Ditquote:
Yoghurt met hazelnootquote:Op maandag 15 juli 2019 10:44 schreef Budapestenaar het volgende: [..] Ik sleep altijd potten yoghurt mee terug.
De kersenyoghurt van Landliebequote:Op maandag 15 juli 2019 10:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Yoghurt met hazelnootEn velen anderen troep Dry aged rundvlees van de Edeka is ook fantastisch
Vol.quote:Op maandag 15 juli 2019 10:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hey IJstaartje!
Hoe was jouw weekend?
Wel kunnen genieten van de GP?quote:Op maandag 15 juli 2019 10:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vol.Zaterdag naar een festivalletje geweest en gisteren de hele dag mensen over de vloer.
Extra dag weekend, giev.
Jazeker! (Daar kwam de visite ook voor, maar die blijft nogal lang plakken.quote:
Yes, helemaal mee eensquote:Op maandag 15 juli 2019 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De kersenyoghurt van LandliebeEn Duits brood
Kölsch
Bratwurst
Hai Koenmans!quote:
Centrum aken heb je een goede toko, weet alleen even niet meer precies waar die ligt of hoe die heet.quote:Op maandag 15 juli 2019 10:41 schreef Molo het volgende: [..] Alsnog een pokkeneind weg wel vind ik Maar adres van een goeie gebaktoko daar zou ik wel graag willen. Voor als ik er in de buurt ben
![]()
De DM was vaste prik toen ik in Boedapest woonde. Al is Müller wel veel beter.quote:Op maandag 15 juli 2019 11:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Yes, helemaal mee eens
Plus de DM leegkopen
Taartmeet in Akenquote:Op maandag 15 juli 2019 11:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Centrum aken heb je een goede toko, weet alleen even niet meer precies waar die ligt of hoe die heet.
Mijn oma gaat daar vaker gebak halen voor verjaardagen
Kom ik ook, daar hebben ze ook de outlet van Lindtquote:Op maandag 15 juli 2019 11:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Taartmeet in Aken
@:ieniminimuis
Zoetermeerquote:Op maandag 15 juli 2019 11:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Hai Koenmans!
Was zondag nog in je dorp, komt wel dichtbij zo!
Als je adres kunt ontvogelen, graag.quote:Op maandag 15 juli 2019 11:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Centrum aken heb je een goede toko, weet alleen even niet meer precies waar die ligt of hoe die heet.
Mijn oma gaat daar vaker gebak halen voor verjaardagen
Ik vond Müller niks anquote:Op maandag 15 juli 2019 11:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De DM was vaste prik toen ik in Boedapest woonde. Al is Müller wel veel beter.
Lindor Kugelnquote:Op maandag 15 juli 2019 11:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Kom ik ook, daar hebben ze ook de outlet van Lindt
Dan was het vast geen goede vestigingquote:Op maandag 15 juli 2019 11:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vond Müller niks an![]()
DM eigen merk en de bio afdeling van cosmetica
quote:Op maandag 15 juli 2019 11:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Pakkende naam voor een vakantiehuisje
https://www.holidaycottag(...)ay/sea-neuk?n=7&pd=1
quote:Op maandag 15 juli 2019 11:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Laat me er morgenvroeg nog even aan denken, dan zal ik het je navragen. Wil er morgen toch 'toevallig' rond lunchtijd langs gaanquote:Op maandag 15 juli 2019 11:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Als je adres kunt ontvogelen, graag.
Dan ster ik m even in Whatsapp
Enige juiste benaming voor een huisjequote:Op maandag 15 juli 2019 11:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan was het vast geen goede vestiging
Mooie!quote:Op maandag 15 juli 2019 11:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Was het maar zoquote:Op maandag 15 juli 2019 11:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laat me er morgenvroeg nog even aan denken, dan zal ik het je navragen. Wil er morgen toch 'toevallig' rond lunchtijd langs gaan
Ik ga bij mijn grootouders langs, ik ga niet op mijn nieuwste fiets centrum Aken in. Ik wil hem nog even wat langer heel houdenquote:
Vreemd gelegen vrees ik.quote:Op maandag 15 juli 2019 11:40 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
teveel gejochen/gejuicht tijdens de F1?
Is het zo erg daar?quote:Op maandag 15 juli 2019 11:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga bij mijn grootouders langs, ik ga niet op mijn nieuwste fiets centrum Aken in. Ik wil hem nog even wat langer heel houden
quote:Op maandag 15 juli 2019 11:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jazeker! (Daar kwam de visite ook voor, maar die blijft nogal lang plakken.)
1 + 1 = .....quote:
Sterkte vanavond....quote:Op maandag 15 juli 2019 11:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Is het zo erg daar?![]()
Goed, even huishouden er doorheen knallen hier. Kind slaapt net, soms handig als ze eventjes een crashmoment hebben![]()
quote:Op maandag 15 juli 2019 11:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Hai Koenmans!
Was zondag nog in je dorp, komt wel dichtbij zo!
Tot een uur of 7 in de avond blijft het daar qua verkeer vrij druk dus meer klapjosties die niet opletten.quote:Op maandag 15 juli 2019 11:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Is het zo erg daar?![]()
Goed, even huishouden er doorheen knallen hier. Kind slaapt net, soms handig als ze eventjes een crashmoment hebben![]()
Minder spannend dan dat, ik heb wat nieuwe piercings in m'n oor, dus die kant ligt niet zo lekker.quote:
Owh. Nog meer? Jouw oor zat al vol toch? Blijkbaar niet....quote:Op maandag 15 juli 2019 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Minder spannend dan dat, ik heb wat nieuwe piercings in m'n oor, dus die kant ligt niet zo lekker.
De ene zit aardig vol inderdaad, maar ik heb er nog een.quote:Op maandag 15 juli 2019 11:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Owh. Nog meer? Jouw oor zat al vol toch? Blijkbaar niet....
Je hebt er nu maar stroop opgedaan?quote:Op maandag 15 juli 2019 11:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn naan brood smaakte meer naar pannenkoeken
Maar oma, wat heeft u grote oren....quote:Op maandag 15 juli 2019 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De ene zit aardig vol inderdaad, maar ik heb er nog een.
Bummer. Heb dit weekend juist lekker kunnen hardlopen en fietsen. Hopelijk valt het mee.quote:Op maandag 15 juli 2019 12:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Mogelijk weer een hittegolf in het weekend
*hap*quote:Op maandag 15 juli 2019 12:10 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Maar oma, wat heeft u grote oren....
Dat oma is van het sprookje he...
Zeg dat dan, watjequote:Op maandag 15 juli 2019 13:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Kreeg een paar maanden geleden een onmogelijk verzoek van een manager. Netjes uitgelegd waarom dat niet kan. Krijg ik net een mail of ik al iets heb gedaan met zijn verzoek
* Delete.
Picsquote:Op maandag 15 juli 2019 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Minder spannend dan dat, ik heb wat nieuwe piercings in m'n oor, dus die kant ligt niet zo lekker.
Later.quote:
Net seksquote:Op maandag 15 juli 2019 16:14 schreef Karzai het volgende:
Dat snap ik ook niet he, die mensen die de hele dag langs de route van de tour staan, ze zijn binnen een paar seconden voorbij
quote:Op maandag 15 juli 2019 16:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Net seks
Je verheugt je er weken op en dan is het in een paar minuten weer klaar
Soms is het niet anders, en moet je je geluk halen uit kleine dingen
Fantastisch toch, hele dag picknicken en drinken en de hele karavaan inclusief reclamevoertuigen duurt wel een paar uur. Beetje meer hoe mijn neukbeurten zijn dus itt die van Molo.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:14 schreef Karzai het volgende:
Dat snap ik ook niet he, die mensen die de hele dag langs de route van de tour staan, ze zijn binnen een paar seconden voorbij
quote:Op maandag 15 juli 2019 16:18 schreef MCH het volgende:
[..]
Fantastisch toch, hele dag picknicken en drinken en de hele karavaan inclusief reclamevoertuigen duurt wel een paar uur. Beetje meer hoe mijn neukbeurten zijn dus itt die van Molo.
Heerlijkquote:Op maandag 15 juli 2019 16:20 schreef DerRabbit het volgende:
En weer thuis met een vrije dag in het vooruitzicht die ik lekker rustig alleen kan doorbrengen
Ga ik ook doenquote:Op maandag 15 juli 2019 16:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Zulke dagen moet je soms koesteren
Daar kun je zelf ook wat aan doen he?quote:Op maandag 15 juli 2019 16:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Gelukkig, jij bent zo ongeveer nog m'n enige fokvriend
Als het weer goed genoeg is, lekker doenquote:Op maandag 15 juli 2019 16:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ga ik ook doen![]()
Eerst lekker paar uurtjes fietsen en daarna lekker de rest van de dag bankhangen tot muis thuis komt
Volgens mij is het nu al te laat tenzij ik #anoniem doe en opnieuw startquote:Op maandag 15 juli 2019 16:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar kun je zelf ook wat aan doen he?
Ow nice!quote:Op maandag 15 juli 2019 16:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Als het weer goed genoeg is, lekker doen![]()
Ik had me beetje vergist is de data, maar ik ga komend weekend nog een weekendje weg, chilllll
Onzin.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Volgens mij is het nu al te laat tenzij ik #anoniem doe en opnieuw start
In de buurt van Deventerquote:
Kijk hier even naar.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:26 schreef DerRabbit het volgende:
En ik heb dit liedje sinds 7 uur vanochtend in mijn hoofd zitten![]()
Gaat dit over liefdevol fistfucken want dat vind ik wel typisch wat voor jouquote:Op maandag 15 juli 2019 16:26 schreef DerRabbit het volgende:
En ik heb dit liedje sinds 7 uur vanochtend in mijn hoofd zitten![]()
Tof!quote:Op maandag 15 juli 2019 16:27 schreef Molo het volgende:
[..]
In de buurt van Deventer
Leuke omgeving voor weekendje. Hopelijk beetje ok weer maar zien we wel, supertoffe accommodatie dus komt goed
Bedankt, maar nee. Ik heb niet meer genoeg alcohol in huis om dat te overlevenquote:
Elbow fucken is tegenwoordig de nieuwste trendquote:Op maandag 15 juli 2019 16:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Gaat dit over liefdevol fistfucken want dat vind ik wel typisch wat voor jou
Inclusief of exclusief eeltquote:Op maandag 15 juli 2019 16:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Elbow fucken is tegenwoordig de nieuwste trend
Ligt aan je persoonlijke voorkeurquote:
Wat is er gebeurt met ‘knee deep’ in the dirt?quote:Op maandag 15 juli 2019 16:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Elbow fucken is tegenwoordig de nieuwste trend
Dat is voor zaterdagenquote:Op maandag 15 juli 2019 16:35 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wat is er gebeurt met ‘knee deep’ in the dirt?
Als je bonus aanbiedingen in de gaten houd valt dat best wel mee. Heb ooit een weddenschap gehad met een huisgenoot om een maand lang uitsluitend boodschappen te doen bij de appie voor max ¤10,- per dag en die heb ik toen gewonnen.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:41 schreef Karzai het volgende:
ga nooit meer naar ah hartstikke duur die tent
Vind het wel meevallenquote:Op maandag 15 juli 2019 16:41 schreef Karzai het volgende:
ga nooit meer naar ah hartstikke duur die tent
Flikker gewoon eens op met je domme vragen, kom maar terug als je net zulke intelligente vragen als mij kan stellenquote:Op maandag 15 juli 2019 16:38 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Vriend, hoe staat het met de alcohol?
quote:Op maandag 15 juli 2019 16:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Flikker gewoon eens op met je domme vragen, kom maar terug als je net zulke intelligente vragen als mij kan stellen
Dan moet hij eerst nog een paar jaar flink door zuipen om minimaal 40 to 45 procent van zijn hersencellen weg te zuipen!quote:Op maandag 15 juli 2019 16:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Flikker gewoon eens op met je domme vragen, kom maar terug als je net zulke intelligente vragen als mij kan stellen
Tegen die tijd maak ik wel een carrieremove naar de berenquote:Op maandag 15 juli 2019 16:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet hij eerst nog een paar jaar flink door zuipen om minimaal 40 to 45 procent van zijn hersencellen weg te zuipen!
Quoten gaat ook steeds beter. Mooi om te zien dat de begeleiding toch niet voor niets is geweestquote:Op maandag 15 juli 2019 16:50 schreef MCH het volgende:
[..]
[..]
Tegen die tijd maak ik wel een carrieremove naar de beren
Hier vooral Jumbo en af en toe Jan Linders en Spar als ik lui ben en daar in de buurt van ben.quote:
Ga ik ff keertje naar de MCD in Sliedrechtquote:Op maandag 15 juli 2019 16:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Prima supermarkt. Al is AH beter/mooier.
Ik wil vette bende, maar het wordt toch maar aardappelen en groente.quote:
Mac & cheese want daar staan nog 2 porties van in de vriezer.quote:
Papendrechtquote:Op maandag 15 juli 2019 16:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Ga ik ff keertje naar de MCD in Sliedrecht
Ik maak me gewoon zorgen om je. Mag dat ook al niet meer?quote:Op maandag 15 juli 2019 16:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Hij red zich wel hoorquote:Op maandag 15 juli 2019 16:55 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Ik maak me gewoon zorgen om je. Mag dat ook al niet meer?
Als jij eindelijk eens ontmaagd bent door een niet verzonnen persoonquote:
VV Papendrecht of Drechtstreek?quote:Op maandag 15 juli 2019 16:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Daar ga ik tegen voetballen komend seizoen.
Beide.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
VV Papendrecht of Drechtstreek?
Geen idee maar ze zitten beide in mijn competitie.quote:Op maandag 15 juli 2019 17:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik dacht dat de één zaterdag en de ander zondag speelde? Of zoiets. Gristelijk ditdat.
Op naar 't Slobbengors dan.quote:Op maandag 15 juli 2019 17:04 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Geen idee maar ze zitten beide in mijn competitie.
Inclusief spandoek en originele spreekkoren!quote:Op maandag 15 juli 2019 17:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik verwacht ieni en jij langs de lijn natuurlijk dat snap je wel.
Uhuh!quote:Op maandag 15 juli 2019 17:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inclusief spandoek en originele spreekkoren!
Gelijk je vrienden laten vallenquote:Op maandag 15 juli 2019 16:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eerst maar eens tripjes met ienie doen
quote:Op maandag 15 juli 2019 16:59 schreef McBrokkie het volgende:
@:Haags ik heb m’n zusje trouwens maar opgehaald gisteren. Ik durfde het niet aan, een jonge vrouw alleen rond middernacht op station HS.
Doe je dan ook een banaan in je oor?quote:
Hoeveel baantjes ?quote:Op maandag 15 juli 2019 18:58 schreef Arch-Indar het volgende:
Zo! Dag 1 van de zwemvierdaagse gehad!
Lekker! Hoeveel meter doe je?quote:Op maandag 15 juli 2019 18:58 schreef Arch-Indar het volgende:
Zo! Dag 1 van de zwemvierdaagse gehad!
Jawel maar doe in België meestal tartarsaus of gewoon mayoquote:Op maandag 15 juli 2019 19:13 schreef Budapestenaar het volgende:
@:mch heb jij je frieten weleens met Andalousesaus gegeten?
Ik kende die saus nietquote:Op maandag 15 juli 2019 19:19 schreef MCH het volgende:
[..]
Jawel maar doe in België meestal tartarsaus of gewoon mayo
Ze hebben daar wel 20 sauzen vaak, wel duur. 80 cent voor een portie.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kende die saus niet
Maar tartaarsaus is inderdaad lekker over je frietjes
Patat*quote:Op maandag 15 juli 2019 19:13 schreef Budapestenaar het volgende:
@:mch heb jij je frieten weleens met Andalousesaus gegeten?
Toch weer eens naar Belgiëquote:Op maandag 15 juli 2019 19:36 schreef MCH het volgende:
[..]
Ze hebben daar wel 20 sauzen vaak, wel duur. 80 cent voor een portie.
Die neem ik niet serieusquote:Op maandag 15 juli 2019 19:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Vlaanderen zijn het frieten. Van het frietkot
Je telefoon is meer op reis dan wijquote:Op maandag 15 juli 2019 19:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Owh en mijn telefoon
De laatste beveiligingsupdate is het probleem, maar ze mogen geen oudere versie meer op mijn telefoon laden
Hoe dan ook hij is op reparatie en we zien wel hoe en wat we terug krijgen.
Boksquote:Op maandag 15 juli 2019 19:55 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Gewoon normaal praten.
Dat is wel erg minimaal of kook je enkel voor vrouwen?quote:
Schoonmoeder komt o.a. eten, die krikt het gemiddelde WAANZINNIG omhoog.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is wel erg minimaal of kook je enkel voor vrouwen?
Dan valt het nog mee. Als mijn schoonmoeder over de vloer komt ben ik minimaal ¤450,- kwijt aan haar portiequote:Op maandag 15 juli 2019 20:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Schoonmoeder komt o.a. eten, die krikt het gemiddelde WAANZINNIG omhoog.
Ik neem aan dat je vaker bij haar eet dan zij bij jou.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan valt het nog mee. Als mijn schoonmoeder over de vloer komt ben ik minimaal ¤450,- kwijt aan haar portie
Liever vermijd ik haar zoveel als mogelijk. Eens per 40/45 jaar vind ik wel vaak genoeg.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je vaker bij haar eet dan zij bij jou.
Ik snap je bro.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Liever vermijd ik haar zoveel als mogelijk. Eens per 40/45 jaar vind ik wel vaak genoeg.
Zo gaat je lover er dus waarschijnlijk later ook uitzien, be preparedquote:Op maandag 15 juli 2019 20:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan valt het nog mee. Als mijn schoonmoeder over de vloer komt ben ik minimaal ¤450,- kwijt aan haar portie
De FOK! standaardmaatquote:Op maandag 15 juli 2019 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kook spaghetti van minstens 30 cm.
Haha geef die maagverkleining maar alvast cadeauquote:Op maandag 15 juli 2019 20:32 schreef MCH het volgende:
[..]
Zo gaat je lover er dus waarschijnlijk later ook uitzien, be prepared
Heb jij een fijne werkdag gehad?quote:Op maandag 15 juli 2019 20:37 schreef MCH het volgende:
[..]
valt niet mee zo'n eerste dag na de vakantie
3e*quote:Op maandag 15 juli 2019 20:37 schreef MCH het volgende:
[..]
valt niet mee zo'n eerste dag na de vakantie
Collega’s ook altijd.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:41 schreef MCH het volgende:
[..]
Medium, moeilijke collega's die niet aangeven wat ze willen
Wat is het?quote:Op maandag 15 juli 2019 20:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Werd genoemd in een artikel over de frietcultuur in België.
Andalousesaus is een van de vele sausen die sinds de jaren zestig van de twintigste eeuw in België zijn ontwikkeld, in eerste instantie als saus voor friet. Karakteristieke ingrediënten zijn plantaardige olie, zout, tomaten, ei, azijn, mosterd. Door de toevoeging van peper kan het een ietwat pittige smaak hebben. Om de kleur te verkrijgen gebruikt men karamel.quote:
De kunst der frituren, de culinaire variant van patateren zoals den Hollanders het doenquote:
Andalouse is een variant op Mayo met een pittige ui nasmaak wat neer komt op een lichtere variant op samoerai saus.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Voor mij klinkt het een beetje als mayo gemengd met ketchup
Mehquote:Op maandag 15 juli 2019 20:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Andalousesaus is een van de vele sausen die sinds de jaren zestig van de twintigste eeuw in België zijn ontwikkeld, in eerste instantie als saus voor friet. Karakteristieke ingrediënten zijn plantaardige olie, zout, tomaten, ei, azijn, mosterd. Door de toevoeging van peper kan het een ietwat pittige smaak hebben. Om de kleur te verkrijgen gebruikt men karamel.
Andalouse wordt gegeten bij bijvoorbeeld frieten, falafel of vlees.
Beide nooit gehadquote:Op maandag 15 juli 2019 20:57 schreef Muck het volgende:
Ik vind andalouse wel lekker![]()
Samurai-saus trouwens ook
Ik ben de enige persoon op aarde die je niet blij maakt met bananenbrood. Vind het er wel lekker uitzien trouwensquote:
Banaan zet aan.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben de enige persoon op aarde die je niet blij maakt met bananenbrood. Vind het er wel lekker uitzien trouwens
Klinkt als bevergeil.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Friet gebakken in ossewit is lekker
Nooit gehad! Maar ik vind in Frankrijk/Spanje altijd zo lekker om patatjes in zonnebloemolie gebakken te krijgen. Dikke dit zure mayoquote:Op maandag 15 juli 2019 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Friet gebakken in ossewit is lekker
Wat zijn chipirones?quote:Op maandag 15 juli 2019 21:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Nooit gehad! Maar ik vind in Frankrijk/Spanje altijd zo lekker om patatjes in zonnebloemolie gebakken te krijgen. Dikke dit zure mayo
Bohhhhhh
Liefst een schaal chipirones erbij, schijfje citroen en een kan sangria. De hemel dat![]()
Gefrituurde mini inktvisjes, kun je in geheel eten omdat ze zo mini zijn.quote:
quote:
Ik pas even.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Gefrituurde mini inktvisjes, kun je in geheel eten omdat ze zo mini zijn.
Deeglaagje en dan knapperig gefrituurd, binnenkant heerlijk zacht en dan dus inktvissmaak, hmmmmm
Lekkerste snackje ever
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 juli 2019 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Een flinterdun kalfsschnitzeltje, gefrituurd in zonnebloemolie. Beetje citroen.
Octo is andersssssquote:Op maandag 15 juli 2019 21:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik hou het bij kersen, inktvis voelt wat kannibalistisch.
Is wel familie.quote:
Toevallig vorige week voor het eerst octopus op. Niet vies. Ook niet lekker. En die zuignapjes staan me toch een beetje tegen.quote:
Koffiefilters voor de inmates?quote:Op maandag 15 juli 2019 21:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Officieel moet ik filters gaan vouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op maandag 15 juli 2019 21:56 schreef Bos81 het volgende:
![]()
![]()
Morgen weer naar het zkh voor de uitslagen van de MRI-scans.. Zo veel zin in...Sterkte Bos! Hoop dat het allemaal een beetje positief is!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echtquote:Op maandag 15 juli 2019 21:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toevallig vorige week voor het eerst octopus op. Niet vies. Ook niet lekker. En die zuignapjes staan me toch een beetje tegen.
quote:Op maandag 15 juli 2019 22:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Echt![]()
![]()
![]()
Heerlijkste eten wat er is![]()
![]()
Keer met vriendinnen in Griekenland op één dag na elke dag octopus gegeten![]()
![]()
quote:Op maandag 15 juli 2019 21:56 schreef Bos81 het volgende:
![]()
![]()
Morgen weer naar het zkh voor de uitslagen van de MRI-scans.. Zo veel zin in...Sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik duim voor goeie uitslagenOh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Als ik mag kiezen en er is gegrilde octopus, neem ik áltijd octopusquote:Op maandag 15 juli 2019 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]de eerdergenoemde schnitzel vind ik toch echt lekkerder
Als jij in Hongarije bent moet je de hanentestikelgoulash eens proberen.quote:Op maandag 15 juli 2019 22:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Als ik mag kiezen en er is gegrilde octopus, neem ik áltijd octopus![]()
In Portugal toen ik zwanger was heeft de kok het speciaal voor mij gemaakt terwijl het niet op de kaart stond met de verse voorraad voor morgen![]()
Why notquote:Op maandag 15 juli 2019 22:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als jij in Hongarije bent moet je de hanentestikelgoulash eens proberen.
Eerste niet, tweede welquote:Op maandag 15 juli 2019 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hanentestikelgoulash met een craftbiertje. Iets voor jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |