Nee dat moet je zelf organiserenquote:
Wat is dat?quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik eet vanavond Kindstuber Dunckelstreßchen.
Wat eten jullie vanavond?
Ik vond die TV-shows van hem leuk.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vanavond weer ......![]()
https://www.nu.nl/uit/596(...)ichaam-en-geest.html
Wat is eigenlijk het nut van een wandeling? Neuropsycholoog Erik Scherder legt het uit.
[..]
is best wel wáár
mooie naam ookquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vanavond weer ......![]()
https://www.nu.nl/uit/596(...)ichaam-en-geest.html
Wat is eigenlijk het nut van een wandeling? Neuropsycholoog Erik Scherder legt het uit.
[..]
is best wel wáár
snijnijboontjes, aardappelen en een vegabraadworstquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik eet vanavond Kindstuber Dunckelstreßchen.
Wat eten jullie vanavond?
Oh echt, wat liefquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoi! missieeend wat al op je te wachten ....
Heb mijn eigen eten net opquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je het net op hebt dan weet je toch wat het is?
Bonushond ofzoquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga wel googlen of er leuke acties zijn
ik ken die hele man nietquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vond die TV-shows van hem leuk.
quote:
Ik vind het een hele toffe en sympathieke vent. Hij kan ook hel goed uitleggen.quote:
oké.... ik zei al... ik ken hem niet, maar wat in dat artikel staat zit wel waarheid in...quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het een hele toffe en sympathieke vent. Hij kan ook hel goed uitleggen.
Ben jij eigenlijk de eerste die een streepjes shirt kreeg in 40 plusquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het een hele toffe en sympathieke vent. Hij kan ook hel goed uitleggen.
Lekkerquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Rijst met kip en groenten met woksaus
Geen roze trui?quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk de eerste die een streepjes shirt kreeg in 40 plusVolgens mij wel
Petzi toch?quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk de eerste die een streepjes shirt kreeg in 40 plusVolgens mij wel
Ze hebben ook stippen sokken hierquote:
quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:35 schreef FANN het volgende:
[..]
oké.... ik zei al... ik ken hem niet, maar wat in dat artikel staat zit wel waarheid in...
dat bedoelde ik.. snap ie?
Oh echt gemistquote:
Ik klik het niet aan die smoel staat me niet aanquote:
pissen.quote:
Dat vroeg ik mij ook al af.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dus tweedequote:
In dit topic ben je dan prima op je plek.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:40 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik werd hier afgezet in een dwangbuis
oh.... ik zat even in en ander topic....quote:
ook nog een lekker toetje na?quote:
Ze moest en gingquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat is dat vor onzin dat je gezien heeft in masatricht kim moeste poepen?
Lees even begrijpend terug.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat is dat vor onzin dat je gezien heeft in masatricht kim moeste poepen?
Het voelde gelijk goed.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In dit topic ben je dan prima op je plek.
Hahahaha en mensen beoordelen omdat ze die van jou niet aanklikken. Moet niet gekker wordenquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:41 schreef FANN het volgende:
[..]
oh.... ik zat even in en ander topic....
doe eens een korte samenvatting.. geen zin in toepjes nu
Niet alles tegelijk ! Rusten afwachten.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
ook nog een lekker toetje na?
Doe ik straksquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
ook nog een lekker toetje na?
Dat valt niet samen te vatten.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:41 schreef FANN het volgende:
[..]
oh.... ik zat even in en ander topic....
doe eens een korte samenvatting.. geen zin in toepjes nu
Fuck off ofzoquote:
Ik heb nog nooit een van FANN aangeklikt nadat ik 1 keer op een Yanni klikte.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahahaha en mensen beoordelen omdat ze die van jou niet aanklikken. Moet niet gekker worden
ga poepenquote:
quote:
quote:
Het was een bagger voorprogramma voor iemand als Bowie, wat begrijp je er niet aan?quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar dat kann je toch niet weten wat zij moest
Dat krijg je in 2025 in je smoel terugquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een van FANN aangeklikt nadat ik 1 keer op een Yanni klikte.
huhquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahahaha en mensen beoordelen omdat ze die van jou niet aanklikken. Moet niet gekker worden
Google.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat krijg je in 2025 in je smoel terug
je zei zij moest scheissenquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het was een bagger voorprogramma voor iemand als Bowie, wat begrijp je er niet aan?
Ik had vla met slagroom.quote:
Verse room?quote:
Ja, zo'n gezicht trok ze toen ze 'zong'.quote:
Ik mot die but uit een bus niet hebben.quote:
Dubbelvla. Vanille en chocolade.quote:
Ja dat ik het filmpje moest aanklikken die je voor Piet Verdriet had geplaatst dan zou ik het wel snappenquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:45 schreef FANN het volgende:
[..]
huhjij wordt steeds gekker lijkt wel
ik zat het filmpje te kijken van Joost........
[ququote:Op donderdag 18 juli 2019 17:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een van FANN aangeklikt nadat ik 1 keer op een Yanni klikte.
pfffffffffffff have Fun jullie twee.. ik ga effe zappen..quote:]Op donderdag 18 juli 2019 17:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat krijg je in 2025 in je smoel terug
IK WIL DAT ZELF MENGEN.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mot die but uit een bus niet hebben.
[..]
Dubbelvla. Vanille en chocolade.
Zekersquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:47 schreef FANN het volgende:
[..]
[qu
[..]
pfffffffffffff have Fun jullie twee.. ik ga effe zappen..
DAT DOE IK OOK.quote:
Laters.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:47 schreef FANN het volgende:
[..]
[qu
[..]
pfffffffffffff have Fun jullie twee.. ik ga effe zappen..
Chocolade mousse is veel lekkerder.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:49 schreef Soury het volgende:
Ik heb al 30 jaar geen vla gegeten. Ik heb trek in hopjes vla nu
Ik had gisteren zelfgemaakte custardvla met kersen, was best lekkerquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:49 schreef Soury het volgende:
Die vind ik ook lekker.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:49 schreef Soury het volgende:
Oh lekker, heb ik toevallig ook in huisquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mot die but uit een bus niet hebben.
[..]
Dubbelvla. Vanille en chocolade.
eet smakelijkquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh lekker, heb ik toevallig ook in huis
Die is ook lekker..quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:49 schreef Soury het volgende:
Piet had die geplaatst niet ik.....quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat ik het filmpje moest aanklikken die je voor Piet Verdriet had geplaatst dan zou ik het wel snappen
Ik dacht al dat het te belangrijk was om niet te vermelden.quote:
Doen we.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Piet had die geplaatst niet ik.....
maar ik heb hem wél aangeklikt...... ik vond het grappig
en gelijk Lyzy666 op mijn dak... die had heb ook niet eens aangeklikt.........
jullie zijn een raar stelletje hiero.....
zoek het maar effe uit........
@Recce Apollo 11 is dus een aanrader als ik je zo hoor! bedankt nog voor de review (soort van). Ik ga ookquote:
Laat je niet gek maken.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Piet had die geplaatst niet ik.....
maar ik heb hem wél aangeklikt...... ik vond het grappig
en gelijk Lyzy666 op mijn dak... die had heb ook niet eens aangeklikt.........
jullie zijn een raar stelletje hiero.....
zoek het maar effe uit........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |