Doe ik straksquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
ook nog een lekker toetje na?
Dat valt niet samen te vatten.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:41 schreef FANN het volgende:
[..]
oh.... ik zat even in en ander topic....
doe eens een korte samenvatting.. geen zin in toepjes nu
Fuck off ofzoquote:
Ik heb nog nooit een van FANN aangeklikt nadat ik 1 keer op een Yanni klikte.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahahaha en mensen beoordelen omdat ze die van jou niet aanklikken. Moet niet gekker worden
ga poepenquote:
quote:
quote:
Het was een bagger voorprogramma voor iemand als Bowie, wat begrijp je er niet aan?quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar dat kann je toch niet weten wat zij moest
Dat krijg je in 2025 in je smoel terugquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een van FANN aangeklikt nadat ik 1 keer op een Yanni klikte.
huhquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahahaha en mensen beoordelen omdat ze die van jou niet aanklikken. Moet niet gekker worden
Google.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat krijg je in 2025 in je smoel terug
je zei zij moest scheissenquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het was een bagger voorprogramma voor iemand als Bowie, wat begrijp je er niet aan?
Ik had vla met slagroom.quote:
Verse room?quote:
Ja, zo'n gezicht trok ze toen ze 'zong'.quote:
Ik mot die but uit een bus niet hebben.quote:
Dubbelvla. Vanille en chocolade.quote:
Ja dat ik het filmpje moest aanklikken die je voor Piet Verdriet had geplaatst dan zou ik het wel snappenquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:45 schreef FANN het volgende:
[..]
huhjij wordt steeds gekker lijkt wel
ik zat het filmpje te kijken van Joost........
[ququote:Op donderdag 18 juli 2019 17:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een van FANN aangeklikt nadat ik 1 keer op een Yanni klikte.
pfffffffffffff have Fun jullie twee.. ik ga effe zappen..quote:]Op donderdag 18 juli 2019 17:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat krijg je in 2025 in je smoel terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |