om zelf dingen op te lossen, tegenwoordig veel te makkelijk, ik snap dit niet, ja even aan die en die vragen. Zo leer je ook nooit iets.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 11:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dus jij moet het geneuzel van je incompetente collega's oplossen
lekker man
Als jij met je hoofd op de stoeprand botst op zaterdagochtend, zou je het dan prettig vinden als ze zouden zeggen, geen paniek mijnheer, maandagochtend bent u als eerste aan de beurtquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 11:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Het is zaterdag man
Maandag tm vrijdag moet er gewerkt worden maar daarna is het even klaar
Je bent arts?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 11:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als jij met je hoofd op de stoeprand botst op zaterdagochtend, zou je het dan prettig vinden als ze zouden zeggen, geen paniek mijnheer, maandagochtend bent u als eerste aan de beurt![]()
Voortaan een beetje uitkijken in het weekend he, tot maandag.
Uiteraard, maar ik neem aan dat jij niet in zo'n branche werkt, toch?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 11:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zijn nog wel andere dingen die bedenken die 24/7 doorlopen of niet?
Frietjes bakken bij de Efteling.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 11:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik neem aan dat jij niet in zo'n branche werkt, toch?
Of moeten de pallets op zaterdag ook opgestapeld worden?![]()
Grapje he.
Ja ik ga het ze NU zeggen!!!!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 11:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dus jij moet het geneuzel van je incompetente collega's oplossen
lekker man
Oh, de collega's weten niet hoe de frituur aanmoet?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Frietjes bakken bij de Efteling.
hoop dat dit fa2 isquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Frietjes bakken bij de Efteling.
Gelijk de hoorn eropquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 11:55 schreef wietparkiet het volgende:
toen ik nog in horeca werkte ook altijd standaard gebeld worden op mijn vrije dagen of ik ff kon invallen
mwa lag er een beetje aan waar ik werktequote:
Ja dan ligt het anders lolquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 11:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mwa lag er een beetje aan waar ik werkte
bij een zaak kreeg ik aan het eind van de avond altijd een envelop in mijn handen gedrukt dan vond ik het de moeite wel waard
maar werkte toen vast voor zaak A waar niks zwart mocht omdat er een stille venoot bij zatquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja dan ligt het anders lol
Ja sowieso minder eentonig dan, maar wel lekker hoor.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maar werkte toen vast voor zaak A waar niks zwart mocht omdat er een stille venoot bij zat
en dan werd ik gebeld of ik voor zaak B kon werken waar ik dan wel gewoon zwart kreeg aan het eind van de avond. en was wel fijn beetje change of scenery
magazijn/logistiekquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja sowieso minder eentonig dan, maar wel lekker hoor.
Wat voor werk doe je nu dan?
pallets sorteren dusquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:30 schreef wietparkiet het volgende:
was gister met de reachtruck tegen een stapel pallets aangereden
toen moest ik ze allemaal oprapen en werd ik uitgelachen
bedrijf waar ik voor werk betaalt wel lekker en ze zijn wel blij met mequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Oh lekker man, wou ik eig ook doen
ik weet niet hoor maar ik ben wdb niet vies van werkquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:06 schreef UitStraling het volgende:
Jullie zouden prima Afrikanen zijn, oom van me had een wegenbouwbedrijf in Kaapstad, reed voor het ochtendkrieken met vrachtwagens door de buitenwijken om dagloners op te pikken, op een zachtaardige avond gaf hij hun wat extra geld, de volgende dag bleven de vrachtwagens leeg.
Goed voor elkaar dan, ja helaas is het niet altijd zo goed betaald, ik hou echt van fysiek werk maargoed tikken op een computer van 9 tot 5 tot je er getikt van wordt betaald meerquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
bedrijf waar ik voor werk betaalt wel lekker en ze zijn wel blij met me
en ze willen in me investeren dmv heftruck certificaat enz
Hey weepeequote:
Heyquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
En tegenwoordig veel van die batties die dan stoer doen dat ze paar k per maand pakken omdat ze master hebben gedaan, maar als het licht uitvalt een monteur moeten bellen omdat ze niet snappen hoe een schakelaar werkt
ja daar kan ik ook slecht tegen jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
En tegenwoordig veel van die batties die dan stoer doen dat ze paar k per maand pakken omdat ze master hebben gedaan, maar als het licht uitvalt een monteur moeten bellen omdat ze niet snappen hoe een schakelaar werkt
Dit Klinkt als flippiequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Jij doet niet neerbuigend naar mensen die geen uni doenquote:
Ja precies, de meest simpele dingen, voelen zichzelf Goden omdat ze het hele wetboek uit hun hoofd kennen maar een autoband oppompen is te lastigquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja daar kan ik ook slecht tegen ja
prima dat je booksmart bent maar ga niet stoer doen als je niet streetsmart bent
jij weet dondersgoed hoe een schakelaar werktquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wanneer je me uitlegt hoe een schakelaar werkt
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit Klinkt als flippie
Zij is mega dom
Ik doe mijn best.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jij doet niet neerbuigend naar mensen die geen uni doen
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij weet dondersgoed hoe een schakelaar werkt
Vrouw naar mijn hartquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]true. Weet best wel veel eigenlijk.
kan niet wachten tot ik kan klussen
Wowquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Houd je smoel simpele
[..]
Ik doe mijn best.
mogen snobbels en ik ook komen helpen met schilderenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]true. Weet best wel veel eigenlijk.
kan niet wachten tot ik kan klussen
Vervenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:20 schreef wietparkiet het volgende:
heel groot fok logo op je slaapkamer muur verven hahah
Weet je zeker dat je geen seks meer hebtquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:20 schreef wietparkiet het volgende:
quote:
Ik word niet graag dom genoemdquote:
Ja hoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mogen snobbels en ik ook komen helpen met schilderen
Hahahaha Ik trek uitnodiging weer in hahahaahquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:20 schreef wietparkiet het volgende:
Was van de week op het nieuws, Nederland heeft honderdduizenden handjes nodig om de afbouw van aardgas rond te krijgen maar helaas iedereen is psycholoog, webdesigner, arts, eendjesteller bij de gemeente, filosoof of ontwerpt zomerjurkjes, vandaar dat er een instroom verwacht gaat worden van anderhalf miljoen laaggeschoolden uit Afrika en Oost-Europa, gaat vast goed komen allemaalquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
accuzuur werkt goed tegen droge ogenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Mijn linkeroog is droog, even iets inspuiten
???quote:
jmr ditquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Ik word niet graag dom genoemd
[..]
Ja hoor
[..]
Hahahaha Ik trek uitnodiging weer in hahahaah
Daarom zijn vaklui op het moment ook moeilijk om in te huren en ook nog eens duur.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was van de week op het nieuws, Nederland heeft honderdduizenden handjes nodig om de afbouw van aardgas rond te krijgen maar helaas iedereen is psycholoog, webdesigner, arts, eendjesteller bij de gemeente, filosoof of ontwerpt zomerjurkjes, vandaar dat er een instroom verwacht gaat worden van anderhalf miljoen laaggeschoolden uit Afrika en Oost-Europa, gaat vast goed komen allemaal
Beter Polen halen dan, goede gasten wel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was van de week op het nieuws, Nederland heeft honderdduizenden handjes nodig om de afbouw van aardgas rond te krijgen maar helaas iedereen is psycholoog, webdesigner, arts, eendjesteller bij de gemeente, filosoof of ontwerpt zomerjurkjes, vandaar dat er een instroom verwacht gaat worden van anderhalf miljoen laaggeschoolden uit Afrika en Oost-Europa, gaat vast goed komen allemaal
Ja ik heb iets anders gekregen voor droge ogen, maar bedankt voor het advies.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
accuzuur werkt goed tegen droge ogen
[..]
???
[..]
jmr dit
geen probleem kerelquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Beter Polen halen dan, goede gasten wel.
[..]
Ja ik heb iets anders gekregen voor droge ogen, maar bedankt voor het advies.
Verven lolquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:20 schreef wietparkiet het volgende:
Was maar een grapje.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Ik word niet graag dom genoemd
[..]
Ja hoor
[..]
Hahahaha Ik trek uitnodiging weer in hahahaah
Zolang er wordt vastgehouden aan het idee dat je dom en minderwaardig bent als je niet minstens HBO hebt gedaan blijf je dit probleem houden, maar dat zal in de toekomst pas echt duidelijk worden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daarom zijn vaklui op het moment ook moeilijk om in te huren en ook nog eens duur.
Die verdrinken bij bosjes in de recreatieplas naast mijn huis, geen gein.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Beter Polen halen dan, goede gasten wel.
[..]
Ja ik heb iets anders gekregen voor droge ogen, maar bedankt voor het advies.
Oh, hier zijn ze wel aardig. Jongens uit Letland zijn vaak ook wel goede vakmensen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die verdrinken bij bosjes in de recreatieplas naast mijn huis, geen gein.
Jajaquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan zijn het vast tegenpolen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken wel wat boerenjongens die van aanpakken weten en die heel wat meer geld hebben op hun dertigste dan menig ander.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daarom zijn vaklui op het moment ook moeilijk om in te huren en ook nog eens duur.
Ohquote:
Dat sowieso. Best jammer eigenlijk dat het zo belangrijk is.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zolang er wordt vastgehouden aan het idee dat je dom en minderwaardig bent als je niet minstens HBO hebt gedaan blijf je dit probleem houden, maar dat zal in de toekomst pas echt duidelijk worden.
Alleen een beetje zuipen joh valt allemaal wel meequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:26 schreef wietparkiet het volgende:
sommige polen maken er echt een zooitje van
Op een forum in DM verkondigen dat je een master gaat doen en geniaal bent is toch wel meer waard denk ik.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken wel wat boerenjongens die van aanpakken weten en die heel wat meer geld hebben op hun dertigste dan menig ander.
Jouw probleemquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken wel wat boerenjongens die van aanpakken weten en die heel wat meer geld hebben op hun dertigste dan menig ander.
Oh veel boeren zijn rijker dan je denkt. Zou me daar zeker niet in vergissenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ja die ken ik ook wel, jongens die letterlijk 24/7 loonwerken en op hun 25'ste een boerderij kopenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eiquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
MOET IK NOU VIS OF EI ETEN???
Eerlijk is eerlijk, dit jaar nog niet maar de jaren ervoor was het bijna wekelijks dat er een helikopter boven de plas hing, lekker om te slapen ook maar goed biertje erbij en kijken maarquote:
Sociale leven is ook maar overschat.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja die ken ik ook wel, jongens die letterlijk 24/7 loonwerken en op hun 25'ste een boerderij kopen
maar welou sociaal leven dan
Pieter baan centrum?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, dit jaar nog niet maar de jaren ervoor was het bijna wekelijks dat er een helikopter boven de plas hing, lekker om te slapen ook maar goed biertje erbij en kijken maar
Wowquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:28 schreef Flippiee het volgende:
Al heb ik zelf meer zin in kibbeling
Kaviaar, hoef je niet te kiezen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
MOET IK NOU VIS OF EI ETEN???
Gekooktquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lekker, gebakken, gekookt?
[..]
Anytime!!
nja de boeren zelf zijn vaak niet heel rijk, alleen hebben ze vaak een aantal bunders land waardoor een boer op papier vaak 2/3 miljoen heeftquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh veel boeren zijn rijker dan je denkt. Zou me daar zeker niet in vergissen
Dat eet ik alleen met kerst.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kaviaar, hoef je niet te kiezen.
Ik ken wel aantal jongens die nog thuiswonen maar zo een huis kunnen aftikken lolquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nja de boeren zelf zijn vaak niet heel rijk, alleen hebben ze vaak een aantal bunders land waardoor een boer op papier vaak 2/3 miljoen heeft
En een aardige woning vaakquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nja de boeren zelf zijn vaak niet heel rijk, alleen hebben ze vaak een aantal bunders land waardoor een boer op papier vaak 2/3 miljoen heeft
Lekkerquote:
Ja dat dusquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Wel beetje zout erop?quote:
Jepquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lekker
[..]
Ja dat dus
[..]
Wel beetje zout erop?
Doe mij maar scrambledquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Elke ochtend 3 rauwe eieren toch
ligt een beetje aan de tijd waarin het gebouwd is hoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
En een aardige woning vaak
Mijn oom heeft zo'n woning gekocht de tering, dikke wijnkelder en thuisbioscoop erin ruimte zat
Hmmm stond op de gevel, aardig oud wel iigquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
[..]
ligt een beetje aan de tijd waarin het gebouwd is hoor
Dit wil ik ook kunnenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ken wel aantal jongens die nog thuiswonen maar zo een huis kunnen aftikken lol
Gekkigheid
quote:
Lekker om 4u opquote:
wat ik hier in de buurt zie is dat mensen een boerderij kopen waar het woongedeelte vastzit aan de stal en vervolgens de stal inrichten als woonruimtequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hmmm stond op de gevel, aardig oud wel iig
Gewoon aparte slaapkamers, zoekt ie maar uit om 4 uquote:
Ik ook hoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik kan wel het 1 en ander verbouwen hoor
[..]
Beetje peper en zout
Anders doe je toch mee aan boer zoekt vrouwquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon aparte slaapkamers, zoekt ie maar uit om 4 u
[..]
Ik ook hoor
Ah nee deze niet ze hebben wel een stal omgebouwd tot woning voor mijn neefje die staat wat verder op het land en de andere stallen voor de paardenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat ik hier in de buurt zie is dat mensen een boerderij kopen waar het woongedeelte vastzit aan de stal en vervolgens de stal inrichten als woonruimte
put dichtmaken en zo
Oh daar heb ik geen boer voor nodig.quote:
Vrouw zoekt boerquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Anders doe je toch mee aan boer zoekt vrouw
Duw hem in de gierput heb je er helemaal geen last meer vanquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon aparte slaapkamers, zoekt ie maar uit om 4 u
[..]
Ik ook hoor
Denk dat je me lichtelijk onderschatquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:37 schreef wietparkiet het volgende:
denk oprecht dat je daar niet gelukkig van wordt flipsss
Dat gaat zo stinkenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Duw hem in de gierput heb je er helemaal geen last meer van
hier was ook een boer die had een van zijn hooizolders leeggehaald en daar een apartement in laten maken en die verhuurt hij nuquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah nee deze niet ze hebben wel een stal omgebouwd tot woning voor mijn neefje die staat wat verder op het land en de andere stallen voor de paarden
Dat doet het toch wel op een boerderijquote:
boeren zijn vooral heel lomp en botquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Denk dat je me lichtelijk onderschat
Boerderij is een breed begripquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat doet het toch wel op een boerderij
Ja kan je prima doen die dingen zijn vaak groot zatquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hier was ook een boer die had een van zijn hooizolders leeggehaald en daar een apartement in laten maken en die verhuurt hij nu
Nuja 9 op de 10 keer heb je wel te maken met mest of je het nou afvoert of op het land flikkertquote:
als je vee houdt misschien, als je alleen gewassen hebt dan hoef je niet perse een mestsilo op je terrein te hebbenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nuja 9 op de 10 keer heb je wel te maken met mest of je het nou afvoert of op het land flikkert
Nee maar wel te mesten voor je plantjesquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als je vee houdt misschien, als je alleen gewassen hebt dan hoef je niet perse een mestsilo op je terrein te hebben
watquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee maar wel te mesten voor je plantjes
Ja je land heeft toch mest nodig vrind voor je gewassenquote:
ja maar als je geen veehouder bent kun je die mest toch gewoon kopenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja je land heeft toch mest nodig vrind voor je gewassen
Ja maat die mest stinkt net zo erg als wanneer het van je eigen koes komtquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja maar als je geen veehouder bent kun je die mest toch gewoon kopen
ja op je land jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja maat die mest stinkt net zo erg als wanneer het van je eigen koes komt![]()
Enfin ik ga douchen
Slimme jongen jij.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja op je land ja
maar dat is na een dag of 2 weer weg
als je zelf een mestsilo hebt staan zit je constant in die geur
Slimme geestquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hier was ook een boer die had een van zijn hooizolders leeggehaald en daar een apartement in laten maken en die verhuurt hij nu
ligt wel beetje aan de grote van je boerderij hoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:48 schreef UitStraling het volgende:
Boerderij, zelfs al woon je er alleen maar daar ben je echt dag en nacht mee bezig, moet je tegen kunnen, je "sociale" leven bestaat dan uit van 21:30 tot 21:43 seks met je partner en dan snel slapen want het wekkertje staat alweer vroeg.
Die afgekeurde lesbische opsporing verzocht agent toch?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:53 schreef JanCees het volgende:
Vind ellie lust beetje irritant wat jullie
dat is toch die politiepotquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:53 schreef JanCees het volgende:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Die afgekeurde lesbische opsporing verzocht agent toch?
fijne pride iedereenquote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Die afgekeurde lesbische opsporing verzocht agent toch?
Jaquote:
Mijn oom heeft nu een melkrobot en kan gewoon chillen hoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:48 schreef UitStraling het volgende:
Boerderij, zelfs al woon je er alleen maar daar ben je echt dag en nacht mee bezig, moet je tegen kunnen, je "sociale" leven bestaat dan uit van 21:30 tot 21:43 seks met je partner en dan snel slapen want het wekkertje staat alweer vroeg.
Dat is ook zo, al merk je daar soms weinig vanquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat doet het toch wel op een boerderij
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
boeren zijn vooral heel lomp en bot
weet niet of je daar zo goed tegen kan
Ik dacht dat ik de enige wasquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:53 schreef JanCees het volgende:
quote:
oh heb niet zo veel last van haarquote:
een lely neem ik aanquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mijn oom heeft nu een melkrobot en kan gewoon chillen hoor
wow racistquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Niet bepaald. Ik ga toch ook niet naar het suikerfeest
xenofoobquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Niet bepaald. Ik ga toch ook niet naar het suikerfeest
Vorige topic was nog tikkeltje erger hoorquote:
Een watquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja altijd al een debiel mens gevonden
heequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vorige topic was nog tikkeltje erger hoor
Een watquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
[..]
oh heb niet zo veel last van haar
[..]
een lely neem ik aan
Ja echt dat jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:59 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
is deze boot [ afbeelding ]
oh op tv zeggen ze dat dat juist niet zo isquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee man, echt te commercieel bende
Vieze homo docus op de npoquote:
bi-erasure, aangifte gedaanquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zijn mannen die niet warm of koud worden van een poes.
terechte klachtquote:
Tsja, homofoob zijn anno 2019 is nog stuk klachtwaardigerquote:
Zou ebike pakkenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:01 schreef JanCees het volgende:
ik moet zo naar hoogkarspel
met de fiets of met de ebike @:tjacka
Boeiequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zijn mannen die niet warm of koud worden van een poes.
Uiteraardquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
oh op tv zeggen ze dat dat juist niet zo is
lol
Ik val ook op vrouwenquote:
zijn ook mega veel kinderenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:02 schreef Tjacka het volgende:
Net als of een nicht naar Ajax gaat. Zoveel heb ik met de prids
Constant gekwetstheid zoeken is nog veel meer 2019.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, homofoob zijn anno 2019 is nog stuk klachtwaardiger
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:01 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
terechte klacht
van mij mogen "ze" als abstract idee bestaan, maar zodra ik het zie op straat of televisie motte ze oprrote!!
quote:
lmao onder welke steen lig jijquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
zijn ook mega veel kinderen
die worden dus gelijk geconfronteerd met naakte mannen en smerigheid
Dat zegt niemand.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:03 schreef Koen66 het volgende:
Wtf, ben je tegenwoordig al homofoob als je niet naar de pride gaat en xenofoob als je niks met het suikerfeest te maken wil hebbenin het kwadraat
heb jij moeite met grappen en grollen te herkennenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:03 schreef Koen66 het volgende:
Wtf, ben je tegenwoordig al homofoob als je niet naar de pride gaat en xenofoob als je niks met het suikerfeest te maken wil hebbenin het kwadraat
??quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:03 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
[..]
lmao onder welke steen lig jij
En met teruglezenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
heb jij moeite met grappen en grollen te herkennen
Ik ken een hysterische relnicht die er elke thuiswedstrijd zit en ook wel eens in de VIP ruimte terecht komt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:02 schreef Tjacka het volgende:
Net als of een nicht naar Ajax gaat. Zoveel heb ik met de prids
oh wist ik niet lolquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:05 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
flip-bi is tog algemeen bekend
Oh ik ben totaal niet gekwetst hoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Constant gekwetstheid zoeken is nog veel meer 2019.
wat vind je precies tenenkrommendquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ik ben totaal niet gekwetst hoorHet is meer tenenkrommend.
klopt, mensen die zich gekwetst voelen door twee boten die één dag in het jaar verschijnen, gênantquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Constant gekwetstheid zoeken is nog veel meer 2019.
Ja vond ik ook alquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:03 schreef Koen66 het volgende:
Vol blote kerels die joehoe roepen ter acceptatie.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:06 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
klopt, mensen die zich gekwetst voelen door twee boten die één dag in het jaar verschijnen, gênant
BEN JIJ BISEKSUEEELL??quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet nodig om continu te bespreken
waarom niet dat is toch helemaal hip tegenwoordigquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet nodig om continu te bespreken
Wow kut potquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Boeie
[..]
Uiteraard
[..]
Ik val ook op vrouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |