Juist ongepast dusquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:27 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik snap je Chuf.De meesten zijn dat vergeten denk ik.
![]()
Was kwalijk, een mod die een relletje opriep.
Ze krijgt nu al kapsones.quote:
ga je eigen feestje even verpesten sjoefquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was OK tot ik de MED bekeek, ongepaste gast die de mededeling doet
Ik ben een snelle leerling.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je neemt nu al het taalgebruik over.
Maak je niet druk.. die kaap is al weer vergeten ..quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:28 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat heeft niets met mijn tweede kaap ooit te maken.
Je maakt je druk om niets.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was OK tot ik de MED bekeek, ongepaste gast die de mededeling doet
Die hebben de meesten al niet eens meerquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik note jullie allemaal de moeder!
Prachtig, ik zou het zo aan mijn muur hangen, maar waar kijk ik naar?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:33 schreef Prisha het volgende:
Feli @:Deisyy
Blue for you![]()
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:33 schreef Prisha het volgende:
Feli @:Deisyy
Blue for you![]()
[ afbeelding ]
Ze heb al wel dr stats curva aan gepastquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze krijgt nu al kapsones.
iets blauwsquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:34 schreef tonja het volgende:
[..]
Prachtig, ik zou het zo aan mijn muur hangen, maar waar kijk ik naar?
Met kunst, mag je zelf interpreterenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:34 schreef tonja het volgende:
[..]
Prachtig, ik zou het zo aan mijn muur hangen, maar waar kijk ik naar?
Als je het zelf maar wetquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Dat heerst kennelijk, dus ligt aan mij
Ja, dat ben jij nu !quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze heb al wel dr stats curva aan gepast
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
iets blauwsik wilde iets mooi blauws voor Dees. Vond deze na even gezocht te hebben.
Lief!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
iets blauwsik wilde iets mooi blauws voor Dees. Vond deze na even gezocht te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |