Is ook 1 van mijn favoriete eigenschappen aan hem.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daarom mag ik hem ook, gelukkig hebben de meeste hier die eigenschap.
Mooien kaap Bro.quote:
TYquote:
Niet dat ik het DEES niet gun, maar om ons als seniele oudjes achter een laptop neer te zetten vind ik zeer ongepastquote:
Touchy much?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet dat ik het DEES niet gun, maar om ons als seniele oudjes achter een laptop neer te zetten vind ik zeer ongepast
Van de crew moet je het hebben..
MED / We hebben een nieuwe moderator op 40+ ! Welkom Deisyy!
Man3quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet dat ik het DEES niet gun, maar om ons als seniele oudjes achter een laptop neer te zetten vind ik zeer ongepast
Da's zo'n relschopper uit VBL die ze nu FA gemaakt hebben, gewoon negerenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
IK had iets anders in petto en ben niet blij met je kaap Potje..quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:18 schreef Amphorapotje het volgende:
En ik ben een piraat want ik kaapte![]()
Je vat het iets te negatief op denk ik.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Neem vooral alles heel serieus.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat-ie gekaapt heeft.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
IK had iets anders in petto en ben niet blij met je kaap Potje..
Die was ook mooi.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het stond jou ook mooi hoor Moots!
Hierblijven jij.quote:
Ik ben wel nieuwsgierig, kunnen we deze even snel volposten?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:21 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat-ie gekaapt heeft.
Ja dezelfde die toen in VBL opriep om Soury ff af te slachten ...quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:20 schreef D. het volgende:
[..]
Da's zo'n relschopper uit VBL die ze nu FA gemaakt hebben, gewoon negeren
Welnu, bij deze, sorry. Ik vond het wel gevat en toepasselijk, vandaar.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
IK had iets anders in petto en ben niet blij met je kaap Potje..
Ja ik vind het negatieve image bashingquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je vat het iets te negatief op denk ik.
Allemaal klaar om te kapen dan.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben wel nieuwsgierig, kunnen we deze even snel volposten?
Dat is wel een dingetje.quote:
quote:
Ik niet eigenlijk. Vond het wel grappig gevonden ook.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik vind het negatieve image bashing
Nee dat is het niet Lucky.. Ik denk dat Dees een prima mod zal zijn.. Ik heb er echt geen zin inquote:
Ach ik vind het wel een goede. Het houd de kleuters misschien weg.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Is het ook, geniepig kereltje is dat die FA.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou dezelfde foto hebben kunnen kiezen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik niet eigenlijk. Vond het wel grappig gevonden ook.
Volgens mij hebben we hem weleens als OP gehadquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou dezelfde foto hebben kunnen kiezen.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:24 schreef chufi het volgende:
Ik denk dat Dees een prima mod zal zijn.
Ja jij ben tzo normaal ookquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou dezelfde foto hebben kunnen kiezen.
Plausibel.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we hem weleens als OP gehad
Yep.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we hem weleens als OP gehad
Nou nou Chufi toch, cheer up !quote:
quote:
Ik snap je Chuf.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dezelfde die toen in VBL opriep om Soury ff af te slachten ...
Je wordt er FA mee blijkbaar.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:27 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik snap je Chuf.De meesten zijn dat vergeten denk ik.
![]()
Was kwalijk, een mod die een relletje opriep.
Dat wel, maar dat heeft niets met mijn tweede kaap ooit te maken.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:27 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
![]()
Kan ook, maar eigenlijk dezequote:
Nee joh, maakt ook niet uit, maar ik snap Chuf wel in deze.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:28 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat heeft niets met mijn tweede kaap ooit te maken.
Ik note jullie allemaal de moeder!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:29 schreef sig000 het volgende:
Dees kan nu wel rellen achter de schermen.
I second that!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:30 schreef Amphorapotje het volgende:
Het is een feestje !!!! Proost, op De Dees en het leven !![]()
![]()
![]()
Zo is datquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:30 schreef Amphorapotje het volgende:
Het is een feestje !!!! Proost, op het De Dees en het leven !![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:30 schreef Amphorapotje het volgende:
![]()
![]()
Met jou kan ik praten, uh.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:30 schreef Amphorapotje het volgende:
Het is een feestje !!!! Proost, op het De Dees en het leven !![]()
![]()
![]()
Hear hearquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:30 schreef Amphorapotje het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik note jullie allemaal de moeder!
Je neemt nu al het taalgebruik over.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kutmod!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was OK tot ik de MED bekeek, ongepaste gast die de mededeling doetquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:27 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nou nou Chufi toch, cheer up !
Juist ongepast dusquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:27 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
![]()
Ze krijgt nu al kapsones.quote:
ga je eigen feestje even verpesten sjoefquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was OK tot ik de MED bekeek, ongepaste gast die de mededeling doet
Ik ben een snelle leerling.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je neemt nu al het taalgebruik over.
Maak je niet druk.. die kaap is al weer vergeten ..quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:28 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat heeft niets met mijn tweede kaap ooit te maken.
Je maakt je druk om niets.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was OK tot ik de MED bekeek, ongepaste gast die de mededeling doet
Die hebben de meesten al niet eens meerquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Prachtig, ik zou het zo aan mijn muur hangen, maar waar kijk ik naar?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:33 schreef Prisha het volgende:
Feli @:Deisyy
Blue for you![]()
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:33 schreef Prisha het volgende:
Feli @:Deisyy
Blue for you![]()
[ afbeelding ]
Ze heb al wel dr stats curva aan gepastquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze krijgt nu al kapsones.
iets blauwsquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:34 schreef tonja het volgende:
[..]
Prachtig, ik zou het zo aan mijn muur hangen, maar waar kijk ik naar?
Met kunst, mag je zelf interpreterenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:34 schreef tonja het volgende:
[..]
Prachtig, ik zou het zo aan mijn muur hangen, maar waar kijk ik naar?
Als je het zelf maar wetquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Dat heerst kennelijk, dus ligt aan mij
Ja, dat ben jij nu !quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze heb al wel dr stats curva aan gepast
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
iets blauwsik wilde iets mooi blauws voor Dees. Vond deze na even gezocht te hebben.
Lief!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
iets blauwsik wilde iets mooi blauws voor Dees. Vond deze na even gezocht te hebben.
het is Space Art.quote:
Vrolijke bendequote:
Ik ben blij dat ik dat zelf gezien mocht hebben.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lief!![]()
Het heeft iets Noorderlichtachterigs.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:30 schreef Amphorapotje het volgende:
![]()
![]()
is zij mod vor elke 40 + topic?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:37 schreef Gooddeal het volgende:
Dees, sluit eens een paar van die onzin topics.Ik kan niks meer vinden.
Jaloerschquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:37 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik dat zelf gezien mocht hebben.
Mooi, ik wil het zelf ook nog eens gaan bekijken.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:37 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik dat zelf gezien mocht hebben.
Lyzaquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:38 schreef Lyza666 het volgende:
Ik zocht ook op blauw en kwam deze tegen:
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee of het op Deisyy slaat verder.
Gezellig!quote:
Tis wel blauwquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:38 schreef Lyza666 het volgende:
[ afbeelding ]
Denk het wel.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
is zij mod vor elke 40 + topic?
Ja, nu ben je de pineut !quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
is zij mod vor elke 40 + topic?
Het zweet staat op mijn bovenlip van het gesleep met die slotjes.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:37 schreef Gooddeal het volgende:
Dees, sluit eens een paar van die onzin topics.Ik kan niks meer vinden.
nog een paar dagen. Maandag weer aan de slag.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:40 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Heb je nog vakantie of is't alweer voorbij?
Easy does it.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zweet staat op mijn bovenlip van het gesleep met die slotjes.
Jeetje dat gaat snel. Je had 5 weken toch?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
nog een paar dagen. Maandag weer aan de slag.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:38 schreef Lyza666 het volgende:
[ afbeelding ]
Oh damn. Wel lekker uitgerust en alles?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee, De Dees heeft grote boten.quote:
quote:
Meer op Chufkequote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:38 schreef Lyza666 het volgende:
[ afbeelding ]
Veel te snel. Ik had 5 weken inderdaad. Geen idee waar de tijd is geblevenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Jeetje dat gaat snel. Je had 5 weken toch?
Kun je niet in 1 keer alles op slot gooien?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zweet staat op mijn bovenlip van het gesleep met die slotjes.
Daarom werd ik geen Mod.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Kun je niet in 1 keer alles op slot gooien?
Long toesquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:43 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee, dan had er geen boobs maar toes gestaan.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:43 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee, dan had er geen boobs maar toes gestaan.
Wel wat ja. Niet helemaal nog maar het moet maar even zo.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:41 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Oh damn. Wel lekker uitgerust en alles?
Time flies when you're having fun i guess..quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Veel te snel. Ik had 5 weken inderdaad. Geen idee waar de tijd is gebleven
Time flies sowieso. Heb het idee hoe ouder ik wordt hoe sneller alles lijkt te gaan. Bizar!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:45 schreef tonja het volgende:
[..]
Time flies when you're having fun i guess..
Je lijkt me ook ietwat te onrustig om helemaal tot rust te kunnen komen. Als je 't maar fijn hebt gehadquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wel wat ja. Niet helemaal nog maar het moet maar even zo.
Dat is echt zo ja zomer zowat voorbij weerquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Time flies sowieso. Heb het idee hoe ouder ik wordt hoe sneller alles lijkt te gaan. Bizar!
thanks, dat zeker!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:46 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Je lijkt me ook ietwat te onrustig om helemaal tot rust te kunnen komen. Als je 't maar fijn hebt gehad
Die is stom.quote:
Jah, wanneer je dat gevoel hebt ben je officieel een ouwe kut/lul (doorhalen wat niet van toepassing is) Je er wat van aantrekken is weer een ander verhaalquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Time flies sowieso. Heb het idee hoe ouder ik wordt hoe sneller alles lijkt te gaan. Bizar!
De nazomer is veel fijner.vind ik dan.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat is echt zo ja zomer zowat voorbij weer
Er is altijd wel iemand die nog ouder isquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:48 schreef tonja het volgende:
[..]
Jah, wanneer je dat gevoel hebt ben je officieel een ouwe kut/lul (doorhalen wat niet van toepassing is) Je er wat van aantrekken is weer een ander verhaal
Ik ook wel.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De nazomer is veel fijner.vind ik dan.
Yep, als je daar troost uit kan puttenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Er is altijd wel iemand die nog ouder is
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Leeftijd speelt toch geen rol.quote:
Mwaaaa....quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik wel.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:50 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep, als je daar troost uit kan putten
Soms niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Leeftijd speelt toch geen rol.
Or nah.quote:
Die is stom joh, de enige waar ik een schriftje over heb.quote:
welnee....Mind over matter!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:48 schreef tonja het volgende:
[..]
Jah, wanneer je dat gevoel hebt ben je officieel een ouwe kut/lul
Schriftjes zijn oud en verleden tijd, het gaat om het heden.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die is stom joh, de enige waar ik een schriftje over heb.
Zolang ze over je lullen ben je er nog.quote:
Hij reageert ook overal op.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:53 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Zolang ze over je lullen ben je er nog.![]()
Voorlopig kom je nog in veel posten langs.![]()
Lijkt wel een obsessie soms.
Ik ben popiejopie.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:53 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Gek, ik was de hele dag niet hier.quote:
quote:
Je dagritme is aardig verschoven dan.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gek, ik was de hele dag niet hier.
Was je bij de buuv?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gek, ik was de hele dag niet hier.
Suiker lenen?quote:
Je bent gewoon een lieve man,helemaal hoe je over Baardaap praat.quote:
Thx.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je bent gewoon een lieve man,helemaal hoe je over Baardaap praat.
Die liefde is zo mooi.de trotsheid van een ekte vader.
Ja, als je iets anders zegt, slaat ie je helemaal de tering met zn maatjes.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:58 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, als je iets anders zegt, slaat ie je helemaal de tering met zn maatjes.
Ja, ben nog naar de Jumbo gegaan voor bananen.quote:
zijn je ratten aan de schijterij?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Traytje Olvarit bestellen met zijn allen?
Hebben ze dat overgenomen van UTO?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:00 schreef mario390 het volgende:
wann ik naar de conjos schalt is SL![]()
Ik ben net als jij. Geloof in het goede van iedereen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je Curva Stats is gone.quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
Deze is voor Baardaap, ik zat ooit ff lastig en toen stuurde hij mij dit nummer.
Das al ff hoor.quote:
Dat heb ik ook weleens.quote:
dat zijn de conjosquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Hebben ze dat overgenomen van UTO?
Wil je een liedje van mij?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou ik heb het ook even moeilijk
Het gekke is dat ik met jou totaal geen medelijden heb.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Wil je erover praten?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:02 schreef Ghostbuster het volgende:
I saw itquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tja ik heb er zelf maar even om gegrinnikt.
Zit er een drol dwars?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Voor mijn gevoel heb je nu net een week vakantie.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik met jou ook niet, met je zuig posts en dan beweren dat je het goede ziet in mensenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:04 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Het gekke is dat ik met jou totaal geen medelijden heb.
Arno? Gratje? Snick? Zeg maar. Ohhh Elvis natuurlijk.quote:
Man4-5quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:04 schreef mario390 het volgende:
4 of 5 zijn nu in en douche man man![]()
Met wie wel?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:04 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Hoe dúrven ze! Douchen. Viespeukenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:04 schreef mario390 het volgende:
4 of 5 zijn nu in en douche man man![]()
Ik ga weer op hem stemmen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:04 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
vertel mij watquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel heb je nu net een week vakantie.
quote:
Ik zuig? Oke.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik met jou ook niet, met je zuig posts en dan beweren dat je het goede ziet in mensen
Ah, je hebt lekker doorgelezen in je vakantie? Ik zal deze ook even bookmarken.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
vertel mij wat![]()
oeh! Ik heb een hele interessante boek gevonden. Van Ken Vernon. Die maakte deel uit van de Sunday Times South African Expedition in 1996. Jezus wat daar allemaal gebeurde
quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:53 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ja tis wat.. Is iets van de laatste tijd ..quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:06 schreef sig000 het volgende:
Steeds wanneer ik in nieuw 40+ topic post gaat ie op slot.
jaaaaa Apollo 11quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, je hebt lekker doorgelezen in je vakantie? Ik zal deze ook even bookmarken.
Geen tijd gehad voor Apollo 11 of Chasing the Moon?
Cool hč? Ze maakten het wel extra spannend met die muziekjes etc., maar ik vond het gaaf in elkaar gezet.quote:
Ik zat de laatste weken deep in the rabbit hole zeg maar....de Everest Rabbit hole. Heb 2 boeken besteld die niet op Kindle zijn, die moeten over een paar weken komen. Op mijn Kindle nog drie boeken die ik moet lezen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, je hebt lekker doorgelezen in je vakantie? Ik zal deze ook even bookmarken.
Geen tijd gehad voor Apollo 11 of Chasing the Moon?
Ik herken in sommige users hier iets van wat ik zelf meegemaakt heb. En dat zijn geen fijne dingen.quote:
Truste.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:11 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik vind het weer genoeg voor mijzelf. Ik wens jullie allen veel wijsheid, geduld en gezondheid toe.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:11 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik vind het weer genoeg voor mijzelf. Ik wens jullie allen veel wijsheid, geduld en gezondheid toe.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:11 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik herken in sommige users hier iets van wat ik zelf meegemaakt heb. En dat zijn geen fijne dingen.
Die mensen gaan mij aan het hart. Niet iedereen is in staat om een " normaal " leven te leiden.
Dat er geen begrip voor is , oke. Daar kan ik mee leven. Maar dag in dag uit iemand afbranden, aanhalen, "grapjes" maken. Niet mijn steil stijl.
Maar joh, ik ben fake he? Ik meen dat allemaal niet.
Kloptquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:11 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik herken in sommige users hier iets van wat ik zelf meegemaakt heb. En dat zijn geen fijne dingen.
Die mensen gaan mij aan het hart. Niet iedereen is in staat om een " normaal " leven te leiden.
Dat er geen begrip voor is , oke. Daar kan ik mee leven. Maar dag in dag uit iemand afbranden, aanhalen, "grapjes" maken. Niet mijn steil.
Niks mis met jou.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:11 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dat er geen begrip voor is , oke. Daar kan ik mee leven. Maar dag in dag uit iemand afbranden, aanhalen, "grapjes" maken. Niet mijn steil.
Hij is niet de enige.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:14 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Je zet jezelf voor lul. Je kunt geen post plaatsen zonder Mo te noemen.
Echt mobsessed.
Prima hoorquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:14 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Je zet jezelf voor lul. Je kunt geen post plaatsen zonder Mo te noemen.
Echt mobsessed.
Vind knap dat je dat herkent op een forum waar het lastig bepalen is wat fake is en wat echt.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:11 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ja, jij hebt veel meer humor dan dat.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Wel schattig dat je het voor Mo opneemt
Ah, een grondige studie gedaan dus.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zat de laatste weken deep in the rabbit hole zeg maar....de Everest Rabbit hole. Heb 2 boeken besteld die niet op Kindle zijn, die moeten over een paar weken komen. Op mijn Kindle nog drie boeken die ik moet lezen.
Maar jezus...die Ian Woodall.....Ik wist dat er behoorlijke kritiek was op het gedrag van de South Africans, die waren ook in Camp 4 op die 10e mei. Maar wat er precies allemaal aan de hand was, was niet helemaal duidelijk. Er werd vooral op de andere expedities gefocussed.
Die man is heeft een behoorlijke gedragsstoornis. En iedereen trapte in zijn verhalen. Zijn CV is ook nooit gecheckt. Bleek dat het allemaal verzonnen was. De Walter Mitty van de expeditie noemen ze hem. Ik ben door dat boek heen gevlogen
Slaap wel!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:11 schreef Amphorapotje het volgende:
Er is ook nog zoiets als d.m. he? En voor ik weer afgemaakt word, ik heb ook enorm veel met Ghostbuster gedm't. Nooit een probleem.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Vind knap dat je dat herkent op een forum waar het lastig bepalen is wat fake is en wat echt.
Ik zag ze nog ooit live, samen met Baardaap in Venlo, toen was hij 11 jaar, vergeet ie nooit meer.quote:
Die man heeft nog nooit een summit gehaald! Wel beweerd dat het zo was. En ai ai ai. Je zou het eigenlijk moeten lezen. Hij liegt en verdraaide alles, speelde mensen tegen elkaar uit. Schreeuwde op een gegeven moment tegen de hoofdsponsor: I'll rip your head from your body and stuff it up your arse!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, een grondige studie gedaan dus.Ik lees net in de reviews van dat boek van Vernon dat mensen geen fan zijn van die Woodall inderdaad. Ik kan me nog vaag iets herinneren uit dat boek van Krakauer. Was-ie niet druk met een vrouw of zoiets?
Ah, fijn dat het bericht was overgekomen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:17 schreef Prisha het volgende:
@:Recce oh ja Chasing the Moon staat op mijn lijst. Ik moet eerst van mijn Everest obsessie af![]()
Maar bedankt voor de tip. Had je niet geantwoord maar had je bericht wel gezien en meteen opgezocht. Thanks, very much appreciated
Ow in een DM is het ineens echt? Zo werkt dat toch niet op internet LoL.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:19 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Er is ook nog zoiets als d.m. he? En voor ik weer afgemaakt word, ik heb ook enorm veel met Ghostbuster gedm't. Nooit een probleem.
Oh ja...en mijn mening is dat hij verantwoordelijk is voor de dood van zijn teamgenoot Bruce Herrod, de laatste dode van dat seizoen. Absoluut.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, een grondige studie gedaan dus.Ik lees net in de reviews van dat boek van Vernon dat mensen geen fan zijn van die Woodall inderdaad. Ik kan me nog vaag iets herinneren uit dat boek van Krakauer. Was-ie niet druk met een vrouw of zoiets?
Dat is natuurlijk levensgevaarlijk op zo'n berg.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die man heeft nog nooit een summit gehaald! Wel beweerd dat het zo was. En ai ai ai. Je zou het eigenlijk moeten lezen. Hij liegt en verdraaide alles, speelde mensen tegen elkaar uit. Schreeuwde op een gegeven moment tegen de hoofdsponsor: I'll rip your head from your body and stuff it up your arse!
Hij kreeg een diagnose, in elk geval narcistisch maar nog iets was het. Hij moest ook The LEader genoemd worden. De team arts mocht geen medicijnen voorschrijven, hij wist het beter en alleen hij mocht dat doen....
Echt. Ongeloofelijk.
Tja. Zal dan dat naïeve wel zijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ow in een DM is het ineens echt? Zo werkt dat toch niet op internet LoL.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:21 schreef mario390 het volgende:
nu werd jessie in zijn kont geen baard-haren van gerit hebben![]()
![]()
Je kent de paardenwereld toch wel een beetje? Ben je daar ook zo naïef?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:22 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Tja. Zal dan dat naïeve wel zijn.
wacht ik zoek het even terug. Momentje.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk levensgevaarlijk op zo'n berg.Was de diagnose narcistische persoonlijkheidsstoornis? Misschien ging het wel verder en zat-ie in een soort waan.
Best lekkerquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Traytje Olvarit bestellen met zijn allen?
Nope. Dat is 1 en al grootspraak. Als je ze op de kop zet komt er geen dubbeltje uitrollen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je kent de paardenwereld toch wel een beetje? Ben je daar ook zo naïef?
Veel onweer daar ja, ik hoor het vaak van mijn kennis ookquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:25 schreef mario390 het volgende:
bij ons is deze week geen dag zonder onweer ,erder om 21 00 al ,nu weer maar deze avond mak ik niet uit
Hij wilde z'n radio toch niet uitlenen? Had dat ermee te maken?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh ja...en mijn mening is dat hij verantwoordelijk is voor de dood van zijn teamgenoot Bruce Herrod, de laatste dode van dat seizoen. Absoluut.
Gisterenavond wel en vanmiddag lagen ze naast mekaar, ziet er goed uit weer, hij komt ook van zijn balkon af in de groep nu Elvisquote:
Op Fok zitten er veel met drukke baan zeggen ze.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:26 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Nope. Dat is 1 en al grootspraak. Als je ze op de kop zet komt er geen dubbeltje uitrollen.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:30 schreef sig000 het volgende:
[..]
Op Fok zitten er veel met drukke baan zeggen ze.
Hoax.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:30 schreef sig000 het volgende:
[..]
Op Fok zitten er veel met drukke baan zeggen ze.
Gevonden: "Narcisstic (personality disorder) paranoid delusional"quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk levensgevaarlijk op zo'n berg.Was de diagnose narcistische persoonlijkheidsstoornis? Misschien ging het wel verder en zat-ie in een soort waan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |