Jij denkt dat Kim Wilde niet poept?quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom denk je van poepen?
nee Kim Wilde heeft gezongen
Mens is live niet om aan te zien, zag haar in het voorprogramma van Bowie, heb anderhalf nummer gezien en geluisterd en toen ben ik buiten een jonko gaan roken.quote:
Poep uit haar mond dusquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mens is live niet om aan te zien, zag haar in het voorprogramma van Bowie, heb anderhalf nummer gezien en geluisterd en toen ben ik buiten een jonko gaan roken.
Goh, dat hoor ik voor het eerst. Vertel daar eens wat meer over.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mens is live niet om aan te zien, zag haar in het voorprogramma van Bowie, heb anderhalf nummer gezien en geluisterd en toen ben ik buiten een jonko gaan roken.
Was ze ook niet een dochter van IEMAND ofzoquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het was gewoon poep.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Goh, dat hoor ik voor het eerst. Vertel daar eens wat meer over.
Yeps.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Was ze ook niet een dochter van IEMAND ofzo
Ik zit nog te wachten. Het gesprek wat ik 1,5 week geleden heb gehad verliep goed en ik zou voor een 2de gesprek worden uitgenodigd. Gisteren gebeld dat ik niets meer gehoord heb en kreeg ik te horen dat ze besloten hadden om toch maar geen extra mensen aan te nemen.quote:
Vandaarquote:
Ik zal voor je duimen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit nog te wachten. Het gesprek wat ik 1,5 week geleden heb gehad verliep goed en ik zou voor een 2de gesprek worden uitgenodigd. Gisteren gebeld dat ik niets meer gehoord heb en kreeg ik te horen dat ze besloten hadden om toch maar geen extra mensen aan te nemen.
quote:
Men vond dat zij de looks had, ik vond het een chagrijnige kop.quote:
Zeker weten, anders was ik niet gegaan.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Speelde Adrian Belew toen gitaar bij David Bowie?
Ik werd gisteren gebeld voor een interessante baan. Tenminste ook wat dichter bij huis.quote:
Ja ik ook, Cambodia was wel een aardig nummer daar paste die smoel prima bijquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Men vond dat zij de looks had, ik vond het een chagrijnige kop.
Dat vermoedde ik al.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zeker weten, anders was ik niet gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |