om dat gaat het niet je verdraaid allesquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij denkt dat Kim Wilde niet poept?
Nou niet echtquote:
quote:
Die OP slaat ook negens op,quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:10 schreef Soury het volgende:
Ik heb al een paar dagen geen stats gezien. Niet dat het me boeit maar de OP omzeep brengen heeft er vast iets mee te maken
quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voor het zingen ging ze altijd even poepen.
wat is er mis met een tosti?quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die OP slaat ook negens op,
Ja, als een lul op een drumstel, maar goed, da's mijn bescheiden mening.
Staat op YTquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ze moest al poepen toen ze stond te 'zingen', dat hoorde en zag je duidelijk.
volgende keer deze opsturenquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Omdat ik anders een volledige tekening maak waar ik uuuuren aan werk en dan kan ik net zo goed dáár geld voor vragen
en je voelt het precies, ik kan niet tegen niet perfect
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dat ze wel een paar aardige liedjes heeft gemaakt maar je moet haar idd niet live horen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:14 schreef FANN het volgende:
[..]
volgende keer deze opsturen
Krijgt ze bananenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
wanneer? wat praat je vor onzin?quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Geen theedoeken in zijn supermarkt mandjequote:Op donderdag 18 juli 2019 17:15 schreef FANN het volgende:
Chuf........?
Ik las het over je lenzen! Gefeliciteerd
Ik luister hoofdzakelijk naar live muziek, al dan niet opgenomen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind dat ze wel een paar aardige liedjes heeft gemaakt maar je moet haar idd niet live horen.
Ja ik ben helemaal weer blijquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:15 schreef FANN het volgende:
Chuf........?
Ik las het over je lenzen! Gefeliciteerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |