Heb mijn eigen eten net opquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je het net op hebt dan weet je toch wat het is?
Bonushond ofzoquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga wel googlen of er leuke acties zijn
ik ken die hele man nietquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vond die TV-shows van hem leuk.
quote:
Ik vind het een hele toffe en sympathieke vent. Hij kan ook hel goed uitleggen.quote:
oké.... ik zei al... ik ken hem niet, maar wat in dat artikel staat zit wel waarheid in...quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het een hele toffe en sympathieke vent. Hij kan ook hel goed uitleggen.
Ben jij eigenlijk de eerste die een streepjes shirt kreeg in 40 plusquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het een hele toffe en sympathieke vent. Hij kan ook hel goed uitleggen.
Lekkerquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Rijst met kip en groenten met woksaus
Geen roze trui?quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk de eerste die een streepjes shirt kreeg in 40 plusVolgens mij wel
Petzi toch?quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk de eerste die een streepjes shirt kreeg in 40 plusVolgens mij wel
Ze hebben ook stippen sokken hierquote:
quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:35 schreef FANN het volgende:
[..]
oké.... ik zei al... ik ken hem niet, maar wat in dat artikel staat zit wel waarheid in...
dat bedoelde ik.. snap ie?
Oh echt gemistquote:
Ik klik het niet aan die smoel staat me niet aanquote:
pissen.quote:
Dat vroeg ik mij ook al af.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dus tweedequote:
In dit topic ben je dan prima op je plek.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:40 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik werd hier afgezet in een dwangbuis
oh.... ik zat even in en ander topic....quote:
ook nog een lekker toetje na?quote:
Ze moest en gingquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat is dat vor onzin dat je gezien heeft in masatricht kim moeste poepen?
Lees even begrijpend terug.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat is dat vor onzin dat je gezien heeft in masatricht kim moeste poepen?
Het voelde gelijk goed.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In dit topic ben je dan prima op je plek.
Hahahaha en mensen beoordelen omdat ze die van jou niet aanklikken. Moet niet gekker wordenquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:41 schreef FANN het volgende:
[..]
oh.... ik zat even in en ander topic....
doe eens een korte samenvatting.. geen zin in toepjes nu
Niet alles tegelijk ! Rusten afwachten.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
ook nog een lekker toetje na?
Doe ik straksquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
ook nog een lekker toetje na?
Dat valt niet samen te vatten.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:41 schreef FANN het volgende:
[..]
oh.... ik zat even in en ander topic....
doe eens een korte samenvatting.. geen zin in toepjes nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |