Elbow fucken is tegenwoordig de nieuwste trendquote:Op maandag 15 juli 2019 16:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Gaat dit over liefdevol fistfucken want dat vind ik wel typisch wat voor jou
Inclusief of exclusief eeltquote:Op maandag 15 juli 2019 16:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Elbow fucken is tegenwoordig de nieuwste trend
Ligt aan je persoonlijke voorkeurquote:
Wat is er gebeurt met ‘knee deep’ in the dirt?quote:Op maandag 15 juli 2019 16:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Elbow fucken is tegenwoordig de nieuwste trend
Dat is voor zaterdagenquote:Op maandag 15 juli 2019 16:35 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wat is er gebeurt met ‘knee deep’ in the dirt?
Als je bonus aanbiedingen in de gaten houd valt dat best wel mee. Heb ooit een weddenschap gehad met een huisgenoot om een maand lang uitsluitend boodschappen te doen bij de appie voor max ¤10,- per dag en die heb ik toen gewonnen.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:41 schreef Karzai het volgende:
ga nooit meer naar ah hartstikke duur die tent
Vind het wel meevallenquote:Op maandag 15 juli 2019 16:41 schreef Karzai het volgende:
ga nooit meer naar ah hartstikke duur die tent
Flikker gewoon eens op met je domme vragen, kom maar terug als je net zulke intelligente vragen als mij kan stellenquote:Op maandag 15 juli 2019 16:38 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Vriend, hoe staat het met de alcohol?
quote:Op maandag 15 juli 2019 16:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Flikker gewoon eens op met je domme vragen, kom maar terug als je net zulke intelligente vragen als mij kan stellen
Dan moet hij eerst nog een paar jaar flink door zuipen om minimaal 40 to 45 procent van zijn hersencellen weg te zuipen!quote:Op maandag 15 juli 2019 16:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Flikker gewoon eens op met je domme vragen, kom maar terug als je net zulke intelligente vragen als mij kan stellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |