quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar ik zit midden in mijn squatcs nog 200
Vies!quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat is er mis met tonijn? Vangen jullie die niet in Noordwijk?
Dan smaken die ook naar tonijnquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij vindt alles vies. Je kunt toch gewoon handschoenen aantrekken?
Omdat je limp loopt?quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Word ik gevraagd om mee te doen voor Mister Olimpiaik kom om te trainen mensen man3
Om de vloer van de zaal te vegen, zeker?quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Word ik gevraagd om mee te doen voor Mister Olimpiaik kom om te trainen mensen man3
En dan maandag weer met Ghostbuster naar de sportschool?quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:02 schreef TillyB het volgende:
[..]
In het weekend wat meer, dan ga ik los
quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dan maandag weer met Ghostbuster naar de sportschool?
De rechter is Stavros toch?quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, zij horen bij elkaar. Dat vindt de rechter ook.
De rechter is degene die Amanda nu ook als medeplichtige ziet. De rechter op de foto is idd Stavros.quote:
Aangifte tegen mieren doen vanwege een vliegverbod?quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vliegende?
Heb je nog aangifte gedaan?
Hij is wel klein.quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De rechter is degene die Amanda nu ook als medeplichtige ziet. De rechter op de foto is idd Stavros.
Dat kan, mits het verbod duidelijk is aangegeven.quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Aangifte tegen mieren doen vanwege een vliegverbod?
Ik vond Prisha helemaal niet zo klein lijken toen ze aan dat gebouw hingquote:Op donderdag 18 juli 2019 16:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
1.15m Hij is een oom van Prisha.
Ik wilde je nog een hart onder de riem steken ivm die buren van je.quote:
Was in Madurodam, toch?quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond Prisha helemaal niet zo klein lijken toen ze aan dat gebouw hing
Het is een Griek.quote:
klopt dat dat dat je de hele nacht gepostet heeft?quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wilde je nog een hart onder de riem steken ivm die buren van je.
Ik zou waarschijnlijk gek en zeer agressief daarvan worden, maar da's ook niet de juiste weg.
Nee.quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
klopt dat dat dat je de hele nacht gepostet heeft?
Dank je! Komt vast goed, heb al aangifte gedaan.quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wilde je nog een hart onder de riem steken ivm die buren van je.
Ik zou waarschijnlijk gek en zeer agressief daarvan worden, maar da's ook niet de juiste weg.
Verstandig!quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:24 schreef Marsani het volgende:
[..]
Dank je! Komt vast goed, heb al aangifte gedaan.
Burengedoe kan je leven behoorlijk verzieken.quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:24 schreef Marsani het volgende:
[..]
Dank je! Komt vast goed, heb al aangifte gedaan.
Dit is een relatief rustige SC.quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Burengedoe kan je leven behoorlijk verzieken.
Ben blij dat het hier relatief rustig is.
Wijkagent was hier weer en zei: ik raad je met klem aan om aangifte te doen. Zie tegen het gedoe op maar als dit het beste is moet het maar.quote:
Goed dat hij wel achter die beslissing staat, leuk is het niet, maar wel terecht.quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:27 schreef Marsani het volgende:
[..]
Wijkagent was hier weer en zei: ik raad je met klem aan om aangifte te doen. Zie tegen het gedoe op maar als dit het beste is moet het maar.
Die hebben wij niet nodig, wij zeiken elkaar wel af zonder.quote:
Ga je komend weekend naar Amersfoort?quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die hebben wij niet nodig, wij zeiken elkaar wel af zonder.
Yeps.quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga je komend weekend naar Amersfoort?
quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:41 schreef Recce het volgende:
De muhammahaha is goedgekeurd! Volgende keer iets dunner smeren, het is wel een beetje pittig.
Fijn dat je die steun ook krijgt, dat voelt vast prettiger.quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:27 schreef Marsani het volgende:
[..]
Wijkagent was hier weer en zei: ik raad je met klem aan om aangifte te doen. Zie tegen het gedoe op maar als dit het beste is moet het maar.
Ik kan mij prima redden in het donker.quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben toch het licht in jouw duisternis?
Ik weet het, in jouw lijf klopt het hart van een koempel.quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kan mij prima redden in het donker.
Koempel.quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik weet het, in jouw lijf klopt het hart van een kompel.
quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
1.15m Hij is een oom van Prisha.
Gelukkigquote:
Kersenquote:
Mijn ouders waren lid van de Zwarte Knoop. Principieel tegen het gebruik van kolen, echte linksche rakkers.quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dankzij deze man hadden jouw ouders warme handen.
Alle mijnwerkers waren linkser dan links.quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mijn ouders waren lid van de Zwarte Knoop. Principieel tegen het gebruik van kolen, echte linksche rakkers.
Mijn oma de blauwe, haar man een geheime plek in de boekenkastquote:Op donderdag 18 juli 2019 16:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mijn ouders waren lid van de Zwarte Knoop. Principieel tegen het gebruik van kolen, echte linksche rakkers.
Ik hou er niet zo vanquote:
quote:
Bramen !!!!!quote:
Mijn ex schoonmoeder van de Zevende Dags Adventisten.quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn oma de blauwe, haar man een geheime plek in de boekenkast
Alsof alles over jou gaat.quote:
Trampoline en zwembad buiten.. Tofquote:Op donderdag 18 juli 2019 16:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Jankende kut kinderen hier,ros ze de schuur in ofzo
Grapjes over mijn vader die al 38 jaar geleden overleden is durf je niet recht in mijn gezicht te maken.quote:
Ohhh dat wist ik nietquote:
Die had ook geen humor zekerquote:Op donderdag 18 juli 2019 16:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Grapjes over mijn vader die al 38 jaar geleden overleden is durf je niet recht in mijn gezicht te maken.
Zou je eens moeten doen.![]()
Lastig ook, want je zit in het donker. Kan je gezicht niet zien.quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Grapjes over mijn vader die al 38 jaar geleden overleden is durf je niet recht in mijn gezicht te maken.
Zou je eens moeten doen.![]()
Ik moet er wel om lachenquote:
Wie weet krijg je wel een biertje.quote:
Nee, hij geeft een rondje.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wie weet krijg je wel een biertje.
Daar ist ie ik moest net aan je denkenquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Blikje Cola.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar ist ie ik moest net aan je denken
Ja lach maarquote:
Scheisse wijf ofzoquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom denk je van poepen?
nee Kim Wilde heeft gezongen
Jij denkt dat Kim Wilde niet poept?quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom denk je van poepen?
nee Kim Wilde heeft gezongen
Mens is live niet om aan te zien, zag haar in het voorprogramma van Bowie, heb anderhalf nummer gezien en geluisterd en toen ben ik buiten een jonko gaan roken.quote:
Poep uit haar mond dusquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mens is live niet om aan te zien, zag haar in het voorprogramma van Bowie, heb anderhalf nummer gezien en geluisterd en toen ben ik buiten een jonko gaan roken.
Goh, dat hoor ik voor het eerst. Vertel daar eens wat meer over.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mens is live niet om aan te zien, zag haar in het voorprogramma van Bowie, heb anderhalf nummer gezien en geluisterd en toen ben ik buiten een jonko gaan roken.
Was ze ook niet een dochter van IEMAND ofzoquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het was gewoon poep.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Goh, dat hoor ik voor het eerst. Vertel daar eens wat meer over.
Yeps.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Was ze ook niet een dochter van IEMAND ofzo
Ik zit nog te wachten. Het gesprek wat ik 1,5 week geleden heb gehad verliep goed en ik zou voor een 2de gesprek worden uitgenodigd. Gisteren gebeld dat ik niets meer gehoord heb en kreeg ik te horen dat ze besloten hadden om toch maar geen extra mensen aan te nemen.quote:
Vandaarquote:
Ik zal voor je duimen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit nog te wachten. Het gesprek wat ik 1,5 week geleden heb gehad verliep goed en ik zou voor een 2de gesprek worden uitgenodigd. Gisteren gebeld dat ik niets meer gehoord heb en kreeg ik te horen dat ze besloten hadden om toch maar geen extra mensen aan te nemen.
quote:
Men vond dat zij de looks had, ik vond het een chagrijnige kop.quote:
Zeker weten, anders was ik niet gegaan.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Speelde Adrian Belew toen gitaar bij David Bowie?
Ik werd gisteren gebeld voor een interessante baan. Tenminste ook wat dichter bij huis.quote:
Ja ik ook, Cambodia was wel een aardig nummer daar paste die smoel prima bijquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Men vond dat zij de looks had, ik vond het een chagrijnige kop.
Dat vermoedde ik al.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zeker weten, anders was ik niet gegaan.
om dat gaat het niet je verdraaid allesquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij denkt dat Kim Wilde niet poept?
Nou niet echtquote:
quote:
Die OP slaat ook negens op,quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:10 schreef Soury het volgende:
Ik heb al een paar dagen geen stats gezien. Niet dat het me boeit maar de OP omzeep brengen heeft er vast iets mee te maken
quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voor het zingen ging ze altijd even poepen.
wat is er mis met een tosti?quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die OP slaat ook negens op,
Ja, als een lul op een drumstel, maar goed, da's mijn bescheiden mening.
Staat op YTquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ze moest al poepen toen ze stond te 'zingen', dat hoorde en zag je duidelijk.
volgende keer deze opsturenquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Omdat ik anders een volledige tekening maak waar ik uuuuren aan werk en dan kan ik net zo goed dáár geld voor vragen
en je voelt het precies, ik kan niet tegen niet perfect
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dat ze wel een paar aardige liedjes heeft gemaakt maar je moet haar idd niet live horen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:14 schreef FANN het volgende:
[..]
volgende keer deze opsturen
Krijgt ze bananenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
wanneer? wat praat je vor onzin?quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Geen theedoeken in zijn supermarkt mandjequote:Op donderdag 18 juli 2019 17:15 schreef FANN het volgende:
Chuf........?
Ik las het over je lenzen! Gefeliciteerd
Ik luister hoofdzakelijk naar live muziek, al dan niet opgenomen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind dat ze wel een paar aardige liedjes heeft gemaakt maar je moet haar idd niet live horen.
Ja ik ben helemaal weer blijquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:15 schreef FANN het volgende:
Chuf........?
Ik las het over je lenzen! Gefeliciteerd
Nieuwe Lenzen vergoed.... scheelt een bak geldquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen theedoeken in zijn supermarkt mandje
Is het de poen niet is het wel dat het tweede oog redelijk snel is.quote:
Idd, ik luister ook graag naar concerten maar dan moeten ze wel goed kunnen zingen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik luister hoofdzakelijk naar live muziek, al dan niet opgenomen.
Hou van 'onvolkomenheden', die er soms toch zijn, die maken het juist interessant.
En strak.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zag haar in 1983, toen was ze nog goed bij stem.
quote:
Ja dan zijn we er vanafquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Is het de poen niet is het wel dat het tweede oog redelijk snel is.
dat was ze 1990,1993 2002 ookquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zag haar in 1983, toen was ze nog goed bij stem.
Dat kan ik mij voorstellen, ik ben ook blij voor je.quote:
ik bedoel wat was met kim wilde?quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kim Wilde deed het voorprogramma dus....
Wat tof. Bril ritueel verbrandenquote:
Ik vanavond weer ......quote:
is best wel wáárquote:Scherder, werkzaam als hoogleraar aan de Vrije Universiteit, stelt dat wandelen de mens creatiever maakt. "Ons cognitieve brein wordt gedurende de hele dag belast: momenten van rust zijn er bijna niet, omdat ons werk en onze smartphone veel aandacht opeisen. Met wandelen laat je die druk letterlijk van je af vallen. Daardoor gaan we weer mijmeren en creatief zijn."
"Bijvoorbeeld dat probleem waar je de hele ochtend over hebt lopen tobben", vervolgt Scherder. "Na een wandeling heb je vaak ineens de oplossing. Doordat het brein ontspant, activeert het 'default mode netwerk'. Hoewel je niet meer bewust met het probleem bezig bent, werken je hersenen op de achtergrond aan een oplossing."
Meer empathie tijdens wandeling
Bovendien is wandelen in gezelschap een sociale bezigheid, zegt Scherder. "Tijdens het wandelen kom je echt een paar gesprekslagen verder dan normaal. Dat heeft voornamelijk te maken met de fasciculus uncinatus, een verbinding tussen je frontale en temporale hersenkwab. Deze gebruik je om te navigeren, maar maakt ook empathie aan. Daardoor zul je meer invoelend zijn en ontwikkel je sneller een band met de ander."
Erika Bakker (56) wandelt haar hele leven al regelmatig, maar kreeg pas echt de smaak te pakken toen ze een relatie kreeg met Fok Vleeshakker. Het tweetal begon, samen met de zus en zwager van Vleeshakker, met het bewandelen van het Pieterpad (498 km). "Daardoor ontstond er een sterke band tussen ons vier."
“Wandelen leent zich uitstekend voor het hebben van een moeilijk gesprek”
Erik Scherder, neuropsycholoog
"Je trekt zo lang met elkaar op en hebt echt de tijd voor elkaar", verklaart Bakker. "We maakten veel lol, maar de gesprekken gingen soms ook de diepte in. Dan praat je over vroeger en over andere onderwerpen die je normaal niet zo makkelijk aansnijdt."
Scherder onderstreept die zienswijze. "Wandelen leent zich uitstekend voor het hebben van een moeilijk gesprek. Je stimuleert er namelijk de prefrontale cortex mee, de plek in je hersenen waar redenerend vermogen en zelfreflectie ontstaat. Daarnaast werkt het als een mooie remming op stress. Je bent daarom kalm en zult minder opgefokt zijn wanneer iets je niet bevalt."
Daarnaast zorgt wandelen voor meer alertheid. "Je kent het wel: het is laat in de middag en je oogleden zakken langzaam naar beneden. Het liefst zou je helemaal niets meer doen, maar je moet nog dat ene vervelende klusje afmaken. Dit zijn allemaal tekenen dat je hersenstam op een laag niveau functioneert. Ik kan iedereen aanraden om dat moment aan te grijpen om een wandeling te maken. De dufheid is dan binnen een mum van tijd verdwenen."
TL,DRquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vanavond weer ......![]()
https://www.nu.nl/uit/596(...)ichaam-en-geest.html
Wat is eigenlijk het nut van een wandeling? Neuropsycholoog Erik Scherder legt het uit.
[..]
is best wel wáár
Of een bril opzettenquote:
Geramde rot en stempelbroodquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik eet vanavond Kindstuber dunckelstreßchen.
Wat eten jullie vanavond?
iets andersquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik eet vanavond Kindstuber Dunckelstreßchen.
Nee dat moet je zelf organiserenquote:
Wat is dat?quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vond die TV-shows van hem leuk.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het nut van een wandeling? Neuropsycholoog Erik Scherder legt het uit.
[..]
is best wel wáár
mooie naam ookquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:26 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
is best wel wáár
snijnijboontjes, aardappelen en een vegabraadworstquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Oh echt, wat liefquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoi! missieeend wat al op je te wachten ....
Heb mijn eigen eten net opquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je het net op hebt dan weet je toch wat het is?
Bonushond ofzoquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga wel googlen of er leuke acties zijn
ik ken die hele man nietquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vond die TV-shows van hem leuk.
quote:
Ik vind het een hele toffe en sympathieke vent. Hij kan ook hel goed uitleggen.quote:
oké.... ik zei al... ik ken hem niet, maar wat in dat artikel staat zit wel waarheid in...quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het een hele toffe en sympathieke vent. Hij kan ook hel goed uitleggen.
Ben jij eigenlijk de eerste die een streepjes shirt kreeg in 40 plusquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het een hele toffe en sympathieke vent. Hij kan ook hel goed uitleggen.
Lekkerquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Rijst met kip en groenten met woksaus
Geen roze trui?quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk de eerste die een streepjes shirt kreeg in 40 plusVolgens mij wel
Petzi toch?quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk de eerste die een streepjes shirt kreeg in 40 plusVolgens mij wel
Ze hebben ook stippen sokken hierquote:
quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:35 schreef FANN het volgende:
[..]
oké.... ik zei al... ik ken hem niet, maar wat in dat artikel staat zit wel waarheid in...
dat bedoelde ik.. snap ie?
Oh echt gemistquote:
Ik klik het niet aan die smoel staat me niet aanquote:
pissen.quote:
Dat vroeg ik mij ook al af.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dus tweedequote:
In dit topic ben je dan prima op je plek.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:40 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik werd hier afgezet in een dwangbuis
oh.... ik zat even in en ander topic....quote:
ook nog een lekker toetje na?quote:
Ze moest en gingquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat is dat vor onzin dat je gezien heeft in masatricht kim moeste poepen?
Lees even begrijpend terug.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat is dat vor onzin dat je gezien heeft in masatricht kim moeste poepen?
Het voelde gelijk goed.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In dit topic ben je dan prima op je plek.
Hahahaha en mensen beoordelen omdat ze die van jou niet aanklikken. Moet niet gekker wordenquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:41 schreef FANN het volgende:
[..]
oh.... ik zat even in en ander topic....
doe eens een korte samenvatting.. geen zin in toepjes nu
Niet alles tegelijk ! Rusten afwachten.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
ook nog een lekker toetje na?
Doe ik straksquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
ook nog een lekker toetje na?
Dat valt niet samen te vatten.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:41 schreef FANN het volgende:
[..]
oh.... ik zat even in en ander topic....
doe eens een korte samenvatting.. geen zin in toepjes nu
Fuck off ofzoquote:
Ik heb nog nooit een van FANN aangeklikt nadat ik 1 keer op een Yanni klikte.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahahaha en mensen beoordelen omdat ze die van jou niet aanklikken. Moet niet gekker worden
ga poepenquote:
quote:
quote:
Het was een bagger voorprogramma voor iemand als Bowie, wat begrijp je er niet aan?quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar dat kann je toch niet weten wat zij moest
Dat krijg je in 2025 in je smoel terugquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een van FANN aangeklikt nadat ik 1 keer op een Yanni klikte.
huhquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahahaha en mensen beoordelen omdat ze die van jou niet aanklikken. Moet niet gekker worden
Google.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat krijg je in 2025 in je smoel terug
je zei zij moest scheissenquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het was een bagger voorprogramma voor iemand als Bowie, wat begrijp je er niet aan?
Ik had vla met slagroom.quote:
Verse room?quote:
Ja, zo'n gezicht trok ze toen ze 'zong'.quote:
Ik mot die but uit een bus niet hebben.quote:
Dubbelvla. Vanille en chocolade.quote:
Ja dat ik het filmpje moest aanklikken die je voor Piet Verdriet had geplaatst dan zou ik het wel snappenquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:45 schreef FANN het volgende:
[..]
huhjij wordt steeds gekker lijkt wel
ik zat het filmpje te kijken van Joost........
[ququote:Op donderdag 18 juli 2019 17:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een van FANN aangeklikt nadat ik 1 keer op een Yanni klikte.
pfffffffffffff have Fun jullie twee.. ik ga effe zappen..quote:]Op donderdag 18 juli 2019 17:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat krijg je in 2025 in je smoel terug
IK WIL DAT ZELF MENGEN.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mot die but uit een bus niet hebben.
[..]
Dubbelvla. Vanille en chocolade.
Zekersquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:47 schreef FANN het volgende:
[..]
[qu
[..]
pfffffffffffff have Fun jullie twee.. ik ga effe zappen..
DAT DOE IK OOK.quote:
Laters.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:47 schreef FANN het volgende:
[..]
[qu
[..]
pfffffffffffff have Fun jullie twee.. ik ga effe zappen..
Chocolade mousse is veel lekkerder.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:49 schreef Soury het volgende:
Ik heb al 30 jaar geen vla gegeten. Ik heb trek in hopjes vla nu
Ik had gisteren zelfgemaakte custardvla met kersen, was best lekkerquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:49 schreef Soury het volgende:
Die vind ik ook lekker.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:49 schreef Soury het volgende:
Oh lekker, heb ik toevallig ook in huisquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mot die but uit een bus niet hebben.
[..]
Dubbelvla. Vanille en chocolade.
En dan ook precies ene hele gele en andere helft chocoquote:
eet smakelijkquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh lekker, heb ik toevallig ook in huis
Die is ook lekker..quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:49 schreef Soury het volgende:
Piet had die geplaatst niet ik.....quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat ik het filmpje moest aanklikken die je voor Piet Verdriet had geplaatst dan zou ik het wel snappen
Ik dacht al dat het te belangrijk was om niet te vermelden.quote:
Doen we.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Piet had die geplaatst niet ik.....
maar ik heb hem wél aangeklikt...... ik vond het grappig
en gelijk Lyzy666 op mijn dak... die had heb ook niet eens aangeklikt.........
jullie zijn een raar stelletje hiero.....
zoek het maar effe uit........
@Recce Apollo 11 is dus een aanrader als ik je zo hoor! bedankt nog voor de review (soort van). Ik ga ookquote:
Laat je niet gek maken.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zet vaak de ondertiteling uit.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
@:Recce Apollo 11 is dus een aanrader als ik je zo hoor! bedankt nog voor de review (soort van). Ik ga ookVolgende week gaat het worden.
Ondertiteling is sowieso een pet peeve van mij....dat is vaak zo verschrikkelijk slecht
Jajajaquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kwam net deze tegen. Hebben jullie vast al gelezen, maar misschien ook niet.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
@:Recce Apollo 11 is dus een aanrader als ik je zo hoor! bedankt nog voor de review (soort van). Ik ga ookVolgende week gaat het worden.
Ondertiteling is sowieso een pet peeve van mij....dat is vaak zo verschrikkelijk slecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |