Niemand heeft het toch over seks? We zeggen alleen dat je leeftijd moeilijker kan inschatten tegenwoordig omdat chicks al sneller volgroeid zijn dan vroegerquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja als je als 40jarige seks hebt met een 12 jarige is dat gewoon verkrachting
Ik kijk wel naar flippiequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik heb er nog niet zoveel van meegekregen ookVanavond miss maar even wat potjes kijken
ziedendquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:45 schreef FlippingCoin het volgende:
Nou ik vind dat jullie er bedenkelijke opvattingen op na houden
Ik zeg niet dat jullie smerige pedo's zijn maar...
Lolquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:45 schreef FlippingCoin het volgende:
omdat we genuanceerder discusseren dan "alle pedo's moeten dood!!!!!"quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:45 schreef FlippingCoin het volgende:
Ja goed ideequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:50 schreef Fok-it het volgende:
Maar laten we het maar over simplistische onderwerpen hebben he, hoef je ook niet bang te zijn dat je een verschrikkelijke controversiële mening erop nahoudt
Ik had het ook nog aan homofilie kunnen linken dan was je denk ik helemaal aardig mad geweest.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:50 schreef Fok-it het volgende:
Maar laten we het maar over simplistische onderwerpen hebben he, hoef je ook niet bang te zijn dat je een verschrikkelijke controversiële mening erop nahoudt
Je moet toch een x-aantal uur in een donkere ruimte zitten daarna?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja goed idee
Ik heb gister mijn ogen gelaserd
In minder dan 24 uur heb ik alweer 95% scherp zicht. Dat is toch bizar?
ken wel een donkere ruimte waar je met plezier paar uurtjes door kunt brengenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet toch een x-aantal uur in een donkere ruimte zitten daarna?
Niet eens, wel een zonnebril en pet op.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet toch een x-aantal uur in een donkere ruimte zitten daarna?
Dat is wel bizar ja. Lijkt me ook pijnlijke ingreep of valt het mee?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Niet eens, wel een zonnebril en pet op.
Ze verdoven je ogen, je kijk 1 min naar een laser en voelt niks. En klaar.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wel bizar ja. Lijkt me ook pijnlijke ingreep of valt het mee?
En achteraf merk je ook niks van de ingreep?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ze verdoven je ogen, je kijk 1 min naar een laser en voelt niks. En klaar.
Ben nog steeds onder de indruk van hoe snel en professioneel het allemaal is.
Gisteren had ik wel pijnlijke ogen en hoofdpijn, maar dat komt ook deels door de antibiotica.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En achteraf merk je ook niks van de ingreep?
Klinkt aardig heftig welquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Gisteren had ik wel pijnlijke ogen en hoofdpijn, maar dat komt ook deels door de antibiotica.
Je moet veel druppelen, je mag 3 dagen niet douchen, 2 weken met zonnebril naar buiten en daarna is het eigenlijk klaar.
En 3 dagen slapen met een oogmasker, dat is wel kut
Ja op den duur wel groot gelijkquote:
Dat zou ik wel mee vinden vallen denk ik. Heb nog geen bril nodig gehad tot nu toe, maar als het je leuk staat zou ik dat wel prima vindenquote:
Ja daarom, eerste weken zijn wel heftig maar dan ben je er wel vanaf.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja op den duur wel groot gelijk
Ja maar het is niet alleen leuk staan he.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zou ik wel mee vinden vallen denk ik. Heb nog geen bril nodig gehad tot nu toe, maar als het je leuk staat zou ik dat wel prima vinden
Nee boksen kan met een bril niet dan raak je hardstikke blindquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja daarom, eerste weken zijn wel heftig maar dan ben je er wel vanaf.
[..]
Ja maar het is niet alleen leuk staan he.
Constant je bril omhoog drukken omdat die van je neus zakt
Als het regent zie je geen kut
Schoonmaken
Kwijtraken en moeten zoeken terwijl je bijna niks ziet
En nog wel meer nadelen. Voetballen/boksen is ook niet echt leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |