ja hequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Prima tijdstip als je vroeg slaapt
Flexibiliteit is altijd fijnquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja he
mijn werkgever zei trouwens dat hij het tof vond dat ik zo snel kon schakelen met werktijden trouwens
Lekker hoor.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:40 schreef Flippiee het volgende:
Misschien ga ik maar tuinmeubelen kopen.
Wij gaan morgen voor een tweede kat kijken.quote:
ik heb er hier wel 3 die je gewoon af kan halenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij gaan morgen voor een tweede kat kijken.
Helemaal naar fucking Friesland.
Waarom helemaal daar?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij gaan morgen voor een tweede kat kijken.
Helemaal naar fucking Friesland.
Correctquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik gok raskat en daar zit een fokker van desbetreffende ras
Waar kom je vandaan dan? Kon je niet een kat uit het plaatselijke asiel nemen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb echt geen zin om dat hele eind te rijden.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar kom je vandaan dan? Kon je niet een kat uit het plaatselijke asiel nemen?
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Moet speciale anti-allergie kat zijn voor mijn tere gestel.
Eens.quote:
Hier? Graag!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even dickpic posten ter gelegenheid.
hoezoquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is een racistische dag.
thnx broquote:
vijf euroquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even dickpic posten ter gelegenheid.
Zwarte zaterdagquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 11:00 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
hoezo
[..]
thnx bro
[..]
vijf euro
Euro per cm.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 11:00 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
hoezo
[..]
thnx bro
[..]
vijf euro
mooiquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is een racistische dag.
Jouw probleemquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 11:42 schreef UitStraling het volgende:
Een vrije zaterdagochtend nog en ik heb al tien werkgerelateerde telefoontjes gehad![]()
Gooi slaolie in dat ding en zet hem uitquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 11:42 schreef UitStraling het volgende:
Een vrije zaterdagochtend nog en ik heb al tien werkgerelateerde telefoontjes gehad![]()
Goede idee.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 11:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Gooi slaolie in dat ding en zet hem uit
Is een optie maar goed dan laat ik anderen spartelen met problemen die ik misschien wat makkelijker kan oplossen, zo zit ik niet in elkaar.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 11:44 schreef wietparkiet het volgende:
zou als ik werktelefoon heb die gewoon uitzetten in het weekend
Het is zaterdag manquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 11:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is een optie maar goed dan laat ik anderen spartelen met problemen die ik misschien wat makkelijker kan oplossen, zo zit ik niet in elkaar.
dus jij moet het geneuzel van je incompetente collega's oplossenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 11:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is een optie maar goed dan laat ik anderen spartelen met problemen die ik misschien wat makkelijker kan oplossen, zo zit ik niet in elkaar.
Mensen moeten ook eens leren om zelf dingen op te lossen, tegenwoordig veel te makkelijk, ik snap dit niet, ja even aan die en die vragen. Zo leer je ook nooit iets.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 11:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dus jij moet het geneuzel van je incompetente collega's oplossen
lekker man
Als jij met je hoofd op de stoeprand botst op zaterdagochtend, zou je het dan prettig vinden als ze zouden zeggen, geen paniek mijnheer, maandagochtend bent u als eerste aan de beurtquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 11:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Het is zaterdag man
Maandag tm vrijdag moet er gewerkt worden maar daarna is het even klaar
Je bent arts?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 11:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als jij met je hoofd op de stoeprand botst op zaterdagochtend, zou je het dan prettig vinden als ze zouden zeggen, geen paniek mijnheer, maandagochtend bent u als eerste aan de beurt![]()
Voortaan een beetje uitkijken in het weekend he, tot maandag.
Uiteraard, maar ik neem aan dat jij niet in zo'n branche werkt, toch?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 11:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zijn nog wel andere dingen die bedenken die 24/7 doorlopen of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |