Die is stom.quote:
Jah, wanneer je dat gevoel hebt ben je officieel een ouwe kut/lul (doorhalen wat niet van toepassing is) Je er wat van aantrekken is weer een ander verhaalquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Time flies sowieso. Heb het idee hoe ouder ik wordt hoe sneller alles lijkt te gaan. Bizar!
De nazomer is veel fijner.vind ik dan.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat is echt zo ja zomer zowat voorbij weer
Er is altijd wel iemand die nog ouder isquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:48 schreef tonja het volgende:
[..]
Jah, wanneer je dat gevoel hebt ben je officieel een ouwe kut/lul (doorhalen wat niet van toepassing is) Je er wat van aantrekken is weer een ander verhaal
Ik ook wel.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De nazomer is veel fijner.vind ik dan.
Yep, als je daar troost uit kan puttenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Er is altijd wel iemand die nog ouder is
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Leeftijd speelt toch geen rol.quote:
Mwaaaa....quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik wel.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:50 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep, als je daar troost uit kan putten
Soms niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Leeftijd speelt toch geen rol.
Or nah.quote:
Die is stom joh, de enige waar ik een schriftje over heb.quote:
welnee....Mind over matter!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:48 schreef tonja het volgende:
[..]
Jah, wanneer je dat gevoel hebt ben je officieel een ouwe kut/lul
Schriftjes zijn oud en verleden tijd, het gaat om het heden.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die is stom joh, de enige waar ik een schriftje over heb.
Zolang ze over je lullen ben je er nog.quote:
Hij reageert ook overal op.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:53 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Zolang ze over je lullen ben je er nog.![]()
Voorlopig kom je nog in veel posten langs.![]()
Lijkt wel een obsessie soms.
Ik ben popiejopie.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:53 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Zolang ze over je lullen ben je er nog.![]()
Voorlopig kom je nog in veel posten langs.![]()
Lijkt wel een obsessie soms.
Gek, ik was de hele dag niet hier.quote:
quote:
Je dagritme is aardig verschoven dan.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gek, ik was de hele dag niet hier.
Was je bij de buuv?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gek, ik was de hele dag niet hier.
Suiker lenen?quote:
Je bent gewoon een lieve man,helemaal hoe je over Baardaap praat.quote:
Thx.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je bent gewoon een lieve man,helemaal hoe je over Baardaap praat.
Die liefde is zo mooi.de trotsheid van een ekte vader.
Ja, als je iets anders zegt, slaat ie je helemaal de tering met zn maatjes.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je bent gewoon een lieve man,helemaal hoe je over Baardaap praat.
Die liefde is zo mooi.de trotsheid van een ekte vader.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:58 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, als je iets anders zegt, slaat ie je helemaal de tering met zn maatjes.
Ja, ben nog naar de Jumbo gegaan voor bananen.quote:
zijn je ratten aan de schijterij?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Traytje Olvarit bestellen met zijn allen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |