Dat scheelt dan een boel idd.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zijn niet zoveel 'relschoppers' online volgens mij.
quote:
Komt nog wel.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Morgen even lekker alles slottenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nope, zelf al lig je al bijna 80 jaar op dezelfde tegel, het moet steeds weer.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:55 schreef tonja het volgende:
[..]
Jah, in de COS houdt de ontgroening nooit op
De Dees gaat mij Mo-nitoren.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mos...quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:56 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nope, zelf al lig je al bijna 80 jaar op dezelfde tegel, het moet steeds weer.![]()
Pciesquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:57 schreef D. het volgende:
[..]
Allemaal open laten, bloeden vanzelf wel dood
Ben er heer en meester in.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is zelfs een topic voor jou
40+ / Haren verven.
Mijn topic over Mo is gisteren dichtgegooid, misschien kun je het slotje er weer af halenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is zelfs een topic voor jou
40+ / Haren verven.
Ik schijn popiejopie te zijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:58 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn topic over Mo is gisteren dichtgegooid, misschien kun je het slotje er weer af halen
Formaliteit,en ik vraag het voor een vriend.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:59 schreef D. het volgende:
[..]
Is wel nodig aangezien je nog niet weet dat het Deisyy is
+1.Vooral Nizno was een leuke.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:00 schreef D. het volgende:
Nizno en qltetellltel, bedankt voor het babysitten
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Formaliteit,en ik vraag het voor een vriend.
Vegen!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deisyy gaat even stoffer en blik pakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:01 schreef tonja het volgende:
[..]
Vegen!![]()
Thanks en anderen natuurlijk ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Nou, nou, ik vond ze hier heel aardig hoor !quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:00 schreef D. het volgende:
Nizno en qltetellltel, bedankt voor het babysitten
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:01 schreef tonja het volgende:
[..]
Vegen!![]()
De enige waardige opvolger voor Sas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Waar zeg ik dan dat ze onaardig waren?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:02 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nou, nou, ik vond ze hier heel aardig hoor !
Een goede keus,na Mootie natuurlijk.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thanks en anderen natuurlijk ook!
Mogen hier natuurlijk ook gewoon blijven postenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:02 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nou, nou, ik vond ze hier heel aardig hoor !
Ik had geen last van ze.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mogen hier natuurlijk ook gewoon blijven posten
Zie je vaak gebeuren.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jammer dat je nu al veranderd bent
Dat is MOD eigen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waar beweer ik het tegendeel?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mogen hier natuurlijk ook gewoon blijven posten
Macht doet gekke dingen met mensen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij merkt het ook?quote:
Haags niet.quote:
Dat spreek ik niet tegen !quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:04 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Macht doet gekke dingen met mensen.
Ja, we gaan nu de echte Dees leren kennen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:04 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Macht doet gekke dingen met mensen.
Die arme mensen verloren op alle fronten.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:05 schreef chufi het volgende:
@:Marsani kijk Mr Frank Visser ff terug ... ging over erfscheiding en zicht op ....
Ik doe gewoon mijn ding.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, jij hebt nooit nergens last van
jij bent een allemansvriend.quote:
Nee,nix aan de hand.quote:
Is dat zo?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:06 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
jij bent een allemansvriend.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:06 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
jij bent een allemansvriend.
Er was niets ! alleen datquote:
Heb niet het hele geval gezien.. Ik viel er op het einde van het geval in , maar herkende het gevalquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Die arme mensen verloren op alle fronten.
doe niet hoor alles goedquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, we gaan nu de echte Dees leren kennen.
Zo'n meeloper.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:06 schreef Soulraven het volgende:
[..]Is hij echt. Wat niet altijd even leuk is.
IK denk van niet.quote:
Ah klap jij eens even uit de schoolquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:06 schreef Soulraven het volgende:
quote:
Zie !quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:06 schreef Soulraven het volgende:
quote:
Het is meer dat hij soms mensen aantrekt waarvan je zoiets hebt van "die hoef ik echt niet in mijn huis".quote:
Ik zwaai ze uit als mod/babysitterquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:07 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Er was niets ! alleen daterachter, that's all.
Ik keek er ook van op, maar wil verder liever niets horen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:07 schreef tonja het volgende:
[..]
Ah klap jij eens even uit de school
Die liep de vierdaagse, die was drukquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zwaai ze uit als mod/babysitter
Ik hoop dat ze beiden hier gewoon blijven meeposten
Al was qtletertttlel daar nog niet zo fanatiek in
Die is alweer even voorbijquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:10 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Die liep de vierdaagse, die was druk
Het zal mij worst wezen, ik zit aan mijn tweede ronde fonduequote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik keek er ook van op, maar wil verder liever niets horen.
Ik ga lekker evenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik keek er ook van op, maar wil verder liever niets horen.
Het is niks wat jullie niet van hem gezien hebben. Hij ziet gewoon het mooie in iedereen. Ik kan dat niet altijd.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:07 schreef tonja het volgende:
[..]
Ah klap jij eens even uit de school
Oh wat lekker, eet smakelijk.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Het zal mij worst wezen, ik zit aan mijn tweede ronde fondue![]()
Smakelijk !quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Het zal mij worst wezen, ik zit aan mijn tweede ronde fondue![]()
Nee, want het is patat!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
Gaan we nou weer die hele worstdiscussie voeren
Op zich is dat een goede eigenschap.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:08 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Het is meer dat hij soms mensen aantrekt waarvan je zoiets hebt van "die hoef ik echt niet in mijn huis".
Maar FF ziet het goede in iedereen
Dat is een prachtige eigenschapquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:10 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Het is niks wat jullie niet van hem gezien hebben. Hij ziet gewoon het mooie in iedereen. Ik kan dat niet altijd.
Is het ook, alle respect.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is een prachtige eigenschap
Ja dat is lastig, binnenhalen gaat simpel maar hoe kom je er weer vanaf.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:08 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Het is meer dat hij soms mensen aantrekt waarvan je zoiets hebt van "die hoef ik echt niet in mijn huis".
Maar FF ziet het goede in iedereen
Ik vind het een hele positieve eigenschap.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:10 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Het is niks wat jullie niet van hem gezien hebben. Hij ziet gewoon het mooie in iedereen. Ik kan dat niet altijd.
Daar ben ik voor.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:12 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja dat is lastig, binnenhalen gaat simpel maar hoe kom je er weer vanaf.
Zeker weten.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het een hele positieve eigenschap.
Mjah, als we hier met z'n allen te lam zijn voor een fatsoenlijke ontgroening gaan anderen het doen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:12 schreef D. het volgende:
Ik zie dat de jeugd 40+ ook weer heeft gevonden
Daarom mag ik hem ook, gelukkig hebben de meeste hier die eigenschap.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |