quote:
Bramen !!!!!quote:
Mijn ex schoonmoeder van de Zevende Dags Adventisten.quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn oma de blauwe, haar man een geheime plek in de boekenkast
Alsof alles over jou gaat.quote:
Trampoline en zwembad buiten.. Tofquote:Op donderdag 18 juli 2019 16:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Jankende kut kinderen hier,ros ze de schuur in ofzo
Grapjes over mijn vader die al 38 jaar geleden overleden is durf je niet recht in mijn gezicht te maken.quote:
Ohhh dat wist ik nietquote:
Die had ook geen humor zekerquote:Op donderdag 18 juli 2019 16:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Grapjes over mijn vader die al 38 jaar geleden overleden is durf je niet recht in mijn gezicht te maken.
Zou je eens moeten doen.![]()
Lastig ook, want je zit in het donker. Kan je gezicht niet zien.quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Grapjes over mijn vader die al 38 jaar geleden overleden is durf je niet recht in mijn gezicht te maken.
Zou je eens moeten doen.![]()
Ik moet er wel om lachenquote:
Wie weet krijg je wel een biertje.quote:
Nee, hij geeft een rondje.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wie weet krijg je wel een biertje.
Daar ist ie ik moest net aan je denkenquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Blikje Cola.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar ist ie ik moest net aan je denken
Ja lach maarquote:
Scheisse wijf ofzoquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom denk je van poepen?
nee Kim Wilde heeft gezongen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |