Net seksquote:Op maandag 15 juli 2019 16:14 schreef Karzai het volgende:
Dat snap ik ook niet he, die mensen die de hele dag langs de route van de tour staan, ze zijn binnen een paar seconden voorbij
quote:Op maandag 15 juli 2019 16:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Net seks
Je verheugt je er weken op en dan is het in een paar minuten weer klaar
Soms is het niet anders, en moet je je geluk halen uit kleine dingen
Fantastisch toch, hele dag picknicken en drinken en de hele karavaan inclusief reclamevoertuigen duurt wel een paar uur. Beetje meer hoe mijn neukbeurten zijn dus itt die van Molo.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:14 schreef Karzai het volgende:
Dat snap ik ook niet he, die mensen die de hele dag langs de route van de tour staan, ze zijn binnen een paar seconden voorbij
quote:Op maandag 15 juli 2019 16:18 schreef MCH het volgende:
[..]
Fantastisch toch, hele dag picknicken en drinken en de hele karavaan inclusief reclamevoertuigen duurt wel een paar uur. Beetje meer hoe mijn neukbeurten zijn dus itt die van Molo.
Heerlijkquote:Op maandag 15 juli 2019 16:20 schreef DerRabbit het volgende:
En weer thuis met een vrije dag in het vooruitzicht die ik lekker rustig alleen kan doorbrengen
Ga ik ook doenquote:Op maandag 15 juli 2019 16:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Zulke dagen moet je soms koesteren
Daar kun je zelf ook wat aan doen he?quote:Op maandag 15 juli 2019 16:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Gelukkig, jij bent zo ongeveer nog m'n enige fokvriend
Als het weer goed genoeg is, lekker doenquote:Op maandag 15 juli 2019 16:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ga ik ook doen![]()
Eerst lekker paar uurtjes fietsen en daarna lekker de rest van de dag bankhangen tot muis thuis komt
Volgens mij is het nu al te laat tenzij ik #anoniem doe en opnieuw startquote:Op maandag 15 juli 2019 16:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar kun je zelf ook wat aan doen he?
Ow nice!quote:Op maandag 15 juli 2019 16:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Als het weer goed genoeg is, lekker doen![]()
Ik had me beetje vergist is de data, maar ik ga komend weekend nog een weekendje weg, chilllll
Onzin.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Volgens mij is het nu al te laat tenzij ik #anoniem doe en opnieuw start
In de buurt van Deventerquote:
Kijk hier even naar.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:26 schreef DerRabbit het volgende:
En ik heb dit liedje sinds 7 uur vanochtend in mijn hoofd zitten![]()
Gaat dit over liefdevol fistfucken want dat vind ik wel typisch wat voor jouquote:Op maandag 15 juli 2019 16:26 schreef DerRabbit het volgende:
En ik heb dit liedje sinds 7 uur vanochtend in mijn hoofd zitten![]()
Tof!quote:Op maandag 15 juli 2019 16:27 schreef Molo het volgende:
[..]
In de buurt van Deventer
Leuke omgeving voor weekendje. Hopelijk beetje ok weer maar zien we wel, supertoffe accommodatie dus komt goed
Bedankt, maar nee. Ik heb niet meer genoeg alcohol in huis om dat te overlevenquote:
Elbow fucken is tegenwoordig de nieuwste trendquote:Op maandag 15 juli 2019 16:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Gaat dit over liefdevol fistfucken want dat vind ik wel typisch wat voor jou
Inclusief of exclusief eeltquote:Op maandag 15 juli 2019 16:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Elbow fucken is tegenwoordig de nieuwste trend
Ligt aan je persoonlijke voorkeurquote:
Wat is er gebeurt met ‘knee deep’ in the dirt?quote:Op maandag 15 juli 2019 16:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Elbow fucken is tegenwoordig de nieuwste trend
Dat is voor zaterdagenquote:Op maandag 15 juli 2019 16:35 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wat is er gebeurt met ‘knee deep’ in the dirt?
Als je bonus aanbiedingen in de gaten houd valt dat best wel mee. Heb ooit een weddenschap gehad met een huisgenoot om een maand lang uitsluitend boodschappen te doen bij de appie voor max ¤10,- per dag en die heb ik toen gewonnen.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:41 schreef Karzai het volgende:
ga nooit meer naar ah hartstikke duur die tent
Vind het wel meevallenquote:Op maandag 15 juli 2019 16:41 schreef Karzai het volgende:
ga nooit meer naar ah hartstikke duur die tent
Flikker gewoon eens op met je domme vragen, kom maar terug als je net zulke intelligente vragen als mij kan stellenquote:Op maandag 15 juli 2019 16:38 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Vriend, hoe staat het met de alcohol?
quote:Op maandag 15 juli 2019 16:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Flikker gewoon eens op met je domme vragen, kom maar terug als je net zulke intelligente vragen als mij kan stellen
Dan moet hij eerst nog een paar jaar flink door zuipen om minimaal 40 to 45 procent van zijn hersencellen weg te zuipen!quote:Op maandag 15 juli 2019 16:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Flikker gewoon eens op met je domme vragen, kom maar terug als je net zulke intelligente vragen als mij kan stellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |