Die is stom.quote:
Jah, wanneer je dat gevoel hebt ben je officieel een ouwe kut/lul (doorhalen wat niet van toepassing is) Je er wat van aantrekken is weer een ander verhaalquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Time flies sowieso. Heb het idee hoe ouder ik wordt hoe sneller alles lijkt te gaan. Bizar!
De nazomer is veel fijner.vind ik dan.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat is echt zo ja zomer zowat voorbij weer
Er is altijd wel iemand die nog ouder isquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:48 schreef tonja het volgende:
[..]
Jah, wanneer je dat gevoel hebt ben je officieel een ouwe kut/lul (doorhalen wat niet van toepassing is) Je er wat van aantrekken is weer een ander verhaal
Ik ook wel.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De nazomer is veel fijner.vind ik dan.
Yep, als je daar troost uit kan puttenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Er is altijd wel iemand die nog ouder is
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Leeftijd speelt toch geen rol.quote:
Mwaaaa....quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik wel.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:50 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep, als je daar troost uit kan putten
Soms niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Leeftijd speelt toch geen rol.
Or nah.quote:
Die is stom joh, de enige waar ik een schriftje over heb.quote:
welnee....Mind over matter!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:48 schreef tonja het volgende:
[..]
Jah, wanneer je dat gevoel hebt ben je officieel een ouwe kut/lul
Schriftjes zijn oud en verleden tijd, het gaat om het heden.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die is stom joh, de enige waar ik een schriftje over heb.
Zolang ze over je lullen ben je er nog.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |