Ik met jou ook niet, met je zuig posts en dan beweren dat je het goede ziet in mensenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:04 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Het gekke is dat ik met jou totaal geen medelijden heb.

Arno? Gratje? Snick? Zeg maar. Ohhh Elvis natuurlijk.quote:

Man4-5quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:04 schreef mario390 het volgende:
4 of 5 zijn nu in en douche man man![]()

Met wie wel?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:04 schreef Gooddeal het volgende:
[..]

Hoe dúrven ze! Douchen. Viespeukenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:04 schreef mario390 het volgende:
4 of 5 zijn nu in en douche man man![]()

Ik ga weer op hem stemmen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:04 schreef Gooddeal het volgende:
[..]

vertel mij watquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel heb je nu net een week vakantie.

quote:

Ik zuig? Oke.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik met jou ook niet, met je zuig posts en dan beweren dat je het goede ziet in mensen

Ah, je hebt lekker doorgelezen in je vakantie? Ik zal deze ook even bookmarken.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
vertel mij wat![]()
oeh! Ik heb een hele interessante boek gevonden. Van Ken Vernon. Die maakte deel uit van de Sunday Times South African Expedition in 1996. Jezus wat daar allemaal gebeurde

quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:53 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Zolang ze over je lullen ben je er nog.![]()
Voorlopig kom je nog in veel posten langs.![]()
Lijkt wel een obsessie soms.

Ja tis wat.. Is iets van de laatste tijd ..quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:06 schreef sig000 het volgende:
Steeds wanneer ik in nieuw 40+ topic post gaat ie op slot.

jaaaaa Apollo 11quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, je hebt lekker doorgelezen in je vakantie? Ik zal deze ook even bookmarken.
Geen tijd gehad voor Apollo 11 of Chasing the Moon?

Cool hč? Ze maakten het wel extra spannend met die muziekjes etc., maar ik vond het gaaf in elkaar gezet.quote:

Ik zat de laatste weken deep in the rabbit hole zeg maar....de Everest Rabbit hole. Heb 2 boeken besteld die niet op Kindle zijn, die moeten over een paar weken komen. Op mijn Kindle nog drie boeken die ik moet lezen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, je hebt lekker doorgelezen in je vakantie? Ik zal deze ook even bookmarken.
Geen tijd gehad voor Apollo 11 of Chasing the Moon?

Ik herken in sommige users hier iets van wat ik zelf meegemaakt heb. En dat zijn geen fijne dingen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |