quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar ik zit midden in mijn squatcs nog 200
Vies!quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat is er mis met tonijn? Vangen jullie die niet in Noordwijk?
Dan smaken die ook naar tonijnquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij vindt alles vies. Je kunt toch gewoon handschoenen aantrekken?
Omdat je limp loopt?quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Word ik gevraagd om mee te doen voor Mister Olimpiaik kom om te trainen mensen man3
Om de vloer van de zaal te vegen, zeker?quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Word ik gevraagd om mee te doen voor Mister Olimpiaik kom om te trainen mensen man3
En dan maandag weer met Ghostbuster naar de sportschool?quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:02 schreef TillyB het volgende:
[..]
In het weekend wat meer, dan ga ik los
quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dan maandag weer met Ghostbuster naar de sportschool?
De rechter is Stavros toch?quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, zij horen bij elkaar. Dat vindt de rechter ook.
De rechter is degene die Amanda nu ook als medeplichtige ziet. De rechter op de foto is idd Stavros.quote:
Aangifte tegen mieren doen vanwege een vliegverbod?quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vliegende?
Heb je nog aangifte gedaan?
Hij is wel klein.quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De rechter is degene die Amanda nu ook als medeplichtige ziet. De rechter op de foto is idd Stavros.
Dat kan, mits het verbod duidelijk is aangegeven.quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Aangifte tegen mieren doen vanwege een vliegverbod?
Ik vond Prisha helemaal niet zo klein lijken toen ze aan dat gebouw hingquote:Op donderdag 18 juli 2019 16:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
1.15m Hij is een oom van Prisha.
Ik wilde je nog een hart onder de riem steken ivm die buren van je.quote:
Was in Madurodam, toch?quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond Prisha helemaal niet zo klein lijken toen ze aan dat gebouw hing
Het is een Griek.quote:
klopt dat dat dat je de hele nacht gepostet heeft?quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wilde je nog een hart onder de riem steken ivm die buren van je.
Ik zou waarschijnlijk gek en zeer agressief daarvan worden, maar da's ook niet de juiste weg.
Nee.quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
klopt dat dat dat je de hele nacht gepostet heeft?
Dank je! Komt vast goed, heb al aangifte gedaan.quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wilde je nog een hart onder de riem steken ivm die buren van je.
Ik zou waarschijnlijk gek en zeer agressief daarvan worden, maar da's ook niet de juiste weg.
Verstandig!quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:24 schreef Marsani het volgende:
[..]
Dank je! Komt vast goed, heb al aangifte gedaan.
Burengedoe kan je leven behoorlijk verzieken.quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:24 schreef Marsani het volgende:
[..]
Dank je! Komt vast goed, heb al aangifte gedaan.
Dit is een relatief rustige SC.quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Burengedoe kan je leven behoorlijk verzieken.
Ben blij dat het hier relatief rustig is.
Wijkagent was hier weer en zei: ik raad je met klem aan om aangifte te doen. Zie tegen het gedoe op maar als dit het beste is moet het maar.quote:
Goed dat hij wel achter die beslissing staat, leuk is het niet, maar wel terecht.quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:27 schreef Marsani het volgende:
[..]
Wijkagent was hier weer en zei: ik raad je met klem aan om aangifte te doen. Zie tegen het gedoe op maar als dit het beste is moet het maar.
Die hebben wij niet nodig, wij zeiken elkaar wel af zonder.quote:
Ga je komend weekend naar Amersfoort?quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die hebben wij niet nodig, wij zeiken elkaar wel af zonder.
Yeps.quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga je komend weekend naar Amersfoort?
quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:41 schreef Recce het volgende:
De muhammahaha is goedgekeurd! Volgende keer iets dunner smeren, het is wel een beetje pittig.
Fijn dat je die steun ook krijgt, dat voelt vast prettiger.quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:27 schreef Marsani het volgende:
[..]
Wijkagent was hier weer en zei: ik raad je met klem aan om aangifte te doen. Zie tegen het gedoe op maar als dit het beste is moet het maar.
Ik kan mij prima redden in het donker.quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben toch het licht in jouw duisternis?
Ik weet het, in jouw lijf klopt het hart van een koempel.quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kan mij prima redden in het donker.
Koempel.quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik weet het, in jouw lijf klopt het hart van een kompel.
quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
1.15m Hij is een oom van Prisha.
Gelukkigquote:
Kersenquote:
Mijn ouders waren lid van de Zwarte Knoop. Principieel tegen het gebruik van kolen, echte linksche rakkers.quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dankzij deze man hadden jouw ouders warme handen.
Alle mijnwerkers waren linkser dan links.quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mijn ouders waren lid van de Zwarte Knoop. Principieel tegen het gebruik van kolen, echte linksche rakkers.
Mijn oma de blauwe, haar man een geheime plek in de boekenkastquote:Op donderdag 18 juli 2019 16:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mijn ouders waren lid van de Zwarte Knoop. Principieel tegen het gebruik van kolen, echte linksche rakkers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |