Dit Klinkt als flippiequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
En tegenwoordig veel van die batties die dan stoer doen dat ze paar k per maand pakken omdat ze master hebben gedaan, maar als het licht uitvalt een monteur moeten bellen omdat ze niet snappen hoe een schakelaar werkt
Jij doet niet neerbuigend naar mensen die geen uni doenquote:
Ja precies, de meest simpele dingen, voelen zichzelf Goden omdat ze het hele wetboek uit hun hoofd kennen maar een autoband oppompen is te lastigquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja daar kan ik ook slecht tegen ja
prima dat je booksmart bent maar ga niet stoer doen als je niet streetsmart bent
jij weet dondersgoed hoe een schakelaar werktquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wanneer je me uitlegt hoe een schakelaar werkt
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit Klinkt als flippie
Zij is mega dom
Ik doe mijn best.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jij doet niet neerbuigend naar mensen die geen uni doen
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij weet dondersgoed hoe een schakelaar werkt
Vrouw naar mijn hartquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]true. Weet best wel veel eigenlijk.
kan niet wachten tot ik kan klussen
Wowquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Houd je smoel simpele
[..]
Ik doe mijn best.
mogen snobbels en ik ook komen helpen met schilderenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]true. Weet best wel veel eigenlijk.
kan niet wachten tot ik kan klussen
Vervenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:20 schreef wietparkiet het volgende:
heel groot fok logo op je slaapkamer muur verven hahah
Weet je zeker dat je geen seks meer hebtquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:20 schreef wietparkiet het volgende:
quote:
Ik word niet graag dom genoemdquote:
Ja hoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mogen snobbels en ik ook komen helpen met schilderen
Hahahaha Ik trek uitnodiging weer in hahahaahquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:20 schreef wietparkiet het volgende:
Was van de week op het nieuws, Nederland heeft honderdduizenden handjes nodig om de afbouw van aardgas rond te krijgen maar helaas iedereen is psycholoog, webdesigner, arts, eendjesteller bij de gemeente, filosoof of ontwerpt zomerjurkjes, vandaar dat er een instroom verwacht gaat worden van anderhalf miljoen laaggeschoolden uit Afrika en Oost-Europa, gaat vast goed komen allemaalquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
En tegenwoordig veel van die batties die dan stoer doen dat ze paar k per maand pakken omdat ze master hebben gedaan, maar als het licht uitvalt een monteur moeten bellen omdat ze niet snappen hoe een schakelaar werkt
accuzuur werkt goed tegen droge ogenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Mijn linkeroog is droog, even iets inspuiten
???quote:
jmr ditquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Ik word niet graag dom genoemd
[..]
Ja hoor
[..]
Hahahaha Ik trek uitnodiging weer in hahahaah
Daarom zijn vaklui op het moment ook moeilijk om in te huren en ook nog eens duur.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was van de week op het nieuws, Nederland heeft honderdduizenden handjes nodig om de afbouw van aardgas rond te krijgen maar helaas iedereen is psycholoog, webdesigner, arts, eendjesteller bij de gemeente, filosoof of ontwerpt zomerjurkjes, vandaar dat er een instroom verwacht gaat worden van anderhalf miljoen laaggeschoolden uit Afrika en Oost-Europa, gaat vast goed komen allemaal
Beter Polen halen dan, goede gasten wel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was van de week op het nieuws, Nederland heeft honderdduizenden handjes nodig om de afbouw van aardgas rond te krijgen maar helaas iedereen is psycholoog, webdesigner, arts, eendjesteller bij de gemeente, filosoof of ontwerpt zomerjurkjes, vandaar dat er een instroom verwacht gaat worden van anderhalf miljoen laaggeschoolden uit Afrika en Oost-Europa, gaat vast goed komen allemaal
Ja ik heb iets anders gekregen voor droge ogen, maar bedankt voor het advies.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
accuzuur werkt goed tegen droge ogen
[..]
???
[..]
jmr dit
geen probleem kerelquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Beter Polen halen dan, goede gasten wel.
[..]
Ja ik heb iets anders gekregen voor droge ogen, maar bedankt voor het advies.
Verven lolquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:20 schreef wietparkiet het volgende:
Was maar een grapje.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Ik word niet graag dom genoemd
[..]
Ja hoor
[..]
Hahahaha Ik trek uitnodiging weer in hahahaah
Zolang er wordt vastgehouden aan het idee dat je dom en minderwaardig bent als je niet minstens HBO hebt gedaan blijf je dit probleem houden, maar dat zal in de toekomst pas echt duidelijk worden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daarom zijn vaklui op het moment ook moeilijk om in te huren en ook nog eens duur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |