Het zal mij worst wezen, ik zit aan mijn tweede ronde fonduequote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik keek er ook van op, maar wil verder liever niets horen.
Ik ga lekker evenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik keek er ook van op, maar wil verder liever niets horen.
Het is niks wat jullie niet van hem gezien hebben. Hij ziet gewoon het mooie in iedereen. Ik kan dat niet altijd.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:07 schreef tonja het volgende:
[..]
Ah klap jij eens even uit de school
Oh wat lekker, eet smakelijk.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Het zal mij worst wezen, ik zit aan mijn tweede ronde fondue![]()
Smakelijk !quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Het zal mij worst wezen, ik zit aan mijn tweede ronde fondue![]()
Nee, want het is patat!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
Gaan we nou weer die hele worstdiscussie voeren
Op zich is dat een goede eigenschap.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:08 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Het is meer dat hij soms mensen aantrekt waarvan je zoiets hebt van "die hoef ik echt niet in mijn huis".
Maar FF ziet het goede in iedereen
Dat is een prachtige eigenschapquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:10 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Het is niks wat jullie niet van hem gezien hebben. Hij ziet gewoon het mooie in iedereen. Ik kan dat niet altijd.
Is het ook, alle respect.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is een prachtige eigenschap
Ja dat is lastig, binnenhalen gaat simpel maar hoe kom je er weer vanaf.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:08 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Het is meer dat hij soms mensen aantrekt waarvan je zoiets hebt van "die hoef ik echt niet in mijn huis".
Maar FF ziet het goede in iedereen
Ik vind het een hele positieve eigenschap.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:10 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Het is niks wat jullie niet van hem gezien hebben. Hij ziet gewoon het mooie in iedereen. Ik kan dat niet altijd.
Daar ben ik voor.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:12 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja dat is lastig, binnenhalen gaat simpel maar hoe kom je er weer vanaf.
Zeker weten.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het een hele positieve eigenschap.
Mjah, als we hier met z'n allen te lam zijn voor een fatsoenlijke ontgroening gaan anderen het doen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:12 schreef D. het volgende:
Ik zie dat de jeugd 40+ ook weer heeft gevonden
Daarom mag ik hem ook, gelukkig hebben de meeste hier die eigenschap.quote:
IK heb de test gedaan, gister vroeg ik om een frietje met, vandaag om een patatje met.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Patatten frituur je en dan krijg je patates frites.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |