Oh ja...en mijn mening is dat hij verantwoordelijk is voor de dood van zijn teamgenoot Bruce Herrod, de laatste dode van dat seizoen. Absoluut.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, een grondige studie gedaan dus.Ik lees net in de reviews van dat boek van Vernon dat mensen geen fan zijn van die Woodall inderdaad. Ik kan me nog vaag iets herinneren uit dat boek van Krakauer. Was-ie niet druk met een vrouw of zoiets?
Dat is natuurlijk levensgevaarlijk op zo'n berg.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die man heeft nog nooit een summit gehaald! Wel beweerd dat het zo was. En ai ai ai. Je zou het eigenlijk moeten lezen. Hij liegt en verdraaide alles, speelde mensen tegen elkaar uit. Schreeuwde op een gegeven moment tegen de hoofdsponsor: I'll rip your head from your body and stuff it up your arse!
Hij kreeg een diagnose, in elk geval narcistisch maar nog iets was het. Hij moest ook The LEader genoemd worden. De team arts mocht geen medicijnen voorschrijven, hij wist het beter en alleen hij mocht dat doen....
Echt. Ongeloofelijk.
Tja. Zal dan dat naïeve wel zijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ow in een DM is het ineens echt? Zo werkt dat toch niet op internet LoL.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:21 schreef mario390 het volgende:
nu werd jessie in zijn kont geen baard-haren van gerit hebben![]()
![]()
Je kent de paardenwereld toch wel een beetje? Ben je daar ook zo naïef?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:22 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Tja. Zal dan dat naïeve wel zijn.
wacht ik zoek het even terug. Momentje.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk levensgevaarlijk op zo'n berg.Was de diagnose narcistische persoonlijkheidsstoornis? Misschien ging het wel verder en zat-ie in een soort waan.
Best lekkerquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Traytje Olvarit bestellen met zijn allen?
Nope. Dat is 1 en al grootspraak. Als je ze op de kop zet komt er geen dubbeltje uitrollen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je kent de paardenwereld toch wel een beetje? Ben je daar ook zo naïef?
Veel onweer daar ja, ik hoor het vaak van mijn kennis ookquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:25 schreef mario390 het volgende:
bij ons is deze week geen dag zonder onweer ,erder om 21 00 al ,nu weer maar deze avond mak ik niet uit
Hij wilde z'n radio toch niet uitlenen? Had dat ermee te maken?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh ja...en mijn mening is dat hij verantwoordelijk is voor de dood van zijn teamgenoot Bruce Herrod, de laatste dode van dat seizoen. Absoluut.
Gisterenavond wel en vanmiddag lagen ze naast mekaar, ziet er goed uit weer, hij komt ook van zijn balkon af in de groep nu Elvisquote:
Op Fok zitten er veel met drukke baan zeggen ze.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:26 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Nope. Dat is 1 en al grootspraak. Als je ze op de kop zet komt er geen dubbeltje uitrollen.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:30 schreef sig000 het volgende:
[..]
Op Fok zitten er veel met drukke baan zeggen ze.
Hoax.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:30 schreef sig000 het volgende:
[..]
Op Fok zitten er veel met drukke baan zeggen ze.
Gevonden: "Narcisstic (personality disorder) paranoid delusional"quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk levensgevaarlijk op zo'n berg.Was de diagnose narcistische persoonlijkheidsstoornis? Misschien ging het wel verder en zat-ie in een soort waan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |