Gefeliciteerd met je nieuwe functie!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:46 schreef Deisyy het volgende:
Thanks! En verder gewoon lief blijven graag.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gaan we het hele topic vol YT's posten, heer cafca?
Je weet dat je dat nooit moet zeggen he.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:46 schreef Deisyy het volgende:
Geen Ziggo,ken wel het verhaal.Kan me er nog steeds kwaad om maken.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:40 schreef Gooddeal het volgende:
@:FreshFruit heb jij Ziggo sport? Docu over het faillissement van Eurocommerce. Hoe dat verliep met het veilen van die paarden. Aangrijpend.
Blijven?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:46 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:46 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Je weet dat je dat nooit moet zeggen he.
Ik ga graag van het positieve uitquote:
Werk aan de winkelquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:46 schreef Deisyy het volgende:
Omptibompties.quote:
Hey man!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
Feli Dees.Succes met dit zooitje ongeregeld.
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:46 schreef Deisyy het volgende:
Feli met je nieuwe collega.quote:
Tetten op zn Oostenrijks. In de oven.quote:
Komt hartstikke goed. Welkom collega.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Ik ga graag van het positieve uit
Hoest met jou?quote:
Die 4 oudjes, en die verzorgers die ze moesten opladen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Geen Ziggo,ken wel het verhaal.Kan me er nog steeds kwaad om maken.
Dat zielige gedoe is leuk voor de KLB.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:47 schreef D. het volgende:
[..]
Werk aan de winkel
40+ / Dit is een k*ttopic!
Veel succes, ik hoop dat je weinig te doen hebt.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:46 schreef Deisyy het volgende:
Wat ben je weer snelquote:
Zelfs een kuttopic moet je even de kans geven.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:51 schreef Lyza666 het volgende:
Ze is nog niet zo vlot, onze nieuwe mod.
Het had potentiequote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zelfs een kuttopic moet je even de kans geven.
Nou, even dan.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zelfs een kuttopic moet je even de kans geven.
Kutmod!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik ook.quote:
Net een dutje gedaan,even kijken wat de avond brengt.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ME
Vroeg naar bed, beetje drukke dagen gehad.
Met jou?
Dat scheelt dan een boel idd.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zijn niet zoveel 'relschoppers' online volgens mij.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |