Ik doe gewoon mijn ding.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, jij hebt nooit nergens last van
jij bent een allemansvriend.quote:
Nee,nix aan de hand.quote:
Is dat zo?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:06 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
jij bent een allemansvriend.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:06 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
jij bent een allemansvriend.
Er was niets ! alleen datquote:
Heb niet het hele geval gezien.. Ik viel er op het einde van het geval in , maar herkende het gevalquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Die arme mensen verloren op alle fronten.
doe niet hoor alles goedquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, we gaan nu de echte Dees leren kennen.
Zo'n meeloper.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:06 schreef Soulraven het volgende:
[..]Is hij echt. Wat niet altijd even leuk is.
IK denk van niet.quote:
Ah klap jij eens even uit de schoolquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:06 schreef Soulraven het volgende:
quote:
Zie !quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:06 schreef Soulraven het volgende:
quote:
Het is meer dat hij soms mensen aantrekt waarvan je zoiets hebt van "die hoef ik echt niet in mijn huis".quote:
Ik zwaai ze uit als mod/babysitterquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:07 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Er was niets ! alleen daterachter, that's all.
Ik keek er ook van op, maar wil verder liever niets horen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:07 schreef tonja het volgende:
[..]
Ah klap jij eens even uit de school
Die liep de vierdaagse, die was drukquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zwaai ze uit als mod/babysitter
Ik hoop dat ze beiden hier gewoon blijven meeposten
Al was qtletertttlel daar nog niet zo fanatiek in
Die is alweer even voorbijquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:10 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Die liep de vierdaagse, die was druk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |