Correctquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik gok raskat en daar zit een fokker van desbetreffende ras
Waar kom je vandaan dan? Kon je niet een kat uit het plaatselijke asiel nemen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb echt geen zin om dat hele eind te rijden.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar kom je vandaan dan? Kon je niet een kat uit het plaatselijke asiel nemen?
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Moet speciale anti-allergie kat zijn voor mijn tere gestel.
Eens.quote:
Hier? Graag!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even dickpic posten ter gelegenheid.
hoezoquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is een racistische dag.
thnx broquote:
vijf euroquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even dickpic posten ter gelegenheid.
Zwarte zaterdagquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 11:00 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
hoezo
[..]
thnx bro
[..]
vijf euro
Euro per cm.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 11:00 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
hoezo
[..]
thnx bro
[..]
vijf euro
mooiquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is een racistische dag.
Jouw probleemquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 11:42 schreef UitStraling het volgende:
Een vrije zaterdagochtend nog en ik heb al tien werkgerelateerde telefoontjes gehad![]()
Gooi slaolie in dat ding en zet hem uitquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 11:42 schreef UitStraling het volgende:
Een vrije zaterdagochtend nog en ik heb al tien werkgerelateerde telefoontjes gehad![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |