nja de boeren zelf zijn vaak niet heel rijk, alleen hebben ze vaak een aantal bunders land waardoor een boer op papier vaak 2/3 miljoen heeftquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh veel boeren zijn rijker dan je denkt. Zou me daar zeker niet in vergissen
Dat eet ik alleen met kerst.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kaviaar, hoef je niet te kiezen.
Ik ken wel aantal jongens die nog thuiswonen maar zo een huis kunnen aftikken lolquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nja de boeren zelf zijn vaak niet heel rijk, alleen hebben ze vaak een aantal bunders land waardoor een boer op papier vaak 2/3 miljoen heeft
En een aardige woning vaakquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nja de boeren zelf zijn vaak niet heel rijk, alleen hebben ze vaak een aantal bunders land waardoor een boer op papier vaak 2/3 miljoen heeft
Lekkerquote:
Ja dat dusquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Wel beetje zout erop?quote:
Jepquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lekker
[..]
Ja dat dus
[..]
Wel beetje zout erop?
Doe mij maar scrambledquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Elke ochtend 3 rauwe eieren toch
ligt een beetje aan de tijd waarin het gebouwd is hoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
En een aardige woning vaak
Mijn oom heeft zo'n woning gekocht de tering, dikke wijnkelder en thuisbioscoop erin ruimte zat
Hmmm stond op de gevel, aardig oud wel iigquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
[..]
ligt een beetje aan de tijd waarin het gebouwd is hoor
Dit wil ik ook kunnenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ken wel aantal jongens die nog thuiswonen maar zo een huis kunnen aftikken lol
Gekkigheid
quote:
Lekker om 4u opquote:
wat ik hier in de buurt zie is dat mensen een boerderij kopen waar het woongedeelte vastzit aan de stal en vervolgens de stal inrichten als woonruimtequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hmmm stond op de gevel, aardig oud wel iig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |