Gewoon aparte slaapkamers, zoekt ie maar uit om 4 uquote:
Ik ook hoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik kan wel het 1 en ander verbouwen hoor
[..]
Beetje peper en zout
Anders doe je toch mee aan boer zoekt vrouwquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon aparte slaapkamers, zoekt ie maar uit om 4 u
[..]
Ik ook hoor
Ah nee deze niet ze hebben wel een stal omgebouwd tot woning voor mijn neefje die staat wat verder op het land en de andere stallen voor de paardenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat ik hier in de buurt zie is dat mensen een boerderij kopen waar het woongedeelte vastzit aan de stal en vervolgens de stal inrichten als woonruimte
put dichtmaken en zo
Oh daar heb ik geen boer voor nodig.quote:
Vrouw zoekt boerquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Anders doe je toch mee aan boer zoekt vrouw
Duw hem in de gierput heb je er helemaal geen last meer vanquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon aparte slaapkamers, zoekt ie maar uit om 4 u
[..]
Ik ook hoor
Denk dat je me lichtelijk onderschatquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:37 schreef wietparkiet het volgende:
denk oprecht dat je daar niet gelukkig van wordt flipsss
Dat gaat zo stinkenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Duw hem in de gierput heb je er helemaal geen last meer van
hier was ook een boer die had een van zijn hooizolders leeggehaald en daar een apartement in laten maken en die verhuurt hij nuquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah nee deze niet ze hebben wel een stal omgebouwd tot woning voor mijn neefje die staat wat verder op het land en de andere stallen voor de paarden
Dat doet het toch wel op een boerderijquote:
boeren zijn vooral heel lomp en botquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Denk dat je me lichtelijk onderschat
Boerderij is een breed begripquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat doet het toch wel op een boerderij
Ja kan je prima doen die dingen zijn vaak groot zatquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hier was ook een boer die had een van zijn hooizolders leeggehaald en daar een apartement in laten maken en die verhuurt hij nu
Nuja 9 op de 10 keer heb je wel te maken met mest of je het nou afvoert of op het land flikkertquote:
als je vee houdt misschien, als je alleen gewassen hebt dan hoef je niet perse een mestsilo op je terrein te hebbenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nuja 9 op de 10 keer heb je wel te maken met mest of je het nou afvoert of op het land flikkert
Nee maar wel te mesten voor je plantjesquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als je vee houdt misschien, als je alleen gewassen hebt dan hoef je niet perse een mestsilo op je terrein te hebben
watquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee maar wel te mesten voor je plantjes
Ja je land heeft toch mest nodig vrind voor je gewassenquote:
ja maar als je geen veehouder bent kun je die mest toch gewoon kopenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja je land heeft toch mest nodig vrind voor je gewassen
Ja maat die mest stinkt net zo erg als wanneer het van je eigen koes komtquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja maar als je geen veehouder bent kun je die mest toch gewoon kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |