Is ook 1 van mijn favoriete eigenschappen aan hem.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daarom mag ik hem ook, gelukkig hebben de meeste hier die eigenschap.
Mooien kaap Bro.quote:
TYquote:
Niet dat ik het DEES niet gun, maar om ons als seniele oudjes achter een laptop neer te zetten vind ik zeer ongepastquote:
Touchy much?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet dat ik het DEES niet gun, maar om ons als seniele oudjes achter een laptop neer te zetten vind ik zeer ongepast
Van de crew moet je het hebben..
MED / We hebben een nieuwe moderator op 40+ ! Welkom Deisyy!
Man3quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet dat ik het DEES niet gun, maar om ons als seniele oudjes achter een laptop neer te zetten vind ik zeer ongepast
Da's zo'n relschopper uit VBL die ze nu FA gemaakt hebben, gewoon negerenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
IK had iets anders in petto en ben niet blij met je kaap Potje..quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:18 schreef Amphorapotje het volgende:
En ik ben een piraat want ik kaapte![]()
Je vat het iets te negatief op denk ik.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Neem vooral alles heel serieus.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat-ie gekaapt heeft.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
IK had iets anders in petto en ben niet blij met je kaap Potje..
Die was ook mooi.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het stond jou ook mooi hoor Moots!
Hierblijven jij.quote:
Ik ben wel nieuwsgierig, kunnen we deze even snel volposten?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:21 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat-ie gekaapt heeft.
Ja dezelfde die toen in VBL opriep om Soury ff af te slachten ...quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:20 schreef D. het volgende:
[..]
Da's zo'n relschopper uit VBL die ze nu FA gemaakt hebben, gewoon negeren
Welnu, bij deze, sorry. Ik vond het wel gevat en toepasselijk, vandaar.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
IK had iets anders in petto en ben niet blij met je kaap Potje..
Ja ik vind het negatieve image bashingquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je vat het iets te negatief op denk ik.
Allemaal klaar om te kapen dan.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben wel nieuwsgierig, kunnen we deze even snel volposten?
Dat is wel een dingetje.quote:
quote:
Ik niet eigenlijk. Vond het wel grappig gevonden ook.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik vind het negatieve image bashing
Nee dat is het niet Lucky.. Ik denk dat Dees een prima mod zal zijn.. Ik heb er echt geen zin inquote:
Ach ik vind het wel een goede. Het houd de kleuters misschien weg.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Is het ook, geniepig kereltje is dat die FA.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou dezelfde foto hebben kunnen kiezen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik niet eigenlijk. Vond het wel grappig gevonden ook.
Volgens mij hebben we hem weleens als OP gehadquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou dezelfde foto hebben kunnen kiezen.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:24 schreef chufi het volgende:
Ik denk dat Dees een prima mod zal zijn.
Ja jij ben tzo normaal ookquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou dezelfde foto hebben kunnen kiezen.
Plausibel.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we hem weleens als OP gehad
Yep.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we hem weleens als OP gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |