Die verdrinken bij bosjes in de recreatieplas naast mijn huis, geen gein.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Beter Polen halen dan, goede gasten wel.
[..]
Ja ik heb iets anders gekregen voor droge ogen, maar bedankt voor het advies.
Oh, hier zijn ze wel aardig. Jongens uit Letland zijn vaak ook wel goede vakmensen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die verdrinken bij bosjes in de recreatieplas naast mijn huis, geen gein.
Jajaquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan zijn het vast tegenpolen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken wel wat boerenjongens die van aanpakken weten en die heel wat meer geld hebben op hun dertigste dan menig ander.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daarom zijn vaklui op het moment ook moeilijk om in te huren en ook nog eens duur.
Ohquote:
Dat sowieso. Best jammer eigenlijk dat het zo belangrijk is.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zolang er wordt vastgehouden aan het idee dat je dom en minderwaardig bent als je niet minstens HBO hebt gedaan blijf je dit probleem houden, maar dat zal in de toekomst pas echt duidelijk worden.
Alleen een beetje zuipen joh valt allemaal wel meequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:26 schreef wietparkiet het volgende:
sommige polen maken er echt een zooitje van
Op een forum in DM verkondigen dat je een master gaat doen en geniaal bent is toch wel meer waard denk ik.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken wel wat boerenjongens die van aanpakken weten en die heel wat meer geld hebben op hun dertigste dan menig ander.
Jouw probleemquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken wel wat boerenjongens die van aanpakken weten en die heel wat meer geld hebben op hun dertigste dan menig ander.
Oh veel boeren zijn rijker dan je denkt. Zou me daar zeker niet in vergissenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ja die ken ik ook wel, jongens die letterlijk 24/7 loonwerken en op hun 25'ste een boerderij kopenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eiquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
MOET IK NOU VIS OF EI ETEN???
Eerlijk is eerlijk, dit jaar nog niet maar de jaren ervoor was het bijna wekelijks dat er een helikopter boven de plas hing, lekker om te slapen ook maar goed biertje erbij en kijken maarquote:
Sociale leven is ook maar overschat.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja die ken ik ook wel, jongens die letterlijk 24/7 loonwerken en op hun 25'ste een boerderij kopen
maar welou sociaal leven dan
Pieter baan centrum?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, dit jaar nog niet maar de jaren ervoor was het bijna wekelijks dat er een helikopter boven de plas hing, lekker om te slapen ook maar goed biertje erbij en kijken maar
Wowquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:28 schreef Flippiee het volgende:
Al heb ik zelf meer zin in kibbeling
Kaviaar, hoef je niet te kiezen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
MOET IK NOU VIS OF EI ETEN???
Gekooktquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lekker, gebakken, gekookt?
[..]
Anytime!!
nja de boeren zelf zijn vaak niet heel rijk, alleen hebben ze vaak een aantal bunders land waardoor een boer op papier vaak 2/3 miljoen heeftquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh veel boeren zijn rijker dan je denkt. Zou me daar zeker niet in vergissen
Dat eet ik alleen met kerst.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kaviaar, hoef je niet te kiezen.
Ik ken wel aantal jongens die nog thuiswonen maar zo een huis kunnen aftikken lolquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nja de boeren zelf zijn vaak niet heel rijk, alleen hebben ze vaak een aantal bunders land waardoor een boer op papier vaak 2/3 miljoen heeft
En een aardige woning vaakquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nja de boeren zelf zijn vaak niet heel rijk, alleen hebben ze vaak een aantal bunders land waardoor een boer op papier vaak 2/3 miljoen heeft
Lekkerquote:
Ja dat dusquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Wel beetje zout erop?quote:
Jepquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lekker
[..]
Ja dat dus
[..]
Wel beetje zout erop?
Doe mij maar scrambledquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Elke ochtend 3 rauwe eieren toch
ligt een beetje aan de tijd waarin het gebouwd is hoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
En een aardige woning vaak
Mijn oom heeft zo'n woning gekocht de tering, dikke wijnkelder en thuisbioscoop erin ruimte zat
Hmmm stond op de gevel, aardig oud wel iigquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
[..]
ligt een beetje aan de tijd waarin het gebouwd is hoor
Dit wil ik ook kunnenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ken wel aantal jongens die nog thuiswonen maar zo een huis kunnen aftikken lol
Gekkigheid
quote:
Lekker om 4u opquote:
wat ik hier in de buurt zie is dat mensen een boerderij kopen waar het woongedeelte vastzit aan de stal en vervolgens de stal inrichten als woonruimtequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hmmm stond op de gevel, aardig oud wel iig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |