Ik ben wel nieuwsgierig, kunnen we deze even snel volposten?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:21 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat-ie gekaapt heeft.

Ja dezelfde die toen in VBL opriep om Soury ff af te slachten ...quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:20 schreef D. het volgende:
[..]
Da's zo'n relschopper uit VBL die ze nu FA gemaakt hebben, gewoon negeren

Welnu, bij deze, sorry. Ik vond het wel gevat en toepasselijk, vandaar.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
IK had iets anders in petto en ben niet blij met je kaap Potje..

Ja ik vind het negatieve image bashingquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je vat het iets te negatief op denk ik.

Allemaal klaar om te kapen dan.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben wel nieuwsgierig, kunnen we deze even snel volposten?

Dat is wel een dingetje.quote:

quote:

Ik niet eigenlijk. Vond het wel grappig gevonden ook.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik vind het negatieve image bashing

Nee dat is het niet Lucky.. Ik denk dat Dees een prima mod zal zijn.. Ik heb er echt geen zin inquote:

Ach ik vind het wel een goede. Het houd de kleuters misschien weg.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]

Is het ook, geniepig kereltje is dat die FA.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]

Ik zou dezelfde foto hebben kunnen kiezen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik niet eigenlijk. Vond het wel grappig gevonden ook.

Volgens mij hebben we hem weleens als OP gehadquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou dezelfde foto hebben kunnen kiezen.

quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:24 schreef chufi het volgende:
Ik denk dat Dees een prima mod zal zijn.

Ja jij ben tzo normaal ookquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou dezelfde foto hebben kunnen kiezen.

Plausibel.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we hem weleens als OP gehad

Yep.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we hem weleens als OP gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |