quote:
Meer op Chufkequote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:38 schreef Lyza666 het volgende:
Ik zocht ook op blauw en kwam deze tegen:
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee of het op Deisyy slaat verder.
Veel te snel. Ik had 5 weken inderdaad. Geen idee waar de tijd is geblevenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Jeetje dat gaat snel. Je had 5 weken toch?
Kun je niet in 1 keer alles op slot gooien?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zweet staat op mijn bovenlip van het gesleep met die slotjes.
Daarom werd ik geen Mod.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Kun je niet in 1 keer alles op slot gooien?
Long toesquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:43 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee, dan had er geen boobs maar toes gestaan.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:43 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee, dan had er geen boobs maar toes gestaan.
Wel wat ja. Niet helemaal nog maar het moet maar even zo.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:41 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Oh damn. Wel lekker uitgerust en alles?
Time flies when you're having fun i guess..quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Veel te snel. Ik had 5 weken inderdaad. Geen idee waar de tijd is gebleven
Time flies sowieso. Heb het idee hoe ouder ik wordt hoe sneller alles lijkt te gaan. Bizar!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:45 schreef tonja het volgende:
[..]
Time flies when you're having fun i guess..
Je lijkt me ook ietwat te onrustig om helemaal tot rust te kunnen komen. Als je 't maar fijn hebt gehadquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wel wat ja. Niet helemaal nog maar het moet maar even zo.
Dat is echt zo ja zomer zowat voorbij weerquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Time flies sowieso. Heb het idee hoe ouder ik wordt hoe sneller alles lijkt te gaan. Bizar!
thanks, dat zeker!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:46 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Je lijkt me ook ietwat te onrustig om helemaal tot rust te kunnen komen. Als je 't maar fijn hebt gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |